Zout er op en in de wasmachine, heb je er er zo uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat nou Hahaha???
Dat shirt kostte me 5 jaar geleden wel 3 euro ja!?
Stom? Meer een leermoment, gebeurd je niet weerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou kunnen idd maar ik mag er max 2 per dag en ik begin pas als het echt nodig is.
Als ik toe kan met 1 dan vind ik het dikke prima. En aangezien ik nog niet zo lang uit bed was ging het wel en ben ik het gewoon vergeten mee te nemen.
Stom. Ja, dat klopt.
Denk niet dat dat shirt nog een keer wasmachine overleeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zout er op en in de wasmachine, heb je er er zo uit.
26e toch? Damn! You made me look!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stom? Meer een leermoment, gebeurd je niet weer![]()
Kijk je uit naar/tegenop de 25e?
Lief van je maat inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk niet dat dat shirt nog een keer wasmachine overleeft.
[..]
26e toch? Damn! You made me look!
Ik kijk er naar uit, totaal geen tegenzin.
De 1e paar dagen na de behandeling zijn extra ruk maar dat is geen tegenvaller, dat weet ik nu al.
Alleen het 1e prikje voel ik en dat is de verdoving, daarna kan ik op het scherm meekijken (xray) wat ze allemaal aan het doen zijn en waar ze zitten en dat vind ik eigenlijk heel interessant.
Ik ben niet zo moeilijk in dat soort dingen, het gaat me meer om het resultaat.
Voorbeeld:
Tijdens en na de TT hier in Assen is hier een vriend van ons geweest.
Ouders van mijn vriendin had ik al lang beloofd een tuinhekje te maken maar het lukte me gewoon niet.
Mijn moatje heeft dat dus gedaan (lief!!) en ik kon er niet eens bij zijn. Kon hem niet eens helpen zo klote ging het.
Ben een paar keer spontaan omgevallen destijds, been deed het gewoon niet meer.
1x bukken: straf.
Gatver wat ben ik dat beu.
Als de behandeling helpt kan ik wél weer dingen doen en daar heb ik nu al zin in!
Ik was best onrustig.quote:
Hij is echt een vreselijk goede vent, je zou er bijna misselijk van worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lief van je maat inderdaadJe wílt wel, maar je lichaam werkt niet mee.. Ik hoop van harte dat deze behandeling nóg meer verlichting geeft dan de proefbehandeling, dat was ook wel een klein succes volgens mij.
Is het nou de 25e of 26e?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij is echt een vreselijk goede vent, je zou er bijna misselijk van worden.
Maar dat is het verschil tussen kennissen en vrienden. Ik heb genoeg kennissen maar ik heb maar 1 vriend en dat is hij.
We gaan echt onvoorwaardelijk voor elkaar door het vuur.
Nu heeft hij mijn zooi opgelost maar dat heb ik ook wel voor hem gedaan. En zo hoort het.
Zonder weegschaal.
Proefbehandeling had idd kortstondig resultaat maar was er vooral op gericht om te kijken of ze er bij konden. Gelukt en het werkte.
26e hopelijk de wat langere versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Oh getver. Gaat het nu weer een beetje? Rustig aanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:28 schreef superkimmi het volgende:
Pff net in het ziekenhuis bijna flauwgevallen. Was de hele dag al benauwd en mn schoonmoeder zat aan de bloedtransfusie en moest bloed overgeven.. En ik kan niet tegen bloed. Die combinatie ging bij mij niet goed. Maar naar beneden gegaan en op een koude vloer gaan zitten want het zweet brak me letterlijk uit en durfde niet op een bankje te zitten voor als ik om viel.. Helemaal duizelig ook. Brr.
Valt volgens mij wel mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik vind het wel veel rustiger hier hoor. Lijkt erop dat wat vaste mensen weg zijn?
Hier niet veel nieuws te melden. Nog altijd niet in orde.
Ja, we zijn weer thuis en word goed verzorgdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh getver. Gaat het nu weer een beetje? Rustig aan
Jah er word idd minder gepost, maar volgens mij zijn we nog wel allemaal alleen we posten minder, maar dat komt vanzelf wel weer.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat het al een tijdje minder is. In elk geval post ik zelf minder.
Hoop het voor je!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer thuis en word goed verzorgd
Hopelijk gaat het morgen beter want wil wel graag mee
Ach ja, dat zal ook wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah er word idd minder gepost, maar volgens mij zijn we nog wel allemaal alleen we posten minder, maar dat komt vanzelf wel weer.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vandaag weer bingo op de kaart hoor.
Nou zo erg zal het niet zijn, je komt gelukkig vrolijk over...
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Alsof je altijd moet janken en chagrijnig moet zijn. Nee dan heb je een leuk leven.quote:
Het gekke is dat het af en toe is. Vooral na zware dagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Sara; ik ben benieuwd naar de uitslagKlinkt een beetje als slaap-apneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |