SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat mij betreft mag het offtopic gehalte wel weer een beetje minder. Daar hebben we de slowchat voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Topic dicht.
Zullen we het volgende topic weer gezellig maken? Geen getroll, gezeur, gescheld en offtopic meuk.
Jaquote:Op zondag 10 juli 2016 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft mag het offtopic gehalte wel weer een beetje minder. Daar hebben we de slowchat voor.
Als je al de hele dag buikpijn hebt, is het dan wel verstandig om je toiletbezoek uit te stellen?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
maar heb het proberen uit te zitten, had geen zin om naar de wc te gaan.)
Gisteravond bedoelde ik, omdat ik in bed lag en geen zin om eruit te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je al de hele dag buikpijn hebt, is het dan wel verstandig om je toiletbezoek uit te stellen?
Natuurwetten moet je je ook niet tegen verzetten want dat verlies je.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:
(Als het echt door had gezet had ik wel gemoeten en was ik gegaan hoor, maar het proberen uit te zitten lukte.)
Is niet goed om het in te houden omdat je dan obstipatie kan krijgen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:
(Als het echt door had gezet had ik wel gemoeten en was ik gegaan hoor, maar het proberen uit te zitten lukte.)
Ik voelde geen aandrang. Ik herken mijn buikpijnen redelijk hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is niet goed om het in te houden omdat je dan obstipatie kan krijgen.
Okequote:Op zondag 10 juli 2016 19:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik voelde geen aandrang. Ik herken mijn buikpijnen redelijk hoor.Als het echt menens was was ik heus wel gegaan.
Hier ook. Ik kom net uit de douche maar zweet alweer.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Gia het volgende:
Pff, wat is het heet! Morgen gelukkig wat koeler. Yeah!
Heb dat namelijk weleens gehad. Dat ik buikpijn had en dacht: als ik op de wc ga zitten komt er vast wat. Maar nee, als ik geen aandrang voel kan ik gaan zitten tot ik een ons weeg, er komt simpelweg niks.quote:
Hier ook, dacht straks even "lekker" naar buiten te gaan, was zo weer binnenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Gia het volgende:
Pff, wat is het heet! Morgen gelukkig wat koeler. Yeah!
Fijn dat het goed gaat.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:05 schreef sararaats het volgende:
Het gaat vandaag goed met me.
Mijn oortjes doen nog pijn maar daar heb ik druppels voor.
Ik kan je niet troosten, want ik heb mijn dag ook bepaald niet. Wat ik wel kan zeggen is dat je moet proberen jezelf niet op je kop te zitten om wat je niet hebt gedaan, want je had er goede redenen voor.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ff een baaldagje in mezelf vandaag. Heb al weken niet gesport of gezwommen en ik weet dat ik daar niks aan kan doen omdat ik zat met mijn been, die zware ongesteldheid en daardoor nu bloedarmoede en mijn buik nu maar BLEGH.
Ja weet ik wel maar ik baal er enorm van.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet troosten, want ik heb mijn dag ook bepaald niet. Wat ik wel kan zeggen is dat je moet proberen jezelf niet op je kop te zitten om wat je niet hebt gedaan, want je had er goede redenen voor.
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ff een baaldagje in mezelf vandaag. Heb al weken niet gesport of gezwommen en ik weet dat ik daar niks aan kan doen omdat ik zat met mijn been, die zware ongesteldheid en daardoor nu bloedarmoede en mijn buik nu maar BLEGH.
Hoe komt het dat je je dag niet hebt?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet troosten, want ik heb mijn dag ook bepaald niet. Wat ik wel kan zeggen is dat je moet proberen jezelf niet op je kop te zitten om wat je niet hebt gedaan, want je had er goede redenen voor.
Ik heb verschillende tegenvallers en moet eraan wennen dat de operatie niet doorgaat. Een soort anticlimax zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je je dag niet hebt?
Hahahaquote:Op maandag 11 juli 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:
[..]![]()
Baal maar even. En zoek dan filmpjes van kittens die niezen.works like a charm.
Maar is ook logisch, je had je er zo op ingesteld, dan moet je er ff aan wennen dat het niet hoeft te gebeuren.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb verschillende tegenvallers en moet eraan wennen dat de operatie niet doorgaat. Een soort anticlimax zeg maar.
Poezenfilmpjes zijn inderdaad gezond.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Maar is ook logisch, je had je er zo op ingesteld, dan moet je er ff aan wennen dat het niet hoeft te gebeuren.
Ja, snap ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Poezenfilmpjes zijn inderdaad gezond.
Ja, ik was het weekend nogal euforisch en nu kwam er een beetje een klap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefs voor iedereen hier.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Lijkt me logisch dat het dan moeilijk is nu..quote:Op maandag 11 juli 2016 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb verschillende tegenvallers en moet eraan wennen dat de operatie niet doorgaat. Een soort anticlimax zeg maar.
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:37 schreef houdjemond het volgende:
Over precies een week begon een jaar geleden al mijn ellende.
Als je terugkijk is het echt bizar hoeveel je eigenlijk meemaakt, beleefd en achteraf hebt geleerd.
Hoop mensen kwijt geraakt die achteraf mijn vrienden niet bleken te zijn, bijna dood geweest en een zware operatie achter de rug.
Positief gezien heb ik veel meer geduld en respect gekregen in bepaalde situaties en voor mensen in het algemeen.
Het was one hell of a ride, maar onkruid vergaat niet blijkbaar
En misschien wel het meest belangrijkste, ik ben gelukkig nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefs voor iedereen hier.
![]()
One hell of a ride indeed.
Now, you can enjoy the view.![]()
Als je terugkijk is het echt bizar hoeveel je eigenlijk meemaakt, beleefd en achteraf hebt geleerd.
Hoop mensen kwijt geraakt die achteraf mijn vrienden niet bleken te zijn, bijna dood geweest en een zware operatie achter de rug.
Positief gezien heb ik veel meer geduld en respect gekregen in bepaalde situaties en voor mensen in het algemeen.
En misschien wel het meest belangrijkste, ik ben gelukkig nu.Ben zo blij voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefs voor iedereen hier.
![]()
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Same, helaas kan ik ook niet al het leed van iedereen wegnemen, I would if I could..quote:Op maandag 11 juli 2016 19:46 schreef Disana het volgende:
Fijn dat het goed met je gaat. Ik zou dat iedereen hier toe willen wensen, maar voor de meesten zit het er niet in.
Komt vast goed!quote:Op maandag 11 juli 2016 20:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Same, helaas kan ik ook niet al het leed van iedereen wegnemen, I would if I could..
Als jullie allemaal jullie humor en positiviteit maar blijven houden, hoe lastig dat soms ook is..
Ik?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Baby on board?Gefeliciteeeeerrrrdd!!!!
![]()
Hahaha die is goedquote:Op maandag 11 juli 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh fack![]()
Ik dacht zo met die handen op je buik enzo..
Whehe nou alsnog mijn excuses hoorquote:Op maandag 11 juli 2016 20:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahaha die is goednee ik houd het voorlopig bij oefenen als je het goed vind..
snap je verwarring wel maar we waren gewoon aan 't klooien, we gingen kerst 2.0 vieren gisteren bij mijn mams, wij dus helemaal netjes en mn bonus-papa had die pokeball opgehangen omdat we allebei beetje verslingerd zijn aan pokemon go dus we "moesten" even een foto momentje. Snap je verwarring wel hoor
En misschien wel het meest belangrijkste, ik ben gelukkig nu.Ik ben blij voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefs voor iedereen hier.
En ik dacht hetzelfde als Poes hoor![]()
Jeetje, natuurlijk laat je zo'n iemand niet vallen, maar klinkt wel weer erg pijnlijk voor jou. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is de pijn snel wat minderquote:Op maandag 11 juli 2016 23:04 schreef MarieAlice het volgende:
Al eens met een gebroken rib iemand opgevangen die flauwviel van de pijn van een gebroken sleutelbeen en die dan moeten vasthouden -want op een trap, ge kunt ze toch moeilijknaar beneden laten vallen?- tot er iemand met een brancard aankomt (en die iemand dan weer wegloopt want met twee krijg je die flauwgevallen persoon niet zonder een botdeel te verschuiven op die brancard, dus eigenlijk tot die persoon met twee andere personen en een draagberrie terugkomt)?
Dedees dus wel.![]()
Auw.
Ik heb even geen idee meer wat het meeste pijn doet, mijn rib, mijn nek, mijn hoofd, mijn pols of mijn knie.
Ik denk dat ik maar met een goeie dosis fluni mijn bed inkruip, zo over een halfuurtje.
Slaap lekker allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |