Cavendish zit met Eiselquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaan ze wel nog redden, iig Cavendish.
Dit vind ik geen correcte post.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kelme was pas echt een godenploeg, daar was Euskaltel maar klein bier bij vergeleken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kelme was pas echt een godenploeg, daar was Euskaltel maar klein bier bij vergeleken.
Je vergeet Footon-Servettoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saunier Duval was de grootste boevenploeg.
Cobo is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was een slap aftreksel van Saunier Duval. Net als Geox.
Dat was een slap aftreksel van de echte goden. Na 2008 was het over met Saunier en de prachtige tricotsquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die houdt geel wel vast tot na de rustdag
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen makkie, zaterdag houdt ie, zondag niet bergop, maandag niet bergop
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij op de Tourmalet al jankt. Vandaag zat hij ook stuk op enkele momenten.
Wij danken de brilliant tactics van Team Sky bazen hiervoorquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cobo is het hier niet mee eens.
Da's wel een hele steile bergquote:
Geox won de Vueltaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar die hebben niks noemenswaardigs gewonnen.
Etappe is nog niet voorbijquote:
Dat is in een afdaling niet zo gek. Wordt in het peloton vaak veel risico genomen om niet buiten tijd te finishenquote:
Hij staat al vier minuten achter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Etappe is nog niet voorbij
Heeft ie er nog 2 overquote:
3 keer afdalenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij gaat op de laatste 2 bergen niks verliezen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat we de posts van DAM lekker laten voor wat ze zijn
Ga je weer naar ONZ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat we de posts van DAM lekker laten voor wat ze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |