Lijkt mij geen Nederlands.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:15 schreef spierbal het volgende:
Komkommerinjekuttijd #nolifers.
Yoyo kill its je boy armo!
Misschien is Kim wat voor jou?quote:Op zondag 10 juli 2016 05:15 schreef spierbal het volgende:
Komkommerinjekuttijd #nolifers.
Yoyo kill its je boy armo!
.........quote:Op zondag 10 juli 2016 05:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Weer een rare opmerking. Je bent een hoer blijkbaar. Ook prima. Maar je hebt wel een te grote bek.
Wat jij doet met een dildo is mijn probleem niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
.........
DingDongDildo* *projectie-alert*!
Weer een rare opmerking. Die maak je niet in het normale leven.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Je moeder: 7 kinderen van 2 neven en 3 ooms! Daar moet je de hoer zoeken, Succes!^O^
Daarom leef ik ook niet het 'normale leven'.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Weer een rare opmerking. Die maak je niet in het normale leven.
En misbruik de naam en beroep van een hoer niet als debiel.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Je moeder; 7 kinderen van 2 neven en 3 ooms! Daar moet je de hoer zoeken, Succes!
Vent, ga rukken als het je allemaal zo tegen zit. Laat me met rust!quote:Op zondag 10 juli 2016 05:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En misbruik de naam en beroep van een hoer niet als debiel.
Jij begint het probleem.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vent, ga rukken als het je allemaal zo tegen zit. Laat me met rust!
Haar hoofd vind ik niet te kroppen. Met trainen zal ze haar gezicht niet veranderen.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:47 schreef Jaroon het volgende:
Monique Smit is samen met haar vriend Martijn en zoontje Noah op vakantie op Sicilië. En blijkbaar is het daar lekker weer, want het zusje van Jan heeft een topless bikinikiekje met haar volgers gedeeld.
"#Buongiorno", schrijft Monique bij de foto. Haar volgers zijn maar wat blij met het plaatje. "Makers van een mannenblad, letten jullie op? Dit ziet er goed uit", zegt iemand. Een ander schrijft: "Holymoly."
Monique heeft dan ook hard aan haar strakke lijf gewerkt, ze staat namelijk op de cover van het blad Happy in Shape.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Smit_topless__.html
En je blijft gewoon Monique Smit.
Niet gezien.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Haar hoofd vind ik niet te kroppen. Ze had eerder haar gezicht moeten ombouwen.
Er zijn zoveel nobody's die dat soort foto's op instagram zetten, maar deze krijgt de aandacht van de Telegraaf, en van degene die een topic opent om te klagen dat ze "aandacht zoekt".quote:Op zondag 10 juli 2016 02:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En het is ook een niemand. Dat zoeken naar aandacht.
Is dat nieuws??quote:Op zondag 10 juli 2016 01:47 schreef Jaroon het volgende:
Monique Smit is samen met haar vriend Martijn en zoontje Noah op vakantie op Sicilië. En blijkbaar is het daar lekker weer, want het zusje van Jan heeft een topless bikinikiekje met haar volgers gedeeld.
"#Buongiorno", schrijft Monique bij de foto. Haar volgers zijn maar wat blij met het plaatje. "Makers van een mannenblad, letten jullie op? Dit ziet er goed uit", zegt iemand. Een ander schrijft: "Holymoly."
Monique heeft dan ook hard aan haar strakke lijf gewerkt, ze staat namelijk op de cover van het blad Happy in Shape.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Smit_topless__.html
En je blijft gewoon Monique Smit.
Ja als er naaktfoto's te zien zijn van een (semi-)BN'er dan vind ik dat prima nieuws.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Is dat nieuws??
Een vrouw die topless is?
Goh, hebben ze niks te doen bij de pers of zo?
quote:Op zondag 10 juli 2016 02:00 schreef Harvest89 het volgende:
Toen ze nog een beetje chubby was, was ze best lekker, nu vind ik er niks meer aan.
Nu is ze niet alleen irritant, maar ook nog eens te dun.
Ik heb het niet gezien. Ik vind het bijzonder hoe mensen aandacht zoeken.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Is dat nieuws??
Een vrouw die topless is?
Goh, hebben ze niks te doen bij de pers of zo?
Aandacht zoeken?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Ik vind het bijzonder hoe mensen aandacht zoeken.
Stuur jij het rond?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Aandacht zoeken?
Vrouwen mogen er gewoon topless bijlopen hoor, op het strand, thuis, (helemaal bloot).
Wat ik echt helemaal niet snap dat zoiets de krant haalt.
Staat de desbetreffende journalist met zijn zwembroek onder de douche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |