Kom maar op met jouw vermogen dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er mijn volledige vermogen op inzetten als ik jou was
Ik heb het idee dat us Julian alleen kan klimmen als het één goede col betreft en voor de rest heuveltjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef franklop het volgende:
Kunnen we met dit resultaat niet stiekem het loller-deel schrappen bij Alaphilippe?
Ik zei als ik hem wasquote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar op met jouw vermogen dan.
zou het liever andersom zien.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Mollema kan me wel bekoren tot nu toe. Kelderman zit te ver naar achteren
Ik ook eigenlijk wel, maar Kelderman lijkt gewoon niet constant genoeg, en dan helpt zo'n valpartijtje ook niet meequote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
zou het liever andersom zien.
Omdat Carl van de radio is en Renaat van de tv.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zit Renaat niet op de brommer?
Ok, maar in het voorjaar zit Renaat wel op de motor.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omdat Carl van de radio is en Renaat van de tv.
Klopt, klopt. Maar op deze klim komt geen zwaar stuk meer.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op het stuk dat wat minder lastig is. En de slotklim is wel minder steil dacht ik
ja echt irritant want in Kelderman zit veel meer potentie.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel, maar Kelderman lijkt gewoon niet constant genoeg, en dan helpt zo'n valpartijtje ook niet mee
Vasseur doet dat hier volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, maar in het voorjaar zit Renaat wel op de motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |