Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat was voor jullie de meest emotionele scene tot nu toe uit Game of Thrones?
Serieus?quote:
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.
En dan kom ik uit op de ToJ flashback met de cut naar Jon.
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.
de NK zal hem wel afmakenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.
Dat was ook mooi ja. Vooral van Aryaquote:
Kijk jij niet naar MAX programma's????quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?
[..]
de NK zal hem wel afmaken
Ja maar de scène was wel goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?
Ja, kom er nooit inquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?
Toch echt al genoeg momenten met kippenvel of tranen gezeten hoor
Alleen al die sublieme muziek erachter zorgt ervoor dat de kippenvel op je armen staat
Ik kijk niet zoveel tv nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar MAX programma's????
Ik vind die NK maar een saaie lul. Heb eigenlijk niet zoveel met die verhaallijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?
[..]
de NK zal hem wel afmaken
Vind het juist wel vet hoe weinig ze voorkomen en dat ze redelijk mysterieus blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die NK maar een saaie lul. Heb eigenlijk niet zoveel met die verhaallijn.
Mwah, zo indrukwekkend vond ik het niet. Heppie zei al toen die baby kwam: "En nu terug jaar Jon" en precies toen gebeurde het.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de scène was wel goed uitgewerkt.
Het ging ook niet om de meest shockerende scène
Ik had het echt niet meer met Jon & Sansa die elkaar voor het eerst zagenquote:
Wel bij andere series/films of nooit/quote:
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?quote:
Vond ik wel lief, ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het echt niet meer met Jon & Sansa die elkaar voor het eerst zagenDie hele scene, die muziek, die omhelzing jezus
Die muziek was wel goed hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo indrukwekkend vond ik het niet. Heppie zei al toen die baby kwam: "En nu terug jaar Jon" en precies toen gebeurde het.
Red Wedding vond ik redelijk schokkend. Maar toen had ik de boeken nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?
Red Wedding deed mij niks trouwens, was er wel blij mee. Purple Wedding vond ik kutter.
Ja toen wist je al wat er ging gebeuren inderdaad. Kut Sparrowquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik wel lief, ja.
Ik zat wel echt met zo'n stomme spanning toen Margaery doorhad wat Cersei ging doen in die Sept. Dat ze weg probeerden te komen maar die ouwe graftak hen steeds tegenhield.
Laatst bij de rewatch de enige scène waar ik echt moeite mee had om terug te kijkenquote:
Ik vond de muziek door die hele aflevering heen inderdaad echt prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die muziek was wel goed hoor.
Maar qua kippenvel was die hele aflevering goed, dat begin al met die muziek en die spanningsopbouw. En op het einde had ik het ook wel een beetje naast het "wtf doet Varys daar" momentje.
Ik las al een post van iemand op FOK! toen die zei "IEDEREEN GAAT DOOD". En ja als de aflevering dan verder rolt merk je wel waar het heen gaat. Verder prima uitgewerkt hoor en kijk het graag terug. Maar ik kon Catelyn echt niet uitstaan, en Robb had zijn eigen graf al gegraven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Red Wedding vond ik redelijk schokkend. Maar toen had ik de boeken nog niet gelezen.
Ik vond Cat wel een interessant karakter eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las al een post van iemand op FOK! toen die zei "IEDEREEN GAAT DOOD". En ja als de aflevering dan verder rolt merk je wel waar het heen gaat. Verder prima uitgewerkt hoor en kijk het graag terug. Maar ik kon Catelyn echt niet uitstaan, en Robb had zijn eigen graf al gegraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |