Daar valt helaas vrij weinig aan te doen, vrees ik. Pokemon komen en gaan, wellicht heb je een pokestop of gym? Je kan Niantic vragen die te verwijderen, zie https://nowloading.co/posts/4000106, maar het is maar de vraag of en wanneer ze daarmee aan de slag gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, ik gooi hem hier ff neer.
D'r zit hier blijkbaar een dikke pokemon voor de deur.
Ik heb al weken tientallen jagers op de stoep.
Hoe verwijder ik dat ding?
D'r zijn hier alleen woonhuizen, niets bijzonders in de straat. Ook geen drukke of doorlopende straat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar valt helaas vrij weinig aan te doen, vrees ik. Pokemon komen en gaan, wellicht heb je een pokestop of gym? Je kan Niantic vragen die te verwijderen, zie https://nowloading.co/posts/4000106, maar het is maar de vraag of en wanneer ze daarmee aan de slag gaan.
Heb je het spel geinstalleerd en gekeken of er wat te zien is? Of DM anders je adres, dan kijk ik even voor je.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
D'r zijn hier alleen woonhuizen, niets bijzonders in de straat. Ook geen drukke of doorlopende straat.
Die pokemon zit hier vanaf dag 1, das weken geleden.
Hij mag wel eens gaan... Qua afstand staat ook iedereen (lopend, fiets, moter, auto) hier ook precies voor de deur stil.
We doen er zelf niet aan mee, maar blijkbaar is het wel een bijzonder dingetje, ze schreeuwen het uit hier...
Maar niets aan te doen dus? Bedankt voor je snelle reactie.
Dat is zuurquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, ik gooi hem hier ff neer.
D'r zit hier blijkbaar een dikke pokemon voor de deur.
Ik heb al weken tientallen jagers op de stoep.
Hoe verwijder ik dat ding?
Oh ok. Ik Had de indruk dat je er erg van baalde.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haha, nee hoor..
D'r zit hier blijkbaar een stop,
Doe ik soms ook, zeker als men loopt te schreeuwen en keiharde muziek draait in de auto, die dan precies voor de deur blijft staan om dat ding te vangen, met ramen open en de motor laten draaien. Helemaal als de kids net op bed liggen. Dan vind ik het zwaar irritant.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ok. Ik Had de indruk dat je er erg van baalde.
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb er een opmerking overgemaakt in dat topic. We zullen er dan ook vanaf nu ook weer wat beter op gaan letten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen die posts over third party websites en scans verwijderd worden? Daar is een apart topic voor.
Vanaf hier:
POK / Pokémon GO #98 Is it ok when I Pikachu?
Hij is ontsnapt uit zijn Pokéballquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:16 schreef tombolafan het volgende:
Is picodealion kwijt?
Heb m nodig in FMT en hij reageert niet op PM
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef picodealion het volgende:
Ik was even aan het verhuizen. Ben er weer hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |