Krijg ik deze op m'n bordje? Ik zie ook graag een aanvallende Wielco hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zegt dat Kelderman nooit meewerkt en dat klopt. Het is een afwachtende kutrenner geworden die nooit initiatief neemt. Goed dat Barguil dit zegt. Hoop dat Kelderman iets met deze kritiek doet en niet zo verdedigend reageert als sommige mensen hier.
Dat ie gisteren niet meereed kan ik nog wel begrijpen. Barguil heeft het echter over het feit dat Kelderman nooit eens mee koerst. En daarin heeft hij groot gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je niet beter kan... Kelderman rijdt niet echt geweldig de laatste tijd.
moet je dan net als Barguil gaan demarreren om 2 minuten later te lossen uit het peloton?
Kelderman haalt hier blijkbaar liever een kleurloze top 15 plek dan dat hij aanvalt en voor etappezeges rijdt. Zal vandaag ook wel weer zolang mogelijk gaan aanklampen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg ik deze op m'n bordje? Ik zie ook graag een aanvallende Wielco hoor.
Tot gisteren begreep ik het nog wel, want kon voor wit gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kelderman haalt hier blijkbaar liever een kleurloze top 15 plek dan dat hij aanvalt en voor etappezeges rijdt. Zal vandaag ook wel weer zolang mogelijk gaan aanklampen.
Ja, je bent nu aan de beurt Slob.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg ik deze op m'n bordje? Ik zie ook graag een aanvallende Wielco hoor.
Wat een genot toch ... stuk mooier dan dat gepeddel op die mini verzetjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:20 schreef Bugno het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder deze demonstratie van Der Jan:
Prima lopertje om op het buitenblad op te beukenquote:Op zondag 10 juli 2016 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een genot toch ... stuk mooier dan dat gepeddel op die mini verzetjes.
Hij heeft nog kans op de witte trui. Da's best een leuke prijs.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kelderman haalt hier blijkbaar liever een kleurloze top 15 plek dan dat hij aanvalt en voor etappezeges rijdt. Zal vandaag ook wel weer zolang mogelijk gaan aanklampen.
Hij staat al op anderhalve minuut van Yates en voor namelijk Meintjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft nog kans op de witte trui. Da's best een leuke prijs.
Wanneer Wuyts met pensioen gaat. Dat zal niet zolang meer duren vermoed ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:58 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Renaat ooit de Tour mogen doen coor Sporza?
Wuyts is pas 59 en daarmee een stuk jonger dan José. Dus tegen de tijd dat Wuyts eindelijk is wegbezuinigd, zit José allang in de schommelstoel bij de open haard.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wanneer Wuyts met pensioen gaat. Dat zal niet zolang meer duren vermoed ik.
Zie het nu ook op Wikipedia. Dacht eigenlijk dat Wuyts inmiddels ook al dik in de 60 was.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wuyts is pas 59 en daarmee een stuk jonger dan José. Dus tegen de tijd dat Wuyts eindelijk is wegbezuinigd, zit José allang in de schommelstoel bij de open haard.
Hij heeft ooit wel een deel van de Tour mogen doen toen mevrouw Wuyts van de fiets was gevallen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:58 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Renaat ooit de Tour mogen doen coor Sporza?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 10-07-2016 om 09:22:13Mocht je vandaag plannen hebben om naar je schoonmoeder of de meubelboulevard te gaan: schrap ze maar. Dit wordt 'n loei van 'n bergetappe. reageer retweet
nee hoor, wordt gewoon gedicteerd door skybots.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:39 schreef wimderon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 10-07-2016 om 09:22:13Mocht je vandaag plannen hebben om naar je schoonmoeder of de meubelboulevard te gaan: schrap ze maar. Dit wordt 'n loei van 'n bergetappe. reageer retweet
Die schrijfstijl van Thijs is zo vreselijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:39 schreef wimderon het volgende:
Doe de context er ook ff bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |