abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163679279
Tot nu toe heb ik altijd mezelf weerhouden om meisjes te benaderen in de gym. Ik kom daar om te trainen en niet om sociaal te wezen. De laatste tijd overweeg ik om mijn beleid te veranderen. Er zijn zoveel nieuwe dames bij gekomen en ik krijg ook best wel veel aandacht door bijv aangestaard te worden, of achtervolgt te worden in de gym. Vandaag was er een lookalike Taylor Swift (maar gewoon een NLs meisje) die steeds voor mij ogen zat te trainen en steeds oogcontact opzocht. Het is beetje moeilijk om in te schatten of dames benaderd willen worden of gewoon naar je kijken dus tor nu toe weerhield ik mezelf om meisjes te benaderen. Het is niet dat ik tekort kom maar er is niks mis met nieuw vlees. Nu zit ik op mijn kamer een sigaret te roken terwijl ik wellicht op dit moment een after-session met haar kon doen en ging bounchen op haar ass. :')
pi_163679357
Zover ik weet vinden vrouwen in de gym dat niet fijn. Heel veel mensen zijn er echt voor hunzelf bezig. Ik vind het zelf niet altijd fijn als iemand me aanspreekt als het ff lekker gaat, behalve met vragen. Ben zelf een man.
  PR en moderator maandag 11 juli 2016 @ 23:38:11 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163679364
Ik zou het echt niet chill vinden als ik daar gewoon m'n ding aan het doen ben en dat wildvreemden zich dan maar gewoon zo vrij voelen om in m'n 'personal zone' te stappen. Then again, dan moet je ook maar gaan sporten op een minder openbare plek.

Ik zou 't niet doen iig. Als zo'n chick contact met jou wil dan merk je dat vanzelf wel. Oogcontact zegt niks.
Fuck the EBU.
pi_163679465
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik zou het echt niet chill vinden als ik daar gewoon m'n ding aan het doen ben en dat wildvreemden zich dan maar gewoon zo vrij voelen om in m'n 'personal zone' te stappen. Then again, dan moet je ook maar gaan sporten op een minder openbare plek.

Ik zou 't niet doen iig. Als zo'n chick contact met jou wil dan merk je dat vanzelf wel. Oogcontact zegt niks.
Dit dus.
pi_163679520
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:38 schreef Moira. het volgende:

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt niet dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 11-07-2016 23:56:09 ]
  PR en moderator maandag 11 juli 2016 @ 23:45:19 #6
288245 crew  Moira
pi_163679549
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt die dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.
Daarom hoeft oogcontact dus niks te zeggen. Als je lekker in je eigen zone zit staar je soms wel eens gewoon de leegte in, en dan kom je er na 10 minuten achter dat je eigenlijk constant in de richting van iemand kijkt. Dan is het ineens awkward.
En als ze wel daadwerkelijk jou bewust in je ogen aankijken en ze willen wat van je, dan zou ik er ook vanuit gaan dat ze vanzelf wel op jou af zouden stappen als ze echt wat van je willen. Anders moeten ze zelf niet zo creepy doen.
Fuck the EBU.
pi_163679579
quote:

[..]

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt die dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.
Ze zien je zitten man, wat heb je te verliezen als je toch al voldoende vlees hebt?
Of neem een andere outfit, gewoon keigroot op je shirt wie dit leest is gek op mij en parkeer dan je whatsapp op de acherkant. Men gaat jaloers zijn op jouw succes!
pi_163679933
Ik snap wel wat je bedoelt! Ik zie ook steeds vaker raakbare vrouwen rondlopen die dan 'hulp' nodig hebben met een toestel.

Ik heb zelf nooit een move gemaakt in de gym, ik ben ook van het principe dat ik kom om te trainen en niet om vrouwen lastig te vallen of op mijn mobiel te kijken.

Maar soms, tijdens die 30 seconden is het moeilijk om niet even die ass te checken ofzo :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163679945
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom hoeft oogcontact dus niks te zeggen. Als je lekker in je eigen zone zit staar je soms wel eens gewoon de leegte in, en dan kom je er na 10 minuten achter dat je eigenlijk constant in de richting van iemand kijkt. Dan is het ineens awkward.
En als ze wel daadwerkelijk jou bewust in je ogen aankijken en ze willen wat van je, dan zou ik er ook vanuit gaan dat ze vanzelf wel op jou af zouden stappen als ze echt wat van je willen. Anders moeten ze zelf niet zo creepy doen.
Het is niet alleen aanstaren maar ook van top tot teen bekijken. Deze chick waar ik het over heb is nog bescheiden maar er is ook nog een andere die echt op mijn lockt als ik voorbij loop en het oogcontact ook niet verbreekt tenzij ik wegkijk.
pi_163679965
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze zien je zitten man, wat heb je te verliezen als je toch al voldoende vlees hebt?
Of neem een andere outfit, gewoon keigroot op je shirt wie dit leest is gek op mij en parkeer dan je whatsapp op de acherkant. Men gaat jaloers zijn op jouw succes!
Maar ik vind deze nieuwe chick leuk. Neukvlees is een ander verhaal. Dit is biefstuk.
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:06:12 #11
288245 crew  Moira
pi_163679989
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is niet alleen aanstaren maar ook van top tot teen bekijken. Deze chick waar ik het over heb is nog bescheiden maar er is ook nog een andere die echt op mijn lockt als ik voorbij loop en het oogcontact ook niet verbreekt tenzij ik wegkijk.
Maar als het echt zó erg en zó opvallend is, waarom vraag je dan niet gewoon of er wat is ofzo? Op een vriendelijke uitnodigende toon natuurlijk.
Als ze dan zegt dat er niks is loop je weer weg en laat je d'r met rust, en anders heb je een potentiele chick gehosseld.
Fuck the EBU.
pi_163680029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt! Ik zie ook steeds vaker raakbare vrouwen rondlopen die dan 'hulp' nodig hebben met een toestel.

Ik heb zelf nooit een move gemaakt in de gym, ik ben ook van het principe dat ik kom om te trainen en niet om vrouwen lastig te vallen of op mijn mobiel te kijken.

Maar soms, tijdens die 30 seconden is het moeilijk om niet even die ass te checken ofzo :P
Dat heb ik ook wel dat vrouwen komen om een onschuldige vraag te stellen en dan je grijzend aankijken hopend dat ze een gesprek kunnen aanwakkeren. Meestal is dit B-vlees. De echt lekkere chicks doen dit niet. :/
  dinsdag 12 juli 2016 @ 00:10:33 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163680065
Doe maar niet. Er is geen vrouw die zoekt naar een man met jouw persoonlijkheid
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163680087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar als het echt zó erg en zó opvallend is, waarom vraag je dan niet gewoon of er wat is ofzo? Op een vriendelijke uitnodigende toon natuurlijk.
Als ze dan zegt dat er niks is loop je weer weg en laat je d'r met rust, en anders heb je een potentiele chick gehosseld.
Van mij mogen ze kijken. Dat is best een rare move als je mensen zo confronteerd.
pi_163680091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Haten. :')
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:12:36 #16
288245 crew  Moira
pi_163680109
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Van mij mogen ze kijken. Dat is best een rare move als je mensen zo confronteerd.
Ik vind het een rare move om iemand als een debiel aan te blijven staren, maar ok.
Fuck the EBU.
pi_163680129
ts beantwoord zn eigen vraag, door stug vol te houden dat ze echt naar hem staren.

zeg dan gewoon hallo... pff t is niet zo ingewikkeld, he...
pi_163680130
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel dat vrouwen komen om een onschuldige vraag te stellen en dan je grijzend aankijken hopend dat ze een gesprek kunnen aanwakkeren. Meestal is dit B-vlees. De echt lekkere chicks doen dit niet. :/
Dan moeten ze een vraag stellen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163680137
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Maar ik vind deze nieuwe chick leuk. Neukvlees is een ander verhaal. Dit is biefstuk.
Lekker duidelijk verwoord dan, maak je pitch maar wat duidelijker..

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 00:17:39 ]
pi_163680175
TS, wat wil je nou precies bereiken met dit topic?
pi_163680202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik vind het een rare move om iemand als een debiel aan te blijven staren, maar ok.
Iemand aankijken is een sein van interesse. Iemand confronteren om haar/zijn kijkgedrag is een bitchmove.
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:18:58 #22
288245 crew  Moira
pi_163680227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:17 schreef Atak het volgende:

[..]

Iemand aankijken is een sein van interesse. Iemand confronteren om haar/zijn kijkgedrag is een bitchmove.
Jij vraagt toch of je die chick moet benaderen toch? Dan geef je hier dus zelf eigenlijk al antwoord op je eigen vraag.

En iemand aankijken hoeft alsnog geen sein van interesse te zijn. Als iemand echt een lelijke wrat op z'n neus heeft vindt mijn brein ook automatisch dat ik die visueel goed moet inspecteren.
Fuck the EBU.
pi_163680239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS, wat wil je nou precies bereiken met dit topic?
Vraag staat in de topictitel.
pi_163680257
Ik maak alleen contact met chicks in de gym die ik al vaker heb gezien die groet ik weleens of zij groeten mij en daar vloeit dan weleens een gesprek uit voort. Maar ik ga toch echt naar de gym om te trainen. Chicks versieren doe ik wel met uitgaan. ( Of op Tinder :') )
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_163680260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je die ene biefstukmeisje wil, dan zou ik alleen die benaderen aangezien je verder genoeg neukvlees zou hebben. Succes met je bbq!
pi_163680267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij vraagt toch of je die chick moet benaderen toch? Dan geef je hier dus zelf eigenlijk al antwoord op je eigen vraag.

En iemand aankijken hoeft alsnog geen sein van interesse te zijn. Als iemand echt een lelijke wrat op z'n neus heeft vindt mijn brein ook automatisch dat ik die visueel goed moet inspecteren.
Klopt. Daarom is het moeilijk in te schatten.
pi_163680270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja, dat had ik door :D Maar je lijkt zelf al antwoord te hebben gegeven op je vraag en het lijkt verder niet echt ergens om te gaan.
pi_163680272
Ik moet zeggen.. Ik snap precies de issue hier. Maar op de 1 of andere manier zijn de chicks die bij je in de gym trainen - een no go. Kan dit nog niet goed onderbouwen, maar de dames die daar trainen zien de gym ook als hun plekje waar ze niemand persoonlijk kennen en gewoon met een zwetende naad schaamteloos sporten, zonder behoefte aan testosteron kippetjes.
pi_163680288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je die ene biefstukmeisje wil, dan zou ik alleen die benaderen aangezien je verder genoeg neukvlees zou hebben. Succes met je bbq!
Thanks. Ik heb mijn BBQ-saus klaar. :9
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:23:07 #30
288245 crew  Moira
pi_163680289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Klopt. Daarom is het moeilijk in te schatten.
Ik zou het gewoon op safe spelen en het niet doen. Als ze echt zo weirdass zijn om je te blijven begluren zijn ze vast ook weirdass genoeg om zelf op je af te stappen als ze wat van je willen.
Fuck the EBU.
pi_163680298
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, dat had ik door :D Maar je lijkt zelf al antwoord te hebben gegeven op je vraag en het lijkt verder niet echt ergens om te gaan.
Ik zit nog steeds te twijfelen.
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:24:02 #32
288245 crew  Moira
pi_163680300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:22 schreef whatdafuck het volgende:
Ik moet zeggen.. Ik snap precies de issue hier. Maar op de 1 of andere manier zijn de chicks die bij je in de gym trainen - een no go. Kan dit nog niet goed onderbouwen, maar de dames die daar trainen zien de gym ook als hun plekje waar ze niemand persoonlijk kennen en gewoon met een zwetende naad schaamteloos sporten, zonder behoefte aan testosteron kippetjes.
Ik vind dit anders een prima onderbouwing hoor :Y Is iig wel hoe vele chicks zich voelen.
Fuck the EBU.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2016 @ 00:25:50 #33
70532 loveli
N
pi_163680322
Gewoon aanspreken. Je denkt toch niet dat vrouwen naar de sportschool gaan om echt te trainen?

Oh wacht...
crap in = crap out
pi_163680341
Ik ga een methode gebruiken die dames ook gebruiken. Ik ga gewoon naar haar toe om een domme vraag te stellen. Als ze haar kans niet grijpt om een gesprek aan te knopen dan is het haar eigen schuld. Op deze manier speel je ook safe omdat je dan nog plausibiliteit hebt om terug te trekken.
pi_163680342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:25 schreef loveli het volgende:
Gewoon aanspreken. Je denkt toch niet dat vrouwen naar de sportschool gaan om echt te trainen?

Oh wacht...
Morgen dus alle vrouwen aanspreken die mij aankijken _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163680350
quote:

Oh wacht...
Ik ben geen vrouw. Vertel jij het maar.
pi_163680381
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:27 schreef Atak het volgende:
Ik ga een methode gebruiken die dames ook gebruiken. Ik ga gewoon naar haar toe om een domme vraag te stellen. Als ze haar kans niet grijpt om een gesprek aan te knopen dan is het haar eigen schuld. Op deze manier speel je ook safe omdat je dan nog plausibiliteit hebt om terug te trekken.
Gewoon vragen of ze op je rug willen liggen zodat je kan squatten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163680389
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:29 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gewoon vragen of ze op je rug willen liggen zodat je kan squatten.
Dat is onbeschoft man. _O-
pi_163680416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:30 schreef Atak het volgende:

[..]

Vrouwen willen toch juist een bijdehandje
N A P O L I
C A M P A N I A
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2016 @ 00:31:46 #40
70532 loveli
N
pi_163680420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:30 schreef Atak het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord.
crap in = crap out
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:32:42 #41
288245 crew  Moira
pi_163680439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord.
Hier had 'ie z'n eigen antwoord ook al gegeven:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:17 schreef Atak het volgende:

[..]

Fuck the EBU.
pi_163680503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord.
Vertel..
pi_163680576
Het is laat. Ik ga slapen. Ik lees de comments morgen wel. #EatPussyOrDieTrying
pi_163680882
quote:

Oh wacht...
Nou, ik heb wel een paar gezien die inderdaad niet kwamen om te sporten. Maar die houden toch nooit langer vol dan het eerste verplichte jaar lidmaatschap. Aangezien ze geen affiniteit met sport hebben, houden ze gelukkig niks anders bezet dan de loopband waar ze even rustig op lopen net zoals mensen buiten lopen.
pi_163682244
Gewoon beginnen met praten, dan is de eventuele interesse ook snel weg.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:19:46 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163683240
Ik sport al jaaaaren en kijken en bekeken worden is normaal.
Betekent zeker niet dat ze benaderd willen worden.

Mannen, en specifiek mannen die weinig ervaring met vrouwen hebben, zijn nogal snel van het 'oh ze kijkt mij aan ze wil mij neuken' .

Dat is dus echt niet zo.

Persoonlijk vind ik het er nogal treurig uitzien altijd van die lui die bij zo'n meid gaan staan en geforceerd het gesprek gaande houden tot je ze weg ziet lopen en die dame 9 van de 10x haar schouders ophaalt zo van wtf laat me met rust.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163684481
Haha, dit doet me denken aan het spelletje dat ik met mijn vriendin speel.

Wij gaan vaak samen naar de gym en doen ieder ons ding. Ik zie haar vaak genoeg aangesproken worden door andere gasten, meestal snappen ze de afwijzing wel.

Nou, Tjappie niet. Tjappie dacht dat hij er met volhouden wel succesvol zou zijn. Snapte de hints niet, snapte nee's niet. Dat vond mijn vriendin niet zo fijn, want ze kwam niet zo makkelijk af van zijn gestaar. Sindsdien mag ik de Sjonnie in trainingsbroek spelen.

We hebben namelijk afgesproken dat ik na een minuutje of drie mijn zet mag doen wanneer zij is aangesproken door een henkie. Ze geeft tot die tijd beleefd antwoord op de vragen, en daarna kom ik ertussenin met mijn kop.

Met een asociaal toon roep ik dan 'Eeeej meisje, jij ziet er gruweeelijk uit! Zo dan!'...

Zij helemaal gecharmeerd, glimlachen en giebelen, alles.

Meteen een kort gesprekje voeren, allemaal zo snel dat die gast niet eens kan reageren...

'Hoe is het met je, damesmeisje?! Ik zie je hier wel vaker!'
'Oh ja johh, ik heb jou nog nooit gezien hier. Hoe heet jij dan?!

Even lekker een half minuutje praten, en dan mijn slag slaan...

'Zullen we wat eten? Ik heb altijd zo'n enorme trek na een dagje hard trainen in de gym, ik lift zo enorm veel.' (*lift stoer met mijn gewicht van 8 kilo*)
'Oooh dat klinkt goed! Waarom gaan we niet naar mij? Dan kan ik voor je koken. :D.'
'Aaiiii *schud hoofd op en neer met een grijns op m'n kop* Misschien beloon ik je wel met mijn konijnentechniek!'

En dan lopen we samen weg. Henkie kan het allemaal niet comprehenden, je ziet 'm vol ongeloof kijken...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 14:57:20 (+niet.) ]
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 10:53:49 #48
288245 crew  Moira
pi_163684562
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:48 schreef zarGon het volgende:

Wij gaan vaak samen naar de gym en doen ieder ons ding. Ik zie haar vaak genoeg aangesproken worden door andere gasten, meestal snappen ze de afwijzing wel.

Nou, Tjappie niet. Tjappie dacht dat hij er met volhouden wel succesvol zou zijn. Snapte de hints niet, snapte nee's niet. Dat vond mijn vriendin niet zo fijn, want ze kwam niet zo makkelijk af van zijn gestaar. Sindsdien mag ik de Sjonnie in trainingsbroek spelen.

We hebben namelijk afgesproken dat ik na een minuutje of drie mijn zet mag doen wanneer zij is aangesproken door een henkie. Ze geeft tot die tijd beleefd antwoord op de vragen, en daarna kom ik ertussenin met mijn kop.

Met een asociaal toon roep ik dan 'Eeeej meisje, jij ziet er gruweeelijk uit! Zo dan!'...

Meteen een kort gesprekje voeren, allemaal zo snel dat die gast niet eens kan reageren...

'Zullen we wat eten? Ik heb altijd zo'n enorme trek na een dagje hard trainen in de gym, ik lift zo enorm veel.' (*lift stoer met mijn gewicht van 8 kilo*)
'Oooh dat klinkt goed! Waarom gaan we naar mij? Dan kan ik voor je koken. :D.'
'Aaiiii *schud hoofd op en neer met een grijns op m'n kop* Misschien beloon ik je wel met mijn konijnentechniek!'

En dan lopen we samen weg. Henkie kan het allemaal niet comprehenden, je ziet 'm vol ongeloof kijken...
Prachtig _O-
Fuck the EBU.
pi_163685385
quote:

Zoveel liefde O+ _O_
pi_163685478
quote:
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 12:06:06 #51
5428 crew  miss_sly
pi_163685763
quote:

:D Geweldig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163685829
Ik zelf als ik naar de Gym ga Doe ik geen makeup op etc ik forceer niks veel meiden zie ik wel forceren
Of bijvoorbeeld foto's maken en met veel makeup op en hele tijd aandacht zoeken.
Ik haat het als iemand me aanspreekt tijdens het gymen want kom voor gymen maar die types dus die daar voor de aandacht komen die kan je best aanspreken
Weet gewoon het verschil tussen iemand die je wel aan moet spreken en wie niet

En je moet ook niet creepy zijn enzo gewoon vriendelijk doen. :7
pi_163685858
quote:

Goals
  dinsdag 12 juli 2016 @ 12:20:55 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163685986
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:35 schreef Atak het volgende:
ging bounchen op haar ass. :')
Bounchen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163686838
Gewoon doen, als jij denkt dat het kan. Je hoeft daar niet heel Fok om advies te vragen. Of is dit een ego-trip topic van je van zie al die meisjes naar me kijken?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163686940
quote:

And a legend was born :P
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:31:26 #57
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_163688998
Je kunt ook gedag zeggen zonder een praatje aan te gaan. Als ze het leuk vinden is het altijd goed. Als ze het raar vinden zijn het socialy akward vrouwen, waar je toch geen contact mee wil.

Als je elkaar geen gedag zegt vind ik de gym altijd zo'n kille plek.

Je kunt overigens altijd een foto van ze nemen en als ze vragen wat je aan het doen bent, zeg je gewoon dat je pokemon go aan het spelen bent.
pi_163689150
Uit ervaring: niet doen. Inderdaad zijn er veel chicks die gewoon hun kerel vriend meenemen. Denk je eerst nog ff kans te maken, na 5 minuten verschijnt er ineens een andere gast die haar een kus op de mond geeft :') Dan is de hint wel duidelijk ja. Dus: kijken of ze écht alleen of met een andere meid de zaal betreden, en anders wachten tot de ander het gesprek begint.
pi_163689323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Uit ervaring: niet doen. Inderdaad zijn er veel chicks die gewoon hun kerel vriend meenemen. Denk je eerst nog ff kans te maken, na 5 minuten verschijnt er ineens een andere gast die haar een kus op de mond geeft :') Dan is de hint wel duidelijk ja. Dus: kijken of ze écht alleen of met een andere meid de zaal betreden, en anders wachten tot de ander het gesprek begint.
Je draait het een beetje om.. Als ze niet hinten een vriend te hebben, betekent dat niet dat ze interesse in jou hebben. Je hint dat je interesse hebt, niet dat je geen interesse hebt ;)

En wat wil het nu helemaal zeggen als een meid met alleen een vriendin komt sporten? Dat ze er op zit te wachten door iedere dude aangesproken te worden?
pi_163689813
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bounchen?
Doggy style in de douche?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Je kunt overigens altijd een foto van ze nemen en als ze vragen wat je aan het doen bent, zeg je gewoon dat je pokemon go aan het spelen bent.
Denken dat je daar de kans voor gaat krijgen is wel vrij positief ingesteld hè. Als ze je zelf al geen klap uitdeelt is het natuurlijk wachten op de white knight die zijn kans schoon ziet om even principieel te doen. Om van het personeel nog niet eens te spreken (er van uitgaande dat je niet in zo een asohok traint)..

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als je dit een hint noemt heb je een groter probleem dan dat je vermeende kansen ineens toch bezet blijken te zijn..
pi_163689878
quote:

Ik vind vooral het denigrerende aspect hilarisch. Al vraag ik me af of dat de bedoeling is van deze act. :')

De planning die hieraan vooraf is gegaan duidt op geveinsde nonchalance. Jij bent kennelijk zo onzeker over mannen die je vriendin aanspreken dat je liever ingrijpt dan dat je haar haar eigen boontjes laat doppen.

Dat jouw vriendin hierin meegaat doet mij vermoeden dat die onzekerheid niet helemaal onterecht is.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:40 #62
455509 OliverNelsonRemix
pi_163691186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:

Denken dat je daar de kans voor gaat krijgen is wel vrij positief ingesteld hè. Als ze je zelf al geen klap uitdeelt is het natuurlijk wachten op de white knight die zijn kans schoon ziet om even principieel te doen. Om van het personeel nog niet eens te spreken (er van uitgaande dat je niet in zo een asohok traint)..
Daarom altijd gaan trainen in de pokegym!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:08:31 #63
455509 OliverNelsonRemix
pi_163691349
Betekent aanspreken
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:04 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De planning die hieraan vooraf is gegaan duidt op geveinsde nonchalance. Jij bent kennelijk zo onzeker over mannen die je vriendin aanspreken dat je liever ingrijpt dan dat je haar haar eigen boontjes laat doppen.

Dat jouw vriendin hierin meegaat doet mij vermoeden dat die onzekerheid niet helemaal onterecht is.
Dit klinkt totaal uit de lucht gegrepen. Het is een goeie move.
Sommige gasten zijn gewoon irritant, onaantrekkelijk voor vrouwen en menen alsnog elke kans te moeten aangrijpen om een poging te wagen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:10:05 #64
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_163691377
quote:

'Oooh dat klinkt goed! Waarom gaan we niet naar mij? Dan kan ik voor je koken. :D.'

toch moeilijk op je zolderkamer
Thinking about thinking of you.
pi_163692272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Betekent aanspreken

[..]

Dit klinkt totaal uit de lucht gegrepen. Het is een goeie move.
Sommige gasten zijn gewoon irritant, onaantrekkelijk voor vrouwen en menen alsnog elke kans te moeten aangrijpen om een poging te wagen.
Door in een met testosteron gevulde kippenren te illustreren dat ze haar eigen grenzen niet kan bewaken verkleint die kans niet echt. Buiten het feit dat je haar en daarmee jezelf nogal voor lul zet natuurlijk.

Verder kan ik dit gedrag alleen maar toejuichen. Heb ik nog eens wat te huillachen in de sportschool.
pi_163692708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:10 schreef shifto het volgende:

[..]

toch moeilijk op je zolderkamer
Het is niet altijd een succes voor me geweest in de gym, hoor...

Jaren terug, toen ik nog een pukkeltje was, was ik bezig met squatten en deadliften in de fitnessruimte van de uni. Weinig boeiends verder, behalve dat het meisje waar ik een crush op had naast me op de bench kwam liggen (alle andere plekken waren bezet). Ze ligt met haar hoofd dichtbij mijn kont.

Geen stress, dacht ik nog. Gewoon verder gaan waar je mee bezig was. Ik was echter onbewust mezelf aan het aanspannen en knijpen, dat ik mijn maag raar voelde doen. Had voor het sporten pittig gegeten, en dat heb ik geweten ook.

Ik ben een beetje aan het doorzakken, en voel de gas in mijn lichaam en voel mijn kringspier raar doen. Ik weet wat er gaat komen, maar ik probeer met alles wat ik heb mijn spieren aan te spannen. Het helpt niet.

Ik laat een harde scheet. Het meurt. Zij moet het gehoord hebben, zij moet het geroken hebben, haar hoofd was praktisch onder/naast mijn kont. Ik verstijf. Weet niet wat ik moet doen. Zij doet alsof ze het niet heeft gehoord. Ik doe dat ook, en ga verder met squatten. Zij vertrekt kort erna.

Einde crush, durfde haar niet meer in de ogen aan te kijken.

Was ik die dag maar in mijn zolderkamer gebleven...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 17:00:11 ]
pi_163692762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is niet altijd een succes voor me geweest in de gym, hoor...

Jaren terug, toen ik nog een pukkeltje was, was ik bezig met squatten en deadliften in de fitnessruimte van de uni. Weinig boeiends verder, behalve dat het meisje waar ik een crush op had naast me op de bench kwam liggen (alle andere plekken waren bezet). Ze ligt met haar hoofd dichtbij mijn kont.

Geen stress, dacht ik nog. Gewoon verder gaan waar je mee bezig was. Ik was echter onbewust mezelf aan het aanspannen en knijpen, dat ik mijn maag raar voelde doen. Had voor het sporten pittig gegeten, en dat heb ik geweten ook.

Ik ben een beetje aan het doorzakken, en voel de gas in mijn lichaam en voel mijn kringspier raar doen. Ik weet wat er gaat komen, maar ik probeer met alles wat ik heb mijn spieren aan te spannen. Het helpt niet.

Ik laat een harde scheet. Het meurt. Zij moet het gehoord hebben, zij moet het geroken hebben, haar hoofd was praktisch onder/naast mijn kont. Ik verstijf. Weet niet wat ik moet doen. Zij doet alsof ze het niet heeft gehoord. Ik doe dat ook, en ga verder met squatten. Zij vertrekt kort erna.

Einde crush, durfde haar niet meer in de ogen aan te kijken.

Was ik die dag maar in mijn zolderkamer gebleven...
:D

arme jij :+
pi_163694969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:10 schreef kdricklamar het volgende:
Ik zelf als ik naar de Gym ga Doe ik geen makeup op etc ik forceer niks veel meiden zie ik wel forceren
Of bijvoorbeeld foto's maken en met veel makeup op en hele tijd aandacht zoeken.
Ik haat het als iemand me aanspreekt tijdens het gymen want kom voor gymen maar die types dus die daar voor de aandacht komen die kan je best aanspreken
Weet gewoon het verschil tussen iemand die je wel aan moet spreken en wie niet

En je moet ook niet creepy zijn enzo gewoon vriendelijk doen. :7
Jup. Dit kan in onderschrijven.
pi_163696283
Je loopt er gewoon naar toe in je tanktop en dan doe je op eigen initiatief hun oordopjes uit (Jaja vrouwen jullie denken zeker mooi weg te komen door zulke dingen in te doen, maar zo gek zijn wij niet!) en dan zeg je "Hey babe, zal ik je even helpen met dat?". Wat je dan doet is zegmaar achter ze gaan staan en dan je armen om d'r heen en dan hou je zegmaar dezelfde stang vast als zij en dan help je haar het gewicht op en neer doen. Vrouwen zijn er dol op, ze houden van een sterke man die ze helpt met al die moeilijke en zware oefeningen.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163723846
Vandaag was ik weer in de gym geweest. Dezelfde chick was er. Op een gegeven moment besloot ik om planks en push-ups te doen. Deze chick ging precies achter mij zitten. Ik zat gewoon mijn ding te doen en ze had een goeie blink op mijn ass. Toen ik klaar was draaide ik mij om en ze zat mijn ass gewoon te checken. Toen ze mij zag terugkijken keek ze heel snel weg. Ik bleef gewoon kijken en zei "hallo". Ze zei "hallo" terug maar ze was verlegen omdat ik haar betrapt had, en haar gezicht was rood. Veel was er niet gepraat nee. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat. :9
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 23:56:02 #71
441859 crew  Lenny77
pi_163724385
quote:
Idd.. Click, biefstuk, neukvlees, bbq saus klaar hebben, op haar ass bouncen..
Echt een juweeltje jij!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:01:21 #72
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_163724457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef Atak het volgende:
Vandaag was ik weer in de gym geweest. Dezelfde chick was er. Op een gegeven moment besloot ik om planks en push-ups te doen. Deze chick ging precies achter mij zitten. Ik zat gewoon mijn ding te doen en ze had een goeie blink op mijn ass. Toen ik klaar was draaide ik mij om en ze zat mijn ass gewoon te checken. Toen ze mij zag terugkijken keek ze heel snel weg. Ik bleef gewoon kijken en zei "hallo". Ze zei "hallo" terug maar ze was verlegen omdat ik haar betrapt had, en haar gezicht was rood. Veel was er niet gepraat nee. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat. :9
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_163724612
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Idd.. Click, biefstuk, neukvlees, bbq saus klaar hebben, op haar ass bouncen..
Echt een juweeltje jij!
Feministische fatty gespot.
  PR en moderator donderdag 14 juli 2016 @ 00:21:20 #74
288245 crew  Moira
pi_163724704
Je bent iig prachtig je eigen topic aan het verbaggeren, zeg.
Fuck the EBU.
pi_163724845
En waar vind dit allemaal plaats vraag ik me af? Misschien leest ze wel mee 😊
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 00:48:18 #76
441859 crew  Lenny77
pi_163724974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Feministische fatty gespot.
Allesbehalve ;-)
pi_163725287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:37 schreef Yoekie het volgende:
En waar vind dit allemaal plaats vraag ik me af? Misschien leest ze wel mee 😊
Ergens in Gelderland.
pi_163725293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:21 schreef Moira. het volgende:
Je bent iig prachtig je eigen topic aan het verbaggeren, zeg.
Ze speelt toch zelf op de man? Dan kan ze ook een stoot terug verwachten. Ik ben die feministische bullshit beu.
pi_163725299
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Allesbehalve ;-)
Ja ja. Daarom regeer je als een gebeten hond. :')
  PR en moderator donderdag 14 juli 2016 @ 01:50:40 #80
288245 crew  Moira
pi_163725388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:26 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze speelt toch zelf op de man? Dan kan ze ook een stoot terug verwachten. Ik ben die feministische bullshit beu.
Ik heb het over al je posts in dit hele topic. Moeilijk serieus te nemen.
Fuck the EBU.
pi_163725435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb het over al je posts in dit hele topic. Moeilijk serieus te nemen.
Topic is ook lichtvoetig bedoelt (net zoals 95% van alle topics op FOK). Niet vergeten dat het FOK is.
  PR en moderator donderdag 14 juli 2016 @ 02:21:49 #82
288245 crew  Moira
pi_163725517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Topic is ook lichtvoetig bedoelt (net zoals 95% van alle topics op FOK). Niet vergeten dat het FOK is.
Ik vind dat je 't weinig R&P-waardig hebt gemaakt iig. Maar goed, da's maar een mening ;)
Fuck the EBU.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:49:40 #83
5428 crew  miss_sly
pi_163727080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef Atak het volgende:
Ik was gisteren ook sporten. En tussen oefeningen zit ik ook wel eens rond te kijken. Als ik dan iemand zie met een mooi figuur, of die een oefening mooi/correct uitvoert, of die een leuk shirt aan heeft, kan ik daar best naar kijken. Bewonderend soms. Maar dat wil niet zeggen dat ik ook maar iets met die persoon zou willen. Normaal groeten of een kort gesprek over de sport, prima, maar verder, nee.
pi_163727181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind dat je 't weinig R&P-waardig hebt gemaakt iig. Maar goed, da's maar een mening ;)
Een mening waar ik het mee eens ben. TS, wil je verder nog wat bereiken hier, of komt het er op neer dat je een beetje wil opscheppen en met allerlei termen wil lopen gooien om stoer over te komen?
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 10:18:52 #85
441859 crew  Lenny77
pi_163727593
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja ja. Daarom regeer je als een gebeten hond. :')
Nee hoor. Ik lees gewoon je topic en zie eigenlijk alleen maar termen voorbij komen die dat meisje geen eer aandoen. Alleen maar dingen die aansturen naar sex en waarbij je je kan afvragen hoeveel respect je nog zou hebben voor iemand die je chick en biefstuk noemt en die je wel eens zou nemen langs achter.
Daar haal ik nou niet meteen uit dat zij zo speciaal voor jou is zoals je zelf wel probeert te beweren.
En dat heeft helemaal niets met feminisme te maken of mijn uiterlijk.
Dan had ik wel iets anders geschreven...
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:07:41 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163728470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik lees gewoon je topic en zie eigenlijk alleen maar termen voorbij komen die dat meisje geen eer aandoen. Alleen maar dingen die aansturen naar sex en waarbij je je kan afvragen hoeveel respect je nog zou hebben voor iemand die je chick en biefstuk noemt en die je wel eens zou nemen langs achter.
Daar haal ik nou niet meteen uit dat zij zo speciaal voor jou is zoals je zelf wel probeert te beweren.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn :).

TS, je mag je toon wel een heel eind aan gaan passen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163728622
quote:

[..]

Dit, maar ik vind de gemiddelde user hier eigenlijk best wel pessimistisch overkomen. Je kunt het altijd proberen om contact te leggen, maar er is geen succes gegarandeerd alleen omdat ze je kont checkte. Daar is er eigenlijk veel meer voor nodig.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 11:20:28 #88
5428 crew  miss_sly
pi_163728717
quote:

[..]

+1.
Zeer waarschijnlijk straalt hij ook uit dat hij zo over vrouwen denkt. Daar zal hij weinig positieve reacties op krijgen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:30:24 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163732437
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:31:45 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163732474
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:30 schreef avotar het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163732635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1.
Zeer waarschijnlijk straalt hij ook uit dat hij zo over vrouwen denkt. Daar zal hij weinig positieve reacties op krijgen.
Ik zie hem ook wel eens in andere topics en overal komt hij over als een raar persoon.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:45:52 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_163732775
Ik sport en fitness met als doel fit en gezond te blijven en in shape, niet om met mannen in contact te komen

Heb dus meestal ook een Berlijnse muur om me heen dan, naar mannen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_163733021
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:30 schreef avotar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe toepasselijk :P
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:41 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163733548
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik sport en fitness met als doel fit en gezond te blijven en in shape, niet om met mannen in contact te komen

Heb dus meestal ook een Berlijnse muur om me heen dan, naar mannen.
Vrouwen mogen wel sociaal komen doen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163787361
Ik werd donderdag bijna zelf gehosseld :P

Wij hebben zo'n wellness gedeelte waar je kan zwemmen, sauna, bubblebad etc. dus ik ga daar altijd even chillen na het trainen, dus net op het moment dat ik de kleedkamer uitkom, komen er 2 chicks, dus het was al meteen van "zo dan, halloooo".
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 17 juli 2016 @ 00:08:06 #96
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_163799291
Mensen versieren in het echte leven wtf, daar hebben we het internet toch voor?!
pi_163800508
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:08 schreef T-zooi het volgende:
Mensen versieren in het echte leven wtf, daar hebben we het internet toch voor?!
Theoretisch kan je iemand helemaal versieren via internet ja en als je elkaar dan ontmoet blijkt het een stille vogel te zijn niet matchend met zijn spontaniteit online, ongemakkelijk.. :')
pi_163800996
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:19 schreef Aiciu het volgende:
Ik werd donderdag bijna zelf gehosseld :P

Wij hebben zo'n wellness gedeelte waar je kan zwemmen, sauna, bubblebad etc. dus ik ga daar altijd even chillen na het trainen, dus net op het moment dat ik de kleedkamer uitkom, komen er 2 chicks, dus het was al meteen van "zo dan, halloooo".
slechts bijna, omdat?
  Moderator zondag 17 juli 2016 @ 08:43:45 #99
441859 crew  Lenny77
pi_163801653
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:11 schreef Biekuh het volgende:

[..]

slechts bijna, omdat?
Nou er kwamen natuurlijk 2 chicks net op het moment dat hij uit de kleedkamer kwam hé. Dus die waren hem natuurlijk aan het hosselen!
pi_163803014
Ik vraag me oprecht af hoe sommige mensen die in dit topic posten überhaupt in staat zijn om te overleven in deze wereld :X

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 10:59:23 ]
pi_163811562
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:11 schreef Biekuh het volgende:

[..]

slechts bijna, omdat?
Omdat het lelijke wijven waren, maar aandacht is altijd leuk.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163819442
Doe maar niet.
pi_163819585
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:02 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Omdat het lelijke wijven waren, maar aandacht is altijd leuk.
als jij al zegt dat ze lelijk zijn dan moeten ze wel heel lelijk zijn
pi_163819757
quote:
11s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:56 schreef Biekuh het volgende:

[..]

als jij al zegt dat ze lelijk zijn dan moeten ze wel heel lelijk zijn
Dat klinkt echt fucked up :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163820452
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:06 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat klinkt echt fucked up :')
dat is het ook
  maandag 18 juli 2016 @ 10:33:51 #106
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163824178
Hangt ervan af waar: in de gemiddelde Basic Fit / Fit For Free waggelen meer parels van de samenleving rond dan dat er pokemonjagers in Central Park (New York) zijn. Daar moet je niet hosselen (of beter nog: helemaal niet zijn). In een hard core gym is een ander verhaal: gewoon hard trainen en serieus contact zoeken, eventueel. En in een wat beter uitgeruste gym na afloop in de sauna contact leggen, mits ze aangeeft hier voor open te staan.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163824472
SkyNews twitterde op zondag 17-07-2016 om 17:58:25 Watch footage of the shooting in Baton Rouge in which at least two police officers were killed https://t.co/hurK8Le9ih reageer retweet
Waarom doen ze dit
  maandag 18 juli 2016 @ 11:02:21 #108
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163824721
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 10:50 schreef Firuze het volgende:
SkyNews twitterde op zondag 17-07-2016 om 17:58:25 Watch footage of the shooting in Baton Rouge in which at least two police officers were killed https://t.co/hurK8Le9ih reageer retweet
Waarom doen ze dit
Waarom lopen Turken blind achter Erdogan aan?
(nogal off-topic, btw).
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163824903
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Hangt ervan af waar: in de gemiddelde Basic Fit / Fit For Free waggelen meer parels van de samenleving rond dan dat er pokemonjagers in Central Park (New York) zijn. Daar moet je niet hosselen (of beter nog: helemaal niet zijn). In een hard core gym is een ander verhaal: gewoon hard trainen en serieus contact zoeken, eventueel. En in een wat beter uitgeruste gym na afloop in de sauna contact leggen, mits ze aangeeft hier voor open te staan.
Contact leggen in de sauna?
Daar ben ik als vrouw al helemaal niet van gediend.
Spreek me dan gewoon aan in de gym.
Make my day!
pi_163829710
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:11 schreef agter het volgende:

[..]

zal ik doen. waar sport je?
pi_163830101
quote:

[..]

Hoezo niet? En maar klagen dat mannen je niet meer aanspreken als je je als een zure kut gedraagt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163830321
quote:

[..]

Nou inderdaad :') gelukkig is het me nooit gebeurd.
Wel een random praatje gemaakt met vreemden (nog in de badjas) maar zodra we allemaal naakt gaan gewoon klep dicht.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:46:34 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163850710
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Brrrrr.... en daarom kom ik als normaal persoon niet in een "hard core" gym.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:36:55 #114
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163853024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:46 schreef avotar het volgende:

[..]

Brrrrr.... en daarom kom ik als normaal persoon niet in een "hard core" gym.
Want je wil niet hard trainen?
pi_163873658
quote:

[..]

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt niet dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.
Geef een knipoog en kijk hoe ze daar op reageert. Glimlach/blozen of andere positieve reactie betekent waarschijnlijk dat ze open staat voor contact. Leg contact, en als daar een leuk gesprek oid uit voortvloeit, good for you, zo niet dan stop je het contact en ga je verder met je ding.
pi_163874713
quote:

[..]

Om eerlijk te zijn: zelf ook nooit gehosselt in een (sportschool)sauna, andersom wel, zelfs op mijn leeftijd.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')