Nairo zag er iig goed uit op de klimmetjes, benieuwd naar morgenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk het tweede. Heb is absoluut niet des Froomes om zoveel energie te verspelen en risico te nemen voor een paar seconden winst. Nairo is wat mij betreft nu de topfavoriet.
Sowieso wordt het pas in de Alpen echt beslist. Tenzij er na de Pyreneën en de Ventoux iemand met 5 minuten voorsprong staat, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ergens hoop ik dat Quintana sowieso sterker is bergop. Dan wordt het een leuke tweestrijd.
Eens. Ik vond Froome niet echt overtuigend. Het is wel de vraag of ze echt hun best gedaan hebben op de Peyresourde.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Quintana zag er vandaag beter uit dan Froome
EK voetbal niet gekeken?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik word misselijk van al die Britten die echt alles beheersen momenteel.
gelukkig falen ze nog altijd in het voetbalquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roy Hodgson disagreesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij mag misschien ook wel niet gaan van Nibali.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aru komt nog wel, maar lijkt me niet eerlijk om het te vergelijken met de Vuelta vorig jaar..
Olympische spelen komen er weer aan. Ff alles testen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wales halve finalequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig falen ze nog altijd in het voetbal
Aru os toch de kooman deze tour?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij mag misschien ook wel niet gaan van Nibali.
Een etappe misschien, maar niet voor de koers.
eeeh?quote:
Que?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vorig jaar had Quintana halverwege al 3 minuten achterstand, dat zie ik dit jaar niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso wordt het pas in de Alpen echt beslist. Tenzij er na de Pyreneën en de Ventoux iemand met 5 minuten voorsprong staat, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Denk dat Nibali vanuit de bus zijn orders mag geven jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van [TDF].quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:44 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?
Nibali is toch de kopman?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:44 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?
Waarom rijdt die de Tour niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Froome heeft dus geleerd van Lollerkowski.
Geen vorm.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom rijdt die de Tour niet eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |