Laatste keer vandaagquote:Op zondag 10 juli 2016 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA LOTTO DJUMBO VOORAAN
wat een etappe nu al
Sep heeft er zin in!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een etappe nu al
Wel leuk dat ze een keer wat andere alpencols pakken. Al wil ik nog steeds de Agnello.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de Ventoux en de slotweek. Zeker in Zwitserland wordt de finale genot.
De Ventoux ja? Vroem die wereldrecord boodschappenkarretje duwen verbreekt en wint met 1,5 minuut voorsprong?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de Ventoux en de slotweek. Zeker in Zwitserland wordt de finale genot.
Steven Kruijswijk vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze een keer wat andere alpencols pakken. Al wil ik nog steeds de Agnello.
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een etappe nu al
Ik vond Geschke ook te duur.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het laatste moment Geschke eruit en Lindeman erin.
Als hij het record van Mayo uit de boeken fietst kijk ik nooit meer.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
De Ventoux ja? Vroem die wereldrecord boodschappenkarretje duwen verbreekt en wint met 1,5 minuut voorsprong?
Even quoten dezequote:Op zondag 10 juli 2016 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij het record van Mayo uit de boeken fietst kijk ik nooit meer.
Deze, fucking deze, manquote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
De Ventoux ja? Vroem die wereldrecord boodschappenkarretje duwen verbreekt en wint met 1,5 minuut voorsprong?
Enorme kluns is het.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steven Kruijswijk vindt dit niet leuk.
Koffieplanter is geen God he, al denkt ie zelf van wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze, fucking deze, man.
Ik heb berichten van hogere sferen gekregen dat het Colombiaantje op zegetoer gaat.
Wowquote:Op zondag 10 juli 2016 12:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Koffieplanter is geen God he, al denkt ie zelf van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |