Uitstekend, als het laatste waar blijkt te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij durft die weddenschap niet eens aan te gaan. Of hij is toevallig net weg
Vaak genoeg aanvallen en ik denk dat hij net 18e of 19e kan worden ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Die van Avermaet kan toch gewoon top 20 rijden in de Tour?
Zoveel lijkt hij niet op Tom Egbers toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:47 schreef showtimer het volgende:
Nairo doet me denken aan Andere Tijden Sport van gisteren.
Valverde in de Boogie rol.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zoveel lijkt hij niet op Tom Egbers toch?
Wuyts lijkt me toch eerder van het Hinault vs Fignon tijdperk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Bardet vs Pinot = Poulidor vs Anquetil
gr gr Michel Wuyts
Brengt nu nota bene nog Barguil naar voren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef Max23 het volgende:
Dumoulin nog in het peloton dacht ik te zien?
Edit: ja 100%
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef Max23 het volgende:
Dumoulin nog in het peloton dacht ik te zien?
Meneer ''ik ga tijd verliezen in de eerste week zodat ik Quintana kan helpen in de bergen'' in het geel. Dan gooi ik mezelf uit een raam.quote:
Hier willen we beelden van.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Meneer ''ik ga tijd verliezen in de eerste week zodat ik Quintana kan helpen in de bergen'' in het geel. Dan gooi ik mezelf uit een raam.
Ff kwotenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Meneer ''ik ga tijd verliezen in de eerste week zodat ik Quintana kan helpen in de bergen'' in het geel. Dan gooi ik mezelf uit een raam.
Ik Pinotquote:
Rode nummertjequote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:02 schreef ratatat het volgende:
Wat zit Majka nu weer te spartelen dan. Gewoon lekker in het peloton gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |