SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat zijn twee verschillende liedjesquote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Daar was laatst een tietje loos
Het was aardig om te zien.
Liedjesquote:Op maandag 11 juli 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De meeste tietjes zijn dan ook niet exact gelijk.
Hallo.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:28 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach wie hebben we daar nou weer? anonymoussie.......ook weer lekker aan de fokkerij?
Wat was die tweede ook weer?quote:
Nu bromt hij alle dagenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat was die tweede ook weer?
Oh wacht. Zag twee beren broodje smeren? Toen onze mop een mopje was was ze aardig om te zien. Die was het.
Zo klopt hij helemaal!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu bromt hij alle dagen
En bijt nog bovendien!
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef THEFXR het volgende:
wat is sbs6 een kutzender, een film onderbreken voor hart van nl
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Kijk die B eens gaan daar in Renesse
Oh woooow dat is echt tof jaa.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:49 schreef Blaadjes het volgende:
Ok kleine uitleg. Ik rij een soort van disco trein over heel het park om iedereen op te pikken voor de mini disco van de animatie. Echt leuk!
Ik heb bij diverse hotels animatie meegemaakt en ik vind het zo geweldig zoals alle kinderen uit allerlei landen al die liedjes meezingen en de dansjes doen. Echt superleuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:49 schreef Blaadjes het volgende:
Ok kleine uitleg. Ik rij een soort van disco trein over heel het park om iedereen op te pikken voor de mini disco van de animatie. Echt leuk!
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb bij diverse hotels animatie meegemaakt en ik vind het zo geweldig zoals alle kinderen uit allerlei landen al die liedjes meezingen en de dansjes doen. Echt superleuk.
Heerlijk zulks een soepelheidquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist wel dat deze vid een reactie van jou zou uitlokken
Zekers!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef theguyver het volgende:
Ik was op Tv vandaag
regionaal van wege die pokemon go shizzle zwarte pet met japanse logo
mwaa...kan er mee door.quote:
jammer....ik kan dit filmpje niet bekijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef theguyver het volgende:
Ik was op Tv vandaag
Nu heb je guyvie gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jammer....ik kan dit filmpje niet bekijken.
ja echt stom...op de 1 of andere manier gebeurd er niks en blijft het beeld zwart. jammer hoor!!!quote:
Hij komt wel vaker in beeld dus je krijgt vast nog weleens een foto van hem te zien. Hij maakt heel Enschede onveiligquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt stom...op de 1 of andere manier gebeurd er niks en blijft het beeld zwart. jammer hoor!!!
ooh shit.....hoe kan dat dan? is hij gevaarlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij komt wel vaker in beeld dus je krijgt vast nog weleens een foto van hem te zien. Hij maakt heel Enschede onveilig
De zekers-dude?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef theguyver het volgende:
Ik was op Tv vandaag
Nee hoor, was maar grapje. Hij weet veel van Enschede en heeft daar ook heel veel meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit.....hoe kan dat dan? is hij gevaarlijk?
ik schrok al. stel je voor zeg. een wandelende moordernaar in enschede.....ik zou er niet mee naartoe durven gaan. stel je voor.....straks ben ik het volgende slachtoffer....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, was maar grapje. Hij weet veel van Enschede en heeft daar ook heel veel meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed....hij weet dus veel van enschede en heeft daar dus ook veel meegemaakt zeg maar?![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij komt wel vaker in beeld dus je krijgt vast nog weleens een foto van hem te zien. Hij maakt heel Enschede onveilig
PREIquote:
quote:
leuke UI.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
PREI
[..]
Goed, wezen beesten in de sportschool. Overal pijntjes nu, heerlijk gevoel.
Met Scrum?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
PREI
[..]
Goed, wezen beesten in de sportschool. Overal pijntjes nu, heerlijk gevoel.
Met Scrum?
ja duizend bommen en granaten!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hier ook wel prima, niet zo fit als jij, maar ach. Net eten gehaald maar nu nog de zin vinden om het te maken
(kebabspiesjes met smerige ongezonde patatjes (met peper en zout))
Nee, het is totaal geen werk. Doe het wel in de airfryer denk ik. Of oven, weet nog niet. Maar kebab ding doe ik ook in de oven. Ofzoiets. Zie het zo wel, eerst nog even was doen en douchenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
ja duizend bommen en granaten!
[..]Zó fit ben ik ook nog niet hoor.
Heerlijk, patattekeszoveel werk is dat niet toch?
Pizza hier
Huishouden gaat voor eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is totaal geen werk. Doe het wel in de airfryer denk ik. Of oven, weet nog niet. Maar kebab ding doe ik ook in de oven. Ofzoiets. Zie het zo wel, eerst nog even was doen en douchenEn pizza = niks mis mee
Welke?
Ja, want dan kan ik straks heerlijk niets meer doen, gordijntjes dicht, lekker in badjasje rondhuppelen. Al zal het er vast op neerkomen dat ik na de was ga eten, vervolgens het douchen urenlang uitstel, om maar te beslissen dat ik morgenvroeg wel ga douchen waardoor ik vroeger opsta, en nog lamlendiger aan de dag begin als anders. Maar ik doe mijn best van niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Huishouden gaat voor eten?![]()
![]()
Heb zo'n goedkope kutpizza van de AHmoet er zelf iets van zien te maken met kruidjes en extra kaas ofzo.
Ahjaaaa, logisch verhaalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik straks heerlijk niets meer doen, gordijntjes dicht, lekker in badjasje rondhuppelen. Al zal het er vast op neerkomen dat ik na de was ga eten, vervolgens het douchen urenlang uitstel, om maar te beslissen dat ik morgenvroeg wel ga douchen waardoor ik vroeger opsta, en nog lamlendiger aan de dag begin als anders. Maar ik doe mijn best van niet!
En zelf op smaak maken = meestal vrij lekker.
Moest net zo lachen trouwens, ik zag ze hier ook al lopen, de Pokemon Go'ers. Terwijl dat spel nog niet eens officieel uit is. Ik voorzie echt problemen als het zover is
Hahaha, briljantquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahjaaaa, logisch verhaal![]()
*hup* wassen en douchen en genieten van je voedsel!
Dit PoGo is echt raar aan het wordenMensen op het spoor, mensen in ziekenhuizen, Guyv op tv. Waar houd het op?
O en las net dit
http://www.huffingtonpost(...)cae3e4b01edea78ecd87
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, briljantErgens heb ik er niets mee, met dat hele Pokemon Go, maar ik vind het wel briljant hoor, al die mensen, jong en oud, rondlopend op zoek naar wat bits en bytes met een tof naampje. Ouders die kinderen rond rijden, ongelukjes, grote meetups. Net ook zo'n meisje hier, steekt gewoon de weg over, telefoon voor de neus, met een flauw lachje op het gezicht van "eigenlijk schaam ik me kapot maar fuck itttttt".
Ja tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]prachtig
Van die mensen die bij zo'n pokestop een partytent neer zetten en bier gaan drinken met wildvreemden
Ga er zelf niet aan beginnen, maar het is wel echt tof om alles te volgen
Haha, daar gaat de ME aan te pas komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Gamer.nl, Power Unlimited en InsideGamer.nl doen morgen in Haarlem een 'meetup' met zo'n Lure ofzo trouwens, ben echt benieuwd hoeveel mensen daar op af gaan komen
Op welke onderdelen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef Tjacka het volgende:
ik heb mij ingeschreven voor het wereldkampioenschap speeddaten lol
wereldrecord sorryquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:
ik heb mij ingeschreven voor het wereldkampioenschap speeddaten lol
Maar daar zit toch een agenda achter?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben met terugwerkende kracht ook fan van Portugal:
[ afbeelding ]
Ja leuk als overal ruiten ingegooid worden en winkels leeggeplunderd .. ja echt kapot ga je van het lachen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha, ik ga echt kapot van het lachen als dat uit de hand loopt ja.
Dat ruiten ingooien en plunderen verzin je er even ter plekke bij? Dat zeg ik namelijk helemaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:40 schreef Vance het volgende:
[..]
Ja leuk als overal ruiten ingegooid worden en winkels leeggeplunderd .. ja echt kapot ga je van het lachen dan!
Fuck de agendaquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar daar zit toch een agenda achter?
Dat zou Team Rocket ook zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:29 schreef matthias24 het volgende:
iedereen is gehersenspoeld door dat stomme pokemonspel. echt bizar gewoon.
dit is toch bizar. hoe kunnen mensen zo geobsedeerd zijn door zo'n speletje? iedereen loopt met zijn mobiel rond.quote:
Dat doen ze sowieso al, nu houden ze hem alleen ook nog vast.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit is toch bizar. hoe kunnen mensen zo geobsedeerd zijn door zo'n speletje? iedereen loopt met zijn mobiel rond.
jaaaaaaa jaa. dat zegen ze allemaal. waarschijnlijk ben jij ook al bezig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso al, nu houden ze hem alleen ook nog vast.
Ik vind het werkelijk waar schitterend. En nee, ik doe zelf niet mee aan die ongein.
Nee, serieus niet. Als dat wel zo zou zijn zou ik me daar niet voor schamen hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaaaaaa jaa. dat zegen ze allemaal. waarschijnlijk ben jij ook al bezig.![]()
pfffff wat een wereld.
nou mij ook niet.....bah.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Als dat wel zo zou zijn zou ik me daar niet voor schamen hoor.
Zodra het hier uit is ga ik 't ook wel even installeren, kijken waar alle ophef nou goed voor is. Maar je zal mij niet als een zombie op staat vinden.
Echt wel sexy ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:37 schreef THEFXR het volgende:
kate is echt sexy
[ afbeelding ]
die zou ik weleens eens willen pookemonnen
Dan speel ik nu even de dom: aan het werk jij. Nú.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:49 schreef ChrisCarter het volgende:
En ja, die hadden al weken geleden als cijfer opgevoerd moeten zijn ...
Tssk, echte Doms schrijven dat met een Dquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan speel ik nu even de dom: aan het werk jij. Nú.
Nou vooruit dan. Aan het werk jij met de hoofdletter Wquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tssk, echte Doms schrijven dat met een D
Een echte leraar jijquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:49 schreef ChrisCarter het volgende:
En ja, die hadden al weken geleden als cijfer opgevoerd moeten zijn ...
likequote:Op woensdag 13 juli 2016 17:37 schreef THEFXR het volgende:
kate is echt sexy
[ afbeelding ]
die zou ik weleens eens willen pookemonnen
Doe je wel een beetje voorzichtig Div. Het moet wel gezond blijven. Rustig aan hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Divje het volgende:
Morgen dood gaan
Zó hard over mn grens gegaan vandaagkan amper nog m'n shake-beker oppakken
fitness
Ben heel gezond hoorquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig Div. Het moet wel gezond blijven. Rustig aan hoor
Goed bezig Div-godquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben heel gezond hoor
Net een heerlijke mozarella-tonijn-cherrytomaatjes-pastasalade met balsamico spul weggewerkt.
En wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Maar verder doe ik ook wel voorzichtig, wil geen blessure
Goedemiddag Scrummie. Nou, jullie mannen willen graag Kate en ik niet dus neequote:Op donderdag 14 juli 2016 13:24 schreef Scrummie het volgende:
En hier? Willen we hier ook allemaal hetzelfde?
Goedemiddag trouwens.
Kate hoeft van mij ook niet hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemiddag Scrummie. Nou, jullie mannen willen graag Kate en ik niet dus nee.
Ja sorry ik ben ook mens.quote:
Ik kijk geen fietsers onder invloed, behalve op vrijdag en zaterdag avond, dan is het nog leukquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook mens.![]()
De tour vandaag. Was froome marathon aan het doen...
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk geen fietsers onder invloed, behalve op vrijdag en zaterdag avond, dan is het nog leuk.
En het kan me geen donder schelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, jij zal elke week wat dat betreft genoeg te lachen hebben.
Lachen is gezondquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En het kan me geen donder schelen.
http://www.dumpert.nl/med(...)erken_op_teevee.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En het kan me geen donder schelen.
Enkel amen is genoeg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een klotedag vandaag met de Tour. Heb ik daar vrij voor genomen. Kijken naar een stel staatsmongolen die het voor de renners en het overgrote deel van de toeschouwers verpest door hun achterlijke gedrag. En de organisatie had ook hekken moeten plaatsen. Ze weten dat er een stel gekken op die berg gaat zitten om zich lam te zuipen en vervolgens als achterlijke idiote aandachtshoeren de weg van de renners te versperren. Als dit zo doorgaat is het straks klaar met publiek aan de kant want de veiligheid van de renners wordt blijkbaar niet serieus genomen.
Zo, dat moest er even uit.
Afschuwelijk is het. Nichtje van me woont in Nice met haar gezin en is gelukkig ongedeerd. Ze waren net thuis toen het gebeurde. Nu al 83 doden. Wat een klotewereld wordt hetquote:
Hey scrum. Heb hetzelfde. Feitelijk is het dus geen terreur meer. Ik bedoel we halen er onze schouders voor op....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen! Of nouja.. goed..
Zei het in NWS al, ik vind het bizar van mijzelf dat ik deze aanslag nou al net zo normaal ben gaan vinden dan pakweg een aanslag in Irak. Het doet me net zoveel, en dat is vrij weinig meer. Vind ik bijzonder niet tof van mijzelf.
ja precies.. maar dat is toch wel gevaarlijk vind ik zelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey scrum. Heb hetzelfde. Feitelijk is het dus geen terreur meer. Ik bedoel we halen er onze schouders voor op....
Het komt mij over als tikkende tijdbom. Nu doet het ons niks maar er gaat een grens overschreden worden. Wat zullen de reACTIES dan zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja precies.. maar dat is toch wel gevaarlijk vind ik zelf.
Ergens wil ik dat niet eens weten..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het komt mij over als tikkende tijdbom. Nu doet het ons niks maar er gaat een grens overschreden worden. Wat zullen de reACTIES dan zijn?
Dan laat ik jou vollopenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ze dan de kuip vol laten lopen.
Paar sluisjes in zeeland open en de maasstad is echt de maas.quote:
Wiet creme?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:57 schreef THEFXR het volgende:
aah, waarom is wiet crème zo duur?? bijna 1 euro per ml
Ahh. Enkel uitwendig gebruik. Doe mij de inwendige wiet producten maarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.apollyon.nl/cbd-olie/cbd-creme/cbd-zalf
Ach het is toch allemaal een poppenkast. Problem reaction Solution. False Flags.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het komt mij over als tikkende tijdbom. Nu doet het ons niks maar er gaat een grens overschreden worden. Wat zullen de reACTIES dan zijn?
Haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ach het is toch allemaal een poppenkast. Problem reaction Solution. False Flags.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:44 schreef jogy het volgende:
Wiet is wel oké hoor. As je filmpjes gaat posten hoe je crack in je oogbal druppelt dan is er eventueel wel een dingetje.
Het kan overal gebeuren. Op elk moment. Het is de realiteit van nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de kans dat het jou overkomt? 0,0000000000000001%. Zou me er dus niet al te druk over maken. De wereld is een grote poppenkast, geniet van het spel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan overal gebeuren. Op elk moment. Het is de realiteit van nu.
Oh eens, maar het kan je (blijven) achtervolgen. Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:44 schreef jogy het volgende:
Wiet is wel oké hoor. As je filmpjes gaat posten hoe je crack in je oogbal druppelt dan is er eventueel wel een dingetje.
Ik geniet er niet van en ik ben ook niet bang. Zeg alleen dat het gewoon kan gebeuren. Overal. Dat zie je nu in Nice. Mijn nichtje woont daar en was al naar huis toen die terrorist 2 km lang over mensen op de boulevard heenreed, dus ja, dan raakt het net even meer dan bij andere aanslagen. Was blij toen ik hoorde dat ze veilig was.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de kans dat het jou overkomt? 0,0000000000000001%. Zou me er dus niet al te druk over maken. De wereld is een grote poppenkast, geniet van het spel.
oh, ja. Zeker. Op die manier is het handig om sommige zaken voor je te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh eens, maar het kan je (blijven) achtervolgen. Je weet wel wat ik bedoel.
Kan je mij een handleiding dm-en? Ik ben heel nieuwsgierig nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:44 schreef jogy het volgende:
Wel kunnen genieten van tom en bauke? Bauke had gewoon geel kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geniet er niet van en ik ben ook niet bang. Zeg alleen dat het gewoon kan gebeuren. Overal. Dat zie je nu in Nice. Mijn nichtje woont daar en was al naar huis toen die terrorist 2 km lang over mensen op de boulevard heenreed, dus ja, dan raakt het net even meer dan bij andere aanslagen. Was blij toen ik hoorde dat ze veilig was.
je kan zoveel dingen meer dan met een wiet plant dan alleen die zaadjes, vroeger maakten ze er kleding van.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Pas maar op jongens, zou hier niet teveel over drugs praten.
I know, interessant complot zit daar achter geloof ik. Ooit wel eens wat over gelezen hoe het verboden is, rare zaak destijds maar kan me de details ervan niet herinneren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan zoveel dingen meer dan met een wiet plant dan alleen die zaadjes, vroeger maakten ze er kleding van.
Jawel. Maar goeie afzuiging aangesloten op de kruip ruimte van de buren.quote:
Haha nee hoor moet iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben ik saai als ik geen drugs gebruik?
Nee joh, is gezond juistquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben ik saai als ik geen drugs gebruik?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel. Maar goeie afzuiging aangesloten op de kruip ruimte van de buren.die rookt zoveel dat valt niet op.
Dat artikel laat het niet echt aantrekkelijk klinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
Nu we toch over drugs bezig zijn. Ik ga dit straks proberen...
Flakka maakt opmars in Nederland
Ga je dat serieus proberen ja?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
Nu we toch over drugs bezig zijn. Ik ga dit straks proberen...
Flakka maakt opmars in Nederland
Haha nee he?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat artikel laat het niet echt aantrekkelijk klinken
IK vind hallucineren wel leuk, psychoses daarintegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee he?![]()
Was ook maar geintje hoor. Ben niet zo moeilijk en gebruik wel eens wat...recreatief. maar niet als ik er van ga hallucineren. Dat is echt niks voor mij.
Haha, dat vind ik juist het tofste, maar heb het lef niet (en de resources niet) om wat heftigere dingen te proberen, dus houd ik het lekker bij die truffels heel af en toe.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee he?![]()
Was ook maar geintje hoor. Ben niet zo moeilijk en gebruik wel eens wat...recreatief. maar niet als ik er van ga hallucineren. Dat is echt niks voor mij.
Nee scrum. Ik kan domme dingen doen maar ben niet helemaal achterlijk.quote:
You never know toch!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee scrum. Ik kan domme dingen doen maar ben niet helemaal achterlijk.
De kern van mijn probleem. Daar ben ik bang voor dus het zou erg dom zijn het dan toch te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
IK vind hallucineren wel leuk, psychoses daarintegen
Dat had ik dus met coke en speed. Speed 1 keer geprobeerd, niets aan. Coke 2 keer geprobeerd, vond ik ook niets, dus daarna niet meer aangeraakt. Enige wat ik in een slechte periode regelmatig deed (te veel) was X.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De kern van mijn probleem. Daar ben ik bang voor dus het zou erg dom zijn het dan toch te doen.
Paddo wel gedaan vroeger maar voelde me er niet goed bij. Dus ja dan kun je het beter laten.
Ow ik vond speed altijd wel tof. Ik blijf daar echt bizar lang van wakker en voel me helemaal top.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had ik dus met coke en speed. Speed 1 keer geprobeerd, niets aan. Coke 2 keer geprobeerd, vond ik ook niets, dus daarna niet meer aangeraakt. Enige wat ik in een slechte periode regelmatig deed (te veel) was X.
Van hennepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan zoveel dingen meer dan met een wiet plant dan alleen die zaadjes, vroeger maakten ze er kleding van.
Prima tochquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ik vond speed altijd wel tof. Ik blijf daar echt bizar lang van wakker en voel me helemaal top.
Probleem daarmee is dat het voor mij echt van invloed is op mijn leven na het gebruik. Daarom doe ik dat nooit weer.
Man man die keren dat ik nog 2 of 3 dagen heb moeten afzien op werk verlang ik niet naar terug.![]()
Af en toe nog wel eens coke als het toevallig voor handen is. Dus als in aangeboden.
Voor de rest niks. Af en toe wietje elke dag bier
Eens. Voor mezelf wil ik nog wel eens wat veel te veel drinken. Maar daar werken we aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima toch. Alles met mate is prima. In mijn optiek.
Ja echt mooi. Zoals hij nu fietst kan hij froome misscien nog pijn gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
@B Wat goed he van Mollema. Hij staat nu tweede in het klassement.
Ja echt super. Genieten is het. Nou ja, gisteren vond ik het eng met die idioten aan de kant. De meeste mensen doen normaal maar daar op die berg zitten ze al uren te zuipen en kunnen dan niet meer normaal doen blijkbaar. Je schaamt je toch kapot voor dat soort 'fans'?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt mooi. Zoals hij nu fietst kan hij froome misscien nog pijn gaan doen.
Maar wat een tour. 2 mooie overwinningen en 2e in algemeen klassement.
Dat zijn idd geen fans. Die gaan gewoon de berg op voor dagje zuipen. Vind ik prima maar laat dan de mensen die al jaren naar iets toewerken met rust.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt super. Genieten is het. Nou ja, gisteren vond ik het eng met die idioten aan de kant. De meeste mensen doen normaal maar daar op die berg zitten ze al uren te zuipen en kunnen dan niet meer normaal doen blijkbaar. Je schaamt je toch kapot voor dat soort 'fans'?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef THEFXR het volgende:
een keer krokodil geprobeerd, maar werd er te snappy van.
ik heb heel veel zin in het weekend. gelukkig is deze week weer voorbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Matthias, hoe gaat het? Zin in het weekend?
Morgen overdag een verjaardag en zondagmiddag een high tea dus dan moet ik deftig verschijnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb heel veel zin in het weekend. gelukkig is deze week weer voorbij.
en jij Lavenderr? ga jij nog iets leuks doen in het weekend?
een beetje chillen met een vriend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen overdag een verjaardag en zondagmiddag een high tea dus dan moet ik deftig verschijnen.
Wat ga jij doen of gewoon lekker luieren?
Daarvoor moet je enorm high zijn en de kleding is zodat je er na paar uur ook nog beetje toonbaar uitziet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een beetje chillen met een vriend.
eej maar wat is een high tea eigenlijk? en waarom moet je daar deftig voor verschijnen?
vriend! wat lul je nou?...... een high tea is echt heel wat anders hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarvoor moet je enorm high zijn en de kleding is zodat je er na paar uur ook nog beetje toonbaar uitziet.
zondag is toch motogp?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen overdag een verjaardag en zondagmiddag een high tea dus dan moet ik deftig verschijnen.
Mja...zoiets maar dan net ff anders. En ik moet me gedragen want familie ->quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarvoor moet je enorm high zijn en de kleding is zodat je er na paar uur ook nog beetje toonbaar uitziet.
Vertel en dan ook gelijk hoe snel je daar achter bent gekomen tussen je post met de vraag en je huidige post.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
vriend! wat lul je nou?...... een high tea is echt heel wat anders hoor.
zal ik jou eens vertelen wat een high tea is?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hier kon ik niet onderuit . Met geen mogelijkheid
ooh god!! dat meen je niet? jij zal er vast en zeker heel veel zin in hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mja...zoiets maar dan net ff anders. En ik moet me gedragen want familie ->en dan pink omhoog.
Het begint met een glaasje champagne en daarna verschillende soorten thee en allerlei taartjes en hapjes en scones met roomquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een beetje chillen met een vriend.
eej maar wat is een high tea eigenlijk? en waarom moet je daar deftig voor verschijnen?
dat zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het begint met een glaasje champagne en daarna verschillende soorten thee en allerlei taartjes en hapjes en scones met room. Kortom ik kom kogelrond weer thuis
nou ten eerste word thee gemaakt van Blaadjes ^_^ ^_^ ^_^quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vertel en dan ook gelijk hoe snel je daar achter bent gekomen tussen je post met de vraag en je huidige post.
Posh tea partyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wauw! dat lijkt mij eigenlijk best wel gaaf. en vooral heel lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het begint met een glaasje champagne en daarna verschillende soorten thee en allerlei taartjes en hapjes en scones met room. Kortom ik kom kogelrond weer thuis
Dumoulin is geweldig en Bauke ook. Heldenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:26 schreef Japie77 het volgende:
Wat een geweldenaar die Dumoulin. Mollema ook fantastisch. Helaas gaat het niet zo goed met mijn tourpouletjes dit jaar. Word geen racefiets winnen deze keer helaas.
ja weetje hoe leuk dat is. ik wil ook een keer high teaen.quote:
Het is ook heel lekker. Echtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja weetje hoe leuk dat is. ik wil ook een keer high teaen.vooral als er gebak bij is en lekkere hapjes
![]()
dat lijkt me echt lekker.
achter de motor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ren het er wel weer af. Heb geen aanleg om dik te worden gelukkig.
ja dat geloof ik heel graag. ik ben zelf een enorme snoepert.quote:
Denk niet dat je daar echt iets tofs aan overhoudt eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan je mij een handleiding dm-en? Ik ben heel nieuwsgierig nu.
Doe uitzoeken en topic maken dan. Er zit inderdaad wel een tof complot achter. Het hennep complot heeft volgens mij te maken met kleding en dat de katoenindustrie het kapot heeft gemaakt omdat te makkelijk (goedkoop) te verbouwen is (het is net onkruid) en duurzaam als een malle. Zoiets volgens mij. Maar voor mij ook een verhaal waar ik de klok van heb horen luiden maar de klepel van ben kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
I know, interessant complot zit daar achter geloof ik. Ooit wel eens wat over gelezen hoe het verboden is, rare zaak destijds maar kan me de details ervan niet herinneren.
Dat was juist het punt wat ik wou zien in dat filmpje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar echt iets tofs aan overhoudt eigenlijk.
Zeker! De katoenindustrie zit inderdaad achter het zwart maken van hennep. Komt uiteindelijk dus weer neer op geld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe uitzoeken en topic maken dan. Er zit inderdaad wel een tof complot achter. Het hennep complot heeft volgens mij te maken met kleding en dat de katoenindustrie het kapot heeft gemaakt omdat te makkelijk (goedkoop) te verbouwen is (het is net onkruid) en duurzaam als een malle. Zoiets volgens mij. Maar voor mij ook een verhaal waar ik de klok van heb horen luiden maar de klepel van ben kwijtgeraakt.
Mollema kan zo maar de tour winnen. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dumoulin is geweldig en Bauke ook. Helden
Jep. Net als het jarenlang tegenhouden van bepaalde natuurlijke zoetstoffen zoals stevia.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker! De katoenindustrie zit inderdaad achter het zwart maken van hennep. Komt uiteindelijk dus weer neer op geld.
Dat is pas sinds de laatste jaren weer opkomend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt nog volop kleding van hennep kopen. Google maar eens.
http://mens-en-gezondheid(...)aakt-van-hennep.html
Ik zal morgen eens kijken. Nu is de actualiteit even belangrijkerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe uitzoeken en topic maken dan. Er zit inderdaad wel een tof complot achter. Het hennep complot heeft volgens mij te maken met kleding en dat de katoenindustrie het kapot heeft gemaakt omdat te makkelijk (goedkoop) te verbouwen is (het is net onkruid) en duurzaam als een malle. Zoiets volgens mij. Maar voor mij ook een verhaal waar ik de klok van heb horen luiden maar de klepel van ben kwijtgeraakt.
Staatsgreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken. Nu is de actualiteit even belangrijker. (Turkije)
Trusten!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staatsgreep
Mijn hemel, wat gebeurt er allemaal
Oh en truste
Eens. Die Erdogan kan nu helemaal van 't padje af gaan. Niemand nog die 'm tegen houd. Iemand had daar wel een leuke theorie over, dat Erdogan het zover heeft laten komen om het kleine deel dat hem omver wou werpen te kunnen verwijderen. Prima tactiek als je het mij vraagt.quote:
Zou me niet eens verbazen. Het voelt bijna vooropgezet door de kleine schaal (wie besluit dit met zulke kleine aantallen te doen?) plus dat je enkel en alleen de regering aan het woord hebt gezien. Nooit coupplegers in beeld en alleen aan het woord by proxy. Dat is niet wat je gebruikelijk ziet bij een couppleging.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Die Erdogan kan nu helemaal van 't padje af gaan. Niemand nog die 'm tegen houd. Iemand had daar wel een leuke theorie over, dat Erdogan het zover heeft laten komen om het kleine deel dat hem omver wou werpen te kunnen verwijderen. Prima tactiek als je het mij vraagt.
Precies. En die man heeft al genoeg gekke dingen gedaan, om dit niet eens vreemd te vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Het voelt bijna vooropgezet door de kleine schaal (wie besluit dit met zulke kleine aantallen te doen?) plus dat je enkel en alleen de regering aan het woord hebt gezien. Nooit coupplegers in beeld en alleen aan het woord by proxy. Dat is niet wat je gebruikelijk ziet bij een couppleging.
Dit sterk Erdolf natuurlijk nog meer om zijn dictatorswetten door te gaan voeren.
Zo werkt dat. Zonde van al dat bloed en zonde dat het leger turkije niet meer de macht heeft zoals vroeger.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Die Erdogan kan nu helemaal van 't padje af gaan. Niemand nog die 'm tegen houd. Iemand had daar wel een leuke theorie over, dat Erdogan het zover heeft laten komen om het kleine deel dat hem omver wou werpen te kunnen verwijderen. Prima tactiek als je het mij vraagt.
Ja, bijzonder druk daarquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
Jemig. Zit ik heel de tijd in fb te posten in de veronderstelling dat het sc was. Vond het al zo druk met allerlei nieuwe users.
Verkeerde topic. Je moet in fb zijn. Maakt niet uit ik maakte deze vergissing al heel de dag.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Baconbus het volgende:
Ik ben verdwaald, kan ik me hier aanmelden voor Pokemon Go?
Bedankt voor de tip, ik wil heel graag een Arcanine!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Je moet in fb zijn. Maakt niet uit ik maakte deze vergissing al heel de dag.
Succes met die daar vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik wil heel graag een Arcanine!
Ik heb er een te koopquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik wil heel graag een Arcanine!
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Baconbus het volgende:
Ik ben verdwaald, kan ik me hier aanmelden voor Pokemon Go?
Mag ik deze quote als sig gebruiken?quote:
Nee, wil je me niet zo belachelijk maken?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mag ik deze quote als sig gebruiken?
Ja ik denk vraag het ff voor je weer gaat lopen janken.
Oh sorry. Ja ik had al van ander persoon vernomen dat je dit niet tof vindt. Geeft niks maar zeg dat voortaan zelf ipv een ander voor je karretje te spannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, wil je me niet zo belachelijk maken?
Sorry hoor. Jij maakt jezelf ook elke dag belachelijk he. Leugenaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja ik had al van ander persoon vernomen dat je dit niet tof vindt. Geeft niks maar zeg dat voortaan zelf ipv een ander voor je karretje te spannen.
Das waar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor. Jij maakt jezelf ook elke dag belachelijk he. Leugenaar.
Wat een kneus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
Jemig. Zit ik heel de tijd in fb te posten in de veronderstelling dat het sc was. Vond het al zo druk met allerlei nieuwe users.
Ik ben nog aan het genieten hoor in den Poolse.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo Poolse vriend. Ben je daar nog of alweer thuis?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het genieten hoor in den Poolse.
Blijf er ook lekker lang.quote:
Hier en in Engeland ook niet echt geweldig dus wat dat betreft kun je net zo goed daar zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijf er ook lekker lang.
Zomertje
Al is het weer wel wat matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |