Je bent toch niet gay?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Mensen die met Pokémon spelen ipv met hun piemel.
hahaha dit jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Terwijl diezelfde mensen vroeger waarschijnlijk alleen een Energy Card
Gewoon de APK downloaden, jwt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:50 schreef ZinInPizza het volgende:
ik dacht dat die nog niet beschikbaar was in nederland
Is het ook nog niet. Nou zijn daar wel trucjes voor, maar zo'n claim van OP dat iedereen het ineens speelt is volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:50 schreef ZinInPizza het volgende:
ik dacht dat die nog niet beschikbaar was in nederland
Laag dit, Sarasi. Echt laag.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:16 schreef Sarasi het volgende:
De echte klacht is gewoon de verzuring van mensen met een Windows phone die te skir zijn om voor PokémonGO een cheap Android toestel aan te schaffen terwijl dat tegenwoordig gewoon goedkoper is dan een Nintendo Pokémon cartridge voor de handheld.
Kijk al die schijnheilige meelopers.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het ook nog niet. Nou zijn daar wel trucjes voor, maar zo'n claim van OP dat iedereen het ineens speelt is volstrekt ongeloofwaardig.
Met dit soort evenementen moet je meestal het aantal deelnemers door 100 delen om op het daadwerkelijk aantal deelnemers te komen. Op een goede dag. Als het regent komen er 3 of 4 mensen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk al die schijnheilige meelopers.
https://www.facebook.com/events/2048602945364893/
klopt, maar het andere part ben ik niet infantiel.quote:
Doelde alleen maar op je sig, jeetje zegquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
klopt, maar het andere part ben ik niet infantiel.
Weet ik hoor ik maak maar grapje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doelde alleen maar op je sig, jeetje zeg
Ow sorry man. Heb je stichting correlatie al gebeld?quote:
Nee, daar gaat het niet om. Zelfs mijn kapster bemoeit zich nu met mijn geliefde serie.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Met dit soort evenementen moet je meestal het aantal deelnemers door 100 delen om op het daadwerkelijk aantal deelnemers te komen. Op een goede dag. Als het regent komen er 3 of 4 mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |