Er is een oefenpotje bezig tegen Saint Etienne en we zijn een Duitser rijker sinds dit weekend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom is het hier ineens zo druk? Groot transfernieuws?
Sorry dat ik mijn mening gaf.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat er aan die kant ook geen tribune van 50 meter hoog staat.
Ah, het was Brenet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vreselijk camerastandpunt.
Wat doet die n20.
Veel emotie bij Cocu altijdquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
Dat gebrul van de coaches is altijd wel vermakelijk bij dit soort potjes.
Als PSV de amibitie heeft om ergens onderaan in het rechter rijtje te bungelen, dan moeten ze dat zeker doen met die matige jeugd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
50% lijkt me een tikkie ambitieus.
Dat vond ik ook al maar toen werd Davy boos.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kutpositie voor de camera, zie geen reet
Die Franse coach gaat ook elke keer als een wilde tekeer, dat vond jij altijd mooi om te zien toch die passie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al maar toen werd Davy boos.
Ik kijk niet heel geconcentreerd plus met muted geluid dus ik er zal er speciaal voor jou beter op letten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Franse coach gaat ook elke keer als een wilde tekeer, dat vond jij altijd mooi om te zien toch die passie?
Zet hem maar op mutequote:Op woensdag 13 juli 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet heel geconcentreerd plus met muted geluid dus ik er zal er speciaal voor jou beter op letten.
waarquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al maar toen werd Davy boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |