.. Het hakunabosquote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals ik begrepen heb moet je met je telefoon achter een virtueel beest aanrennen en als je erin slaagt hem (of haar) te vangen zou je telkens een geldprijs moeten krijgen. Tenminste dat kan ik eruit afleiden. Als zulke digitale beesten in het Hakunabos worden uitgezet zal ik de hele dag gaan jagen met een smartphone om vervolgens geld te cashen.![]()
Maar in alle andere gevallen wel op de weg letten tijdens het jagen!
Wat maakt het nou uit waar mensen plezier uit halen?quote:Op maandag 11 juli 2016 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Stel idioten die zich hiermee bezig houden.
Kinderen? Soit.
Maar volwassenen? Get a fucking life
Nou, "kinderlijk" vermaak inderdaad. De eerste die voor mijn voeten loopt omdat hij aan het "jagen" is op die kutkrengen douw ik gewoon aan de kant. Ze hinderen anderen daarbij.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit waar mensen plezier uit halen?
Of moet iedereen die de 20 gepasseerd is plots pijp gaan roken, de krant gaan lezen en mopperen dat het vroeger allemaal beter was?
Ook met een hypotheek en kinderen kun je nog prima 'kinderlijk' vermaak leuk vinden.
Hoe zuur kan iemand zijn zeg.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, "kinderlijk" vermaak inderdaad. De eerste die voor mijn voeten loopt omdat hij aan het "jagen" is op die kutkrengen douw ik gewoon aan de kant. Ze hinderen anderen daarbij.
Je komt nu vooral over als de zure oude buurman die de bal lek steekt als kinderen hem in je tuin schoppenquote:Op maandag 11 juli 2016 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, "kinderlijk" vermaak inderdaad. De eerste die voor mijn voeten loopt omdat hij aan het "jagen" is op die kutkrengen douw ik gewoon aan de kant. Ze hinderen anderen daarbij.
Wegduwen ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, anderen hinderen. Dat is fijn.
Ja, want dat hinderen gebeurt dankzij deze game namelijk nu overal en je kunt niet meer over straatquote:Op maandag 11 juli 2016 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, anderen hinderen. Dat is fijn.
Laat ze lekker? Ze doen dat maar in een pretpark oid's, waar mensen er geen last van kunnen hebben.quote:
Dat hoeft niet als ze niet anderen hinderen. Niks zo irritant als mensen die gefixeerd zijn door hun mobieltje.quote:
Ik zet alleen vraagtekens bij in hoeverre jij nu echt gehinderd wordt. Je doet het overkomen alsof je niet meer veilig over straat kunt. Dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ze lekker? Ze doen dat maar in een pretpark oid's, waar mensen er geen last van kunnen hebben.
Nu zie je al hele volksstammen rondlopen als zombies die enkel gefixeerd kijken naar hun mobieltje. Op de fiets, rollator, auto etc.
Lekker naar de Albert Heijn met je Pokémon Dollars....quote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals ik begrepen heb moet je met je telefoon achter een virtueel beest aanrennen en als je erin slaagt hem (of haar) te vangen zou je telkens een geldprijs moeten krijgen. Tenminste dat kan ik eruit afleiden. Als zulke digitale beesten in het Hakunabos worden uitgezet zal ik de hele dag gaan jagen met een smartphone om vervolgens geld te cashen.![]()
Maar in alle andere gevallen wel op de weg letten tijdens het jagen!
Ik ben het om eerlijk gezegd nog niet tegengekomen, gelukkig.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zet alleen vraagtekens bij in hoeverre jij nu echt gehinderd wordt. Je doet het overkomen alsof je niet meer veilig over straat kunt. Dat zal wel meevallen.
Goed bezig opa.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben het om eerlijk gezegd nog niet tegengekomen, gelukkig.
Mocht er onverhoops iemand zijn die me daarbij voor de voeten loopt, duw ik die persoon vriendelijk aan de kant.
En al helemaal geen zin om zo een "jager" op m'n motorkap te hebben. Ben ik nog wettelijk aansprakelijk ook voor de "fun" van een ander.
Is er al.quote:
Radio 10 wordt op een gegeven moment een leuke zender, en de oubollige NRC is eigenlijk best een leuke krant. We worden oud Erwin.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben het om eerlijk gezegd nog niet tegengekomen, gelukkig.
Mocht er onverhoops iemand zijn die me daarbij voor de voeten loopt, duw ik die persoon vriendelijk aan de kant.
En al helemaal geen zin om zo een "jager" op m'n motorkap te hebben. Ben ik nog wettelijk aansprakelijk ook voor de "fun" van een ander.
Volgens mij niet. Vorige week was het hamsterfeest. Een hele berg pringles ingeslagen met 50% kortingquote:Op maandag 11 juli 2016 12:24 schreef Helsinki het volgende:
Zijn de citroenen in de bonus deze week? Shit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |