Preppen is altijd goed. Ik heb eigen water, electriciteit, 5 jaar stookhout en een goed afsluitbaar perceel in een rustig deel van Nederland. Voedsel koop ik pas als ik weet dat er een crash komt (10% kans). Dat kan altijd nog snel.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:25 schreef PalmRoyale het volgende:
Een globale reset waarbij iedereen overblijft met helemaal niets vind ik een veel betere optie. Ik weet al precies met wie ik dan naar een bosrijke omgeving trek en we gaan gewoon door met leven. We zullen dan geen elektriciteit hebben enzo maar we zullen wel een waterdicht en warm onderkomen hebben en niet verhongeren.
Goede betrouwbare en gelijkgestemde vrienden hebben is een must.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Preppen is altijd goed. Ik heb eigen water, electriciteit, 5 jaar stookhout en een goed afsluitbaar perceel in een rustig deel van Nederland. Voedsel koop ik pas als ik weet dat er een crash komt (10% kans). Dat kan altijd nog snel.
Ja. Netwerk is ook zeer belangrijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede betrouwbare en gelijkgestemde vrienden hebben is een must.
Dat kun je al makkelijk inslaan. Conservenvoedsel jaren houdbaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Preppen is altijd goed. Ik heb eigen water, electriciteit, 5 jaar stookhout en een goed afsluitbaar perceel in een rustig deel van Nederland. Voedsel koop ik pas als ik weet dat er een crash komt (10% kans). Dat kan altijd nog snel.
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, heel gezond om met dergelijke ontspoorde wappies om te gaanquote:Op zondag 10 juli 2016 23:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede betrouwbare en gelijkgestemde vrienden hebben is een must.
Hey broertje. Goed dat je bent. Ik heb een vraagje. Waar kan ik al mijn bezit doneren Remlof om deze natte droom te redden van een vrije val?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, heel gezond om met dergelijke ontspoorde wappies om te gaan
www.icrc.orgquote:Op maandag 11 juli 2016 00:37 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hey broertje. Goed dat je bent. Ik heb een vraagje. Waar kan ik al mijn bezit doneren Remlof om deze natte droom te redden van een vrije val?
Weer terug naar de tijd van 2000 jaar geleden toen we als Germanen in stamverband oerkreten slaakten en naar Rome trokken om te plunderen. Het heeft wel haar romantiek.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:25 schreef PalmRoyale het volgende:
Een globale reset waarbij iedereen overblijft met helemaal niets vind ik een veel betere optie. Ik weet al precies met wie ik dan naar een bosrijke omgeving trek en we gaan gewoon door met leven. We zullen dan geen elektriciteit hebben enzo maar we zullen wel een waterdicht en warm onderkomen hebben en niet verhongeren.
Ze lenen meer uit dan ze hebben dus altijd geld nodig wanneer dat fout gaat.quote:Op maandag 11 juli 2016 02:56 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou een bank geld nodig hebben? Als 1 instituut juist een surplus aan geld zou moeten hebben is het een bank.
Zo wil ik ook wel ondernemen.quote:Op maandag 11 juli 2016 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze lenen meer uit dan ze hebben dus altijd geld nodig wanneer dat fout gaat.
De overheid kan met 1 druk op de knop alle 'special products' in 5 minuten verbieden wereldwijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:26 schreef LXIV het volgende:
De markt gelooft tenminste niet dat DB niet meer aan zijn verplichtingen zal kunnen voldoen.
https://www.google.com/fi(...)2CV5jWNIeBsgGZqr7QAg
Haha ja die veroorzaken de crisis met hun uitspraken.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, van paniekzaaiers is altijd alleen maar ellende gekomen.
DB presteert al sinds 2008 ernstig ondermaats. Dus er is een hoop ellende al in de koers verwerkt. Het aandeel is nog geen schim van wat het ooit is geweestquote:Op zondag 10 juli 2016 23:26 schreef LXIV het volgende:
De markt gelooft tenminste niet dat DB niet meer aan zijn verplichtingen zal kunnen voldoen.
https://www.google.com/fi(...)2CV5jWNIeBsgGZqr7QAg
Ja, dat zou moeten. Maar als te veel leningen om wat voor reden dan ook niet betaald worden, loopt de bank zijn inkomsten mis. Het is dus aan de bank om niet te veel risicovolle leningen af te sluiten, maar dat doen ze wel vanwege de extra inkomsten en omdat de staat ze toch wel redt.quote:Op maandag 11 juli 2016 02:56 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou een bank geld nodig hebben? Als 1 instituut juist een surplus aan geld zou moeten hebben is het een bank.
100% bbp zou goed zijn. Nu zit dat al bijna rond de 300% in Nederland als ik de correspondent moet geloven. Geld lenen wat er inderdaad niet is.quote:Op maandag 11 juli 2016 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze lenen meer uit dan ze hebben dus altijd geld nodig wanneer dat fout gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |