Jaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
gaat dumoulin toch de tour winnen?
of mollema?
jaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
of mollema?
Ik zou er mijn volledige vermogen op inzetten als ik jou wasquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
of mollema?
en hij fiets nog goed ookquote:
heb je hem een pijnlijk verlies van 10 euro mee aangepraat.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er mijn volledige vermogen op inzetten als ik jou was
Nee hoor. Is gratis geld.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
heb je hem een pijnlijk verlies van 10 euro mee aangepraat.
Nemen ze hem mee naar Rio denk je?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollerphilippe is naar mijn goesting iets te weinig aan het lolleren.
Ik hoop het van ganser harte, dan kunnen we lachen.quote:
Kom maar op met jouw vermogen dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er mijn volledige vermogen op inzetten als ik jou was
Ik heb het idee dat us Julian alleen kan klimmen als het één goede col betreft en voor de rest heuveltjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef franklop het volgende:
Kunnen we met dit resultaat niet stiekem het loller-deel schrappen bij Alaphilippe?
Ik zei als ik hem wasquote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar op met jouw vermogen dan.
zou het liever andersom zien.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Mollema kan me wel bekoren tot nu toe. Kelderman zit te ver naar achteren
Ik ook eigenlijk wel, maar Kelderman lijkt gewoon niet constant genoeg, en dan helpt zo'n valpartijtje ook niet meequote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
zou het liever andersom zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |