Gelukkig is Zakarin gelost.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:20 schreef Szura het volgende:
Froome en Bauke net in een beeld, kan het erger
Gaat hij niet doen, hij probeert hier een klassement te rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:18 schreef franklop het volgende:
Denk dat Keldergod nu eens zou moeten gaan.
Iedere berg is een loper. Althans, dat heb ik geleerd van Martijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aankomst is niet bergop. Peyresourde is wel een lekkere loper natuurlijk.
De aankomst is nagenoeg in dalende lijn, er zit geen twintig kilometer vlak achter of zo. Laat Froome maar eens onder druk dalen. Bovendien hoeft hij helemaal niet eenzaam te zijn. Ik noem Aru en Bardet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als eenzame aanvaller is dat niet écht gunstig.
Concullega Porte gaat het verstieren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De aankomst is nagenoeg in dalende lijn, er zit geen twintig kilometer achter of zo. Laat Froome maar eens onder druk dalen. Bovendien hoeft hij helemaal niet eenzaam te zijn. Ik noem Aru en Bardet.
Dat wordt weer hetzelfde liedje als vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gezegd hebbende, word ik zo vreselijk moe van altijd maar dat geloer van Nairo naar Froome. Ga eens van eigen kracht uit. Dit is zíjn rit, een die hij in de hele Tour niet meer gaat krijgen.
Die conclusie trek ik pas als hij niets doet op de Ventoux.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt weer hetzelfde liedje als vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |