Nairo zag er iig goed uit op de klimmetjes, benieuwd naar morgenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk het tweede. Heb is absoluut niet des Froomes om zoveel energie te verspelen en risico te nemen voor een paar seconden winst. Nairo is wat mij betreft nu de topfavoriet.
Sowieso wordt het pas in de Alpen echt beslist. Tenzij er na de Pyreneën en de Ventoux iemand met 5 minuten voorsprong staat, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ergens hoop ik dat Quintana sowieso sterker is bergop. Dan wordt het een leuke tweestrijd.
Eens. Ik vond Froome niet echt overtuigend. Het is wel de vraag of ze echt hun best gedaan hebben op de Peyresourde.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Quintana zag er vandaag beter uit dan Froome
EK voetbal niet gekeken?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik word misselijk van al die Britten die echt alles beheersen momenteel.
gelukkig falen ze nog altijd in het voetbalquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roy Hodgson disagreesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij mag misschien ook wel niet gaan van Nibali.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aru komt nog wel, maar lijkt me niet eerlijk om het te vergelijken met de Vuelta vorig jaar..
Olympische spelen komen er weer aan. Ff alles testen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wales halve finalequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig falen ze nog altijd in het voetbal
Aru os toch de kooman deze tour?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij mag misschien ook wel niet gaan van Nibali.
Een etappe misschien, maar niet voor de koers.
eeeh?quote:
Que?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vorig jaar had Quintana halverwege al 3 minuten achterstand, dat zie ik dit jaar niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso wordt het pas in de Alpen echt beslist. Tenzij er na de Pyreneën en de Ventoux iemand met 5 minuten voorsprong staat, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Denk dat Nibali vanuit de bus zijn orders mag geven jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van [TDF].quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:44 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?
Nibali is toch de kopman?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:44 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan van Nibali?
Waarom rijdt die de Tour niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Froome heeft dus geleerd van Lollerkowski.
Geen vorm.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom rijdt die de Tour niet eigenlijk?
Waarom zou hij niet mogen van Nibali? Nibali heeft de Giro gereden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nummer 1 is niet per definitie kopman, al is het vaak wel zoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:46 schreef Maver24 het volgende:
Aru is kopman. Nibali heeft een rugnummer die met 2 eindigd
5quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:47 schreef Evertjan het volgende:
hoeveelste staat Valverde nu in het AK??
Triest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FUCK JULLIE FOK HATERS![]()
![]()
![]()
![]()
FroomeGOD![]()
![]()
![]()
![]()
In de afdaling![]()
![]()
Die heeft even een stukje in de auto gezeten dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:49 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish gewoon in de bus? @irishsportshour there are 40 riders in it with Sagan and Cavendish. They never gona take this group out...
Die is alweer een tijdje volledig uit vorm..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom rijdt die de Tour niet eigenlijk?
Mee eens. Maar als je met 50 man te laat binnen komt..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef timmmmm het volgende:
Van mij mogen ze best wel eens wat strenger de tijdslimiet aanhouden. Geen uitzonderingen omdat het er zoveel zijn.
Als je de bergen niet goed genoeg overkomt, hoor je gewoon niet in de Tour thuis. Ook als sprinter. dan ben je niet compleet genoeg
Ruimt het wel lekker op.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als je met 50 man te laat binnen komt..
Zijn al die pooltjes die profiteren van die sprinters ook eens de lul.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze ook een beetje met opzet. Van die 50 man, kunnen waarschijnlijk wel een stuk of 30 wel op tijd binnen komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat ze het wel punten kosten in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:49 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish gewoon in de bus? @irishsportshour there are 40 riders in it with Sagan and Cavendish. They never gona take this group out...
Precies, dus als ze die limiet gewoon aanhouden wordt daar tenminste serieus gereden ipv zoals nu de groep lekker groot laten worden om er onderuit te komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doen ze ook een beetje met opzet. Van die 50 man, kunnen waarschijnlijk wel een stuk of 30 wel op tijd binnen komen.
Overigens is voor dit soort snelle bergetappes de tijdslimiet best streng.
50 man eruit tyfen. Die 50 man komen juist samen te laat binnen omdat ze wéten dat ze ze er dan niet uitgooien. meer dan driekwart van die 50 man zou best als ze aanzetten op tijd kunnen komen. Als je die hele groep er één tour gewoon uitmikt, omdat de tijdslimiet nou eenmaal de grens is, durf ik te wedden dat je de komende 10 jaar geen grote bus meer hebt die te laat binnenkomt. Als je niet compleet genoeg bent om binnen de vastgestelde tijd te finishen, heb je gewoon verloren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me een teken dat de top aan het afvlakken is; een aardige groep renners die min of meer even sterk is. Het lijkt erop alsof er geen enkele topper bij zit die berg op nog een minuut weg kan rijden van de andere toppers.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:36 schreef Wespensteek het volgende:
Was dit nou een teken van kracht van Froome of juist van onmacht? Het is toch vrij vreemd om zoveel risico te nemen voor zo weinig tijd winst als je redelijk zeker bent in andere etappes bergop de winst ook wel te pakken
Alleen Dan Martin kan mee met Froome/Quintanaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat het niveau van de klassementrenners dichter bij elkaar ligt
1. Froome/Quintana gingen lang niet voluit met die speldenprikjes
2. De klim was niet lastig genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |