quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Gitaren, dagjes uit. Fijn dat ik weer weet waar ik belasting voor betaal.
Wat is dit voor treurnisquote:
Die gast denkt dat hij het alpha mannetje is in een wereld vol met youtubende tieners. Hele nare verschijning die man. Hij denkt ook dat hij alles weet omdat hij zogenaamd oud en wijs is (en leraar). Terwijl hij zelf het meest kinderachtig overkomt van allemaal.quote:
quote:
8.5/10quote:Op zondag 17 juli 2016 04:50 schreef chroestjov het volgende:
Dit is wel een talentje, de eerste degelijke Nederlandse die ik tot dusver tegen ben gekomen.
Ik ga niet het hele filmpje kijken maar die youtuber rijdt zn auto in puin, heeft schuld aan het ongeval en wil nu dat kinderen de schade betalen?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:19 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Wacht even, deze logica volg ik even niet. Dus Colin rijdt zijn auto in de prak omdat hij bij een onoverzichtelijk kruispunt een botsing veroorzaakt waarbij alle schuld bij hem ligt. En omdat de auto emotionele waarde voor hem heeft, moeten anderen opdraaien en doneren zodat hij die auto kan laten repareren?
Dus in plaats van zijn verantwoordelijkheid nemen (hij had namelijk dit ongeluk makkelijk kunnen voorkomen door zijn snelheid sterk te minderen en de situatie eerst in te schatten) moeten een stel kinderen die geen eigen inkomen hebben reparaties ter waarde van ¤5.000,00 financieren?
Het ergste vind ik nog dat NarcismAlert hier een hele uitzending aan besteedt en zijn subscribers (waarvan 90% kinderen) nog even vraagt om geld te geven.
Het zegt genoeg dat er tot nu toe nog geen cent is gedoneerd, enkel 1 donatie van zijn moeder
Daar komt het zo een beetje op neer jaquote:Op zondag 17 juli 2016 13:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele filmpje kijken maar die youtuber rijdt zn auto in puin, heeft schuld aan het ongeval en wil nu dat kinderen de schade betalen?![]()
Daar gaat je eigenwaardequote:Op zondag 17 juli 2016 13:23 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Daar komt het zo een beetje op neer ja![]()
![]()
Ik lag dit vredig te luisteren toen ik ging slapen. Viel bijna in slaap toen die idioot begon te schreeuwenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Gitaren, dagjes uit. Fijn dat ik weer weet waar ik belasting voor betaal.
Jezus, zij is knap. En haar Engels is ziek goedquote:Op zondag 17 juli 2016 04:50 schreef chroestjov het volgende:
Dit is wel een talentje, de eerste degelijke Nederlandse die ik tot dusver tegen ben gekomen.
Doet die jonge toch iets terug voor de centen die hij krijgt!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als tegenprestatie stelt hij belastingbetalers in staat om gratis de gehele dierentuin vanuit de luie stoel te beleven.
Genoeg lol. Er kan een heel kantoor met personeel onderhouden worden van een populair youtubekanaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen en zo ja,jammer dan. Maar wat levert dat vloggen qua kijkers nou echt op elke maand? Want er wordt wel gezegd dat het een leuk zakcentje is maar volgens mij praten wij dan over ??? 2000 euro bij 500.000 views en is dat nog ingedeeld hoe dat dan berekend wordt?
Nee, nieuw kanaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er nou alweer filmpjes verwijderd...
Enzo Knol heeft er een huis van gekocht, en het schijnt dat PewDiePie een paar miljoen per jaar binnen harkt.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:47 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Genoeg lol. Er kan een heel kantoor met personeel onderhouden worden van een populair youtubekanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |