Op een groot gedeelte kon je maar half meetrappen, ik denk dat het niet heel veel meer energie kostte.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op die manier dalen kost wel degelijk energie. Hij reed volle bak.
Quintana zat daarentegen freewheelend in de groep.
Gewoon niet doen. Ik ben net Erdogan als het om zulke 'hilarische' satire gaatquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Evertjan het volgende:
kom op mensen het is maar satire wat ik post hier
Valt tegen. En ik weet het uit ervaring.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op een groot gedeelte kon je maar half meetrappen, ik denk dat het niet heel veel meer energie kostte.
Zie het, zijn debiele opmerking staat er nog gewoon.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Ik ben net Erdogan als het om zulke 'hilarische' satire gaat
Ik geloof er in ieder geval niks van dat dit een impulsieve actie wasquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:36 schreef Wespensteek het volgende:
Was dit nou een teken van kracht van Froome of juist van onmacht? Het is toch vrij vreemd om zoveel risico te nemen voor zo weinig tijd winst als je redelijk zeker bent in andere etappes bergop de winst ook wel te pakken
We zullen morgen zien. Ik verwacht een aanval van Quintana, de slotklim van morgen is waarschijnlijk daarvoor meer geschikt dan die van vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valt tegen. En ik weet het uit ervaring.
In een groepje kun je relaxt dalen. Als je in je eentje op kop zit, kost je veel meer energie. En dit was nog een afdaling waar je relatief veel moest bijtrappen. In die positie kost dat ook extra energie en stress in je lichaam.
Ik ook niet. Volgens mij kende hij de afdaling op zijn duimpje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof er in ieder geval niks van dat dit een impulsieve actie was
dit is gewoon bedacht in de skyfabriek door de skycomputers in de skywindtunnels met skyrobotsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof er in ieder geval niks van dat dit een impulsieve actie was
Dat het meer energie kost, hoeft nog niet automatisch te betekenen dat hij morgen minder is dan Quintana.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zullen morgen zien. Ik verwacht een aanval van Quintana, de slotklim van morgen is waarschijnlijk daarvoor meer geschikt dan die van vandaag.
Aru heeft rustdagen nodigquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:39 schreef Godshand het volgende:
Aru is trouwens waardeloos tegen de rest van de klassementsrenners.
Zo sterk als in de Vuelta rijdt hij niet...
Ik denk het tweede. Het is absoluut niet des Froomes om zoveel energie te verspelen en risico te nemen voor een paar seconden winst. Nairo is wat mij betreft nu de topfavoriet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:36 schreef Wespensteek het volgende:
Was dit nou een teken van kracht van Froome of juist van onmacht? Het is toch vrij vreemd om zoveel risico te nemen voor zo weinig tijd winst als je redelijk zeker bent in andere etappes bergop de winst ook wel te pakken
Nee klopt, maar ergens hoop ik dat Quintana sowieso sterker is bergop. Dan wordt het een leuke tweestrijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat het meer energie kost, hoeft nog niet automatisch te betekenen dat hij morgen minder is dan Quintana.
Quintana zag er vandaag beter uit dan Froomequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat het meer energie kost, hoeft nog niet automatisch te betekenen dat hij morgen minder is dan Quintana.
Aru komt nog wel, maar lijkt me niet eerlijk om het te vergelijken met de Vuelta vorig jaar..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:39 schreef Godshand het volgende:
Aru is trouwens waardeloos tegen de rest van de klassementsrenners.
Zo sterk als in de Vuelta rijdt hij niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |