Zit op een tablet te klooien met borstvoeding wat eraan komt plus weinig slaap, blijkbaar was het in ieder geval begrijpbaar dus vervuil mijn topic niet.quote:
Post telefoon telegraaf...quote:
Ik ben altijd begrijpbaar. Succes met de tepelkloven.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zit op een tablet te klooien met borstvoeding wat eraan komt plus weinig slaap, blijkbaar was je in ieder geval begrijpbaar dus vervuil mijn topic niet.
Wie vervuilt het topic hier?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zit op een tablet te klooien met borstvoeding wat eraan komt plus weinig slaap, blijkbaar was je in ieder geval begrijpbaar dus vervuil mijn topic niet.
Heb je het gelezen? Geboorteakte is gewoon correct.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wie vervuilt het topic hier?![]()
Je moest eens weten hoe vaak de schuld ligt bij ouders die niet rustig ergens de tijd voor nemen..
(Of gewoon stomdronken hun aangifte doen..)
Ik zou eerst je eigen wegen even nalopen...
Dus maak je niet druk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Geboorteakte is gewoon correct.
Heb je de sepo gelezen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Geboorteakte is gewoon correct.
Hallo kind aangeven naam Ema.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Post telefoon telegraaf...
Kort en helder...
Maar het kan ook te kort idd..
Ik heb daarmee direct de oorzaak van het euvel gevonden... TS heeft zn kind ook op deze manier aangegeven..
Hij geeft borstvoeding met een iPad. Gewoon melk downloaden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben altijd begrijpbaar. Succes met de tepelkloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor een leven moet je hebben als je ouders dat nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een moeilijk leven moet je hebben als je voor het aangeven van je kind al 2 FOK!-topics nodig hebt.
Wat een mongolen lopen hier toch rond bah.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een moeilijk leven moet je hebben als je voor het aangeven van je kind al 2 FOK!-topics nodig hebt.
Ja, inderdaad, van die mongolen die als ze te horen krijgen dat het goed staat op de geboorteakte en dát leidend is alsnog een topic gaan openen om te vragen wat het voor gevolgen heeft als de GGD het fout heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat een mongolen lopen hier toch rond bah.
Fijne moderators ook, doe je werk eens.
Kerel rook een joint en doe niet zo opgefokt...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat is er erg aan om hulp te vragen als je ergens onzeker over bent?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, van die mongolen die als ze te horen krijgen dat het goed staat op de geboorteakte en dát leidend is alsnog een topic gaan openen om te vragen wat het voor gevolgen heeft als de GGD het fout heeft.
Ik pak even m'n glazen bol erbij hoor, tot zo.
Okee man, maar je hebt al gebeld, je hebt bevestiging dat de geboorteakte hoe dan ook leidend is. Wat wil je dan nog meer voor 'bevestiging' van ons horen? Het is gewoon even afwachten, en daarna er achteraan mocht het toch een fout blijken te zijn. Je hebt de juiste geboorteakte, dus een hele lange discussie kan het nooit worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat is er erg aan om hulp te vragen als je ergens onzeker over bent?
Wat mij stoort is dat kleutergedrag, het afkraken, het afkeuren en neerkijken als iemand iets niet weet waar degene die reageert zogenaamd niet over zouden twijfelen.
Het is irriterend en roept zulke reacties op, en dat is dan zogenaamd typerend op fok en dan ook nog eens op het stukje forum wat nog het meest serieus behoort te zijn wat betreft antwoorden op vragen.
En dan vraagt Danny zich maar af waarom fok al tijden op het randje van faillissement balanceert, als je normaal en beleefd/respect geen ruimte geeft en alleen de harde kern overblijft, de zeikers, de afkrakers en de apathen die over iedere verkeerde spelling vallen, waarna ik me altijd afvraag of zulke figuren thuis of op het werk zich ook zo gedragen.
Prima vergelijkbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:21 schreef spiritusbus het volgende:
Dat worden leuke gesprekken met de leraar als gevraagd waarom hun dreumes hem in de fik heeft geprobeerd te steken.
De geboorteakte is altijd leidend. Binnenkort even via 'mijn overheid' kijken, dan kun je de spelling checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Prima vergelijkbaar inderdaad.
De vraag was dan ook STEL dat ze het verkeerd hebben.. maar goed kut forum dat is duidelijk.
Normale beleefde antwoorden zit er niet bij hier,
Kijk gewoon zo, zo'n antwoord.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De geboorteakte is altijd leidend. Binnenkort even via 'mijn overheid' kijken, dan kun je de spelling checken.
Korte draadjes zouden het dan op "het bijna failliete Fok!" worden...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kijk gewoon zo, zo'n antwoord.
Hopelijk leert men van jou als voorbeeld.
Dat stond al in je fuckin' OPquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kijk gewoon zo, zo'n antwoord.
Hopelijk leert men van jou als voorbeeld.
Wow, een man die borstvoeding geeft!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zit op een tablet te klooien met borstvoeding wat eraan komt plus weinig slaap, blijkbaar was het in ieder geval begrijpbaar dus vervuil mijn topic niet.
Dreummes, met dubbel m, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:21 schreef spiritusbus het volgende:
Dat worden leuke gesprekken met de leraar als gevraagd waarom hun dreumes hem in de fik heeft geprobeerd te steken.
Laat mij er buiten ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat is er erg aan om hulp te vragen als je ergens onzeker over bent?
Wat mij stoort is dat kleutergedrag, het afkraken, het afkeuren en neerkijken als iemand iets niet weet waar degene die reageert zogenaamd niet over zouden twijfelen.
Het is irriterend en roept zulke reacties op, en dat is dan zogenaamd typerend op fok en dan ook nog eens op het stukje forum wat nog het meest serieus behoort te zijn wat betreft antwoorden op vragen.
En dan vraagt Danny zich maar af waarom fok al tijden op het randje van faillissement balanceert, als je normaal en beleefd/respect geen ruimte geeft en alleen de harde kern overblijft, de zeikers, de afkrakers en de apathen die over iedere verkeerde spelling vallen, waarna ik me altijd afvraag of zulke figuren thuis of op het werk zich ook zo gedragen.
*kutforumquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Prima vergelijkbaar inderdaad.
De vraag was dan ook STEL dat ze het verkeerd hebben.. maar goed kut forum dat is duidelijk.
Normale beleefde antwoorden zit er niet bij hier,
https://www.rijksoverheid(...)-gezag-over-een-kindquote:Bent u als ouders niet met elkaar getrouwd en heeft u ook geen geregistreerd partnerschap? Dan krijgt u niet automatisch het gezamenlijk ouderlijk gezag. Alleen de moeder heeft het gezag. Wilt u samen het gezag uitoefenen? Dan moet u een verzoek indienen bij de rechtbank. Voorwaarde hierbij is dat u als vader of duomoeder het kind heeft erkend.
En duovaders dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef zuchtje het volgende:
Wil je ook het gezag over het kind? Want dat heb je niet automatisch.
[..]
https://www.rijksoverheid(...)-gezag-over-een-kind
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:53 schreef GS-Raw het volgende:
Kan je niet gewoon even met je gemeente bellen? Neem aan dat ze dat zo even voor je kunnen nakijken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb uiteraard meteen even gebeld met de gemeente waar ik gisteren de aangifte heb gedaan, maar die kunnen het niet (terug) vinden en komen tot de conclusie dat de gemeente waarin ik woon het waarschijnlijk nog niet verwerkt heeft.
Maw zij zouden het zogenaamd niet hebben doorgegeven immers de geboorteakte klopt gewoon en die is leidend.
Die hebben ook het recht om op het linkje te klikken en het stukje tekst onder "Gezamenlijk gezag 2 mannen over kind" te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:57 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Die hebben ook het recht om op het linkje te klikken en het stukje tekst onder "Gezamenlijk gezag 2 mannen over kind" te lezen.
Ik zat met m'n kind in de bioscoop en als het topic an sich m'n nieuwsgierigheid niet gewekt had dan had ik door het ontbreken van een TR nog niet geweten wat hier loos was.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Joh laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat met m'n kind in de bioscoop en als het topic an sich m'n nieuwsgierigheid niet gewekt had dan had ik door het ontbreken van een TR nog niet geweten wat hier loos was.
Overigens zit ik nu mobiel, dus ik zal het topic straks even modden als ik achter m'n laptop zit.
Onderdtussen mag iedereen gewoon normaal doen, en wie niets ontopic te melden heeft kan ook gewoon niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |