quote:
Nu ben ik verward.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:06 schreef Tagliano het volgende:
Een neger die hard voor de blanken uit moet fietsen om niet gepakt te worden. Sylvana vindt dit niet leuk
quote:
Wat is het nuquote:Op zondag 10 juli 2016 12:06 schreef Tagliano het volgende:
Een neger die hard voor de blanken uit moet fietsen om niet gepakt te worden. Sylvana vindt dit niet leuk
Ja zo'n zwarte.quote:
Nou R_R, zin om het te proberen bij de NOS? Gezellig samen met Ducrot en Dijkstra de Tour rondreizen?quote:Is dit de koninginnerit van dit jaar?
Wat een uitgerbreide voorbeschouwing trouwens, hebben ze geen plekje voor je bij de NOS of zo?
Zullen we het gewoon niet meer over Sylvana hebben?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Sylvana vragen wat ze vindt van een donkere medemens in Tour de France?
Even wachten tot hij een keer op kop moet rijden voor een blanke.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Sylvana vragen wat ze vindt van een donkere medemens in Tour de France?
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:06 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon niet meer over Sylvana hebben?
Heeft hij dat niet al gedaan voor Cav?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even wachten tot hij een keer op kop moet rijden voor een blanke.
Drie weken met Dione op pad, ik kan niks leukers bedenken.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Een reactie op de FP waar R_R z'n pareltjes ook staan:
[..]
Nou R_R, zin om het te proberen bij de NOS? Gezellig samen met Ducrot en Dijkstra de Tour rondreizen?
Jij hebt heel af en toe echt goede ideeën.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon niet meer over Sylvana hebben?
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie weken met Dione op pad, ik kan niks leukers bedenken.
Drie weken iedere dag accuzuur drinken.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag ongetwijfeld in Hilversum blijvenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn grootste hobby.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie weken iedere dag accuzuur drinken.
Misschien mag je wel seks met haar hebben.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de NOS überhaupt niet zitten te wachten op iemand die er daadwerkelijk iets van begrijpt.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag ongetwijfeld in Hilversum blijven
Maar jij bent toch nog mod?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je inmiddels net zo zuur als een niet te nader noemen ex-mod geweest.
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:13 schreef meneertje1972 het volgende:
een kopgroep van 40 man. Hallo Jumbo lekker aanvallen he of zit je er weer niet bij?
Die telt voor 4.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh nee wacht toch nog een Djumbo. Bennett denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |