Maak kennis met Jimmyquote:
16 of zo toch? Ja misschien 18 inmiddels. Hij was wel oud voor een squire. Maar hij zit er zo jong uit.quote:
Maar wel een dwerg.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Knap, charismatisch en heerlijke humor.
Nou en? Ik ben Heppie gewend.quote:
Ik moet me superieur kunnen voelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen willen meestal wel iemand die langer is hè.
Ja maar dat ben je niet, dus gewoon even normaal doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet me superieur kunnen voelen.
Jezusquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan book Tyrion ja
Boek Tyrion is wel afzichtelijk, maar die bedoelde ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan book Tyrion ja
Jawel, dit is normaal voor mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je niet, dus gewoon even normaal doen.
Ja. Cassie.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Gilly ook cute. Ondanks dat ze niet enorm aantrekkelijk is
Maar dat komt misschien meer omdat ik telkens Cassie voor me zien
Toen ze eenmaal gewassen was en een jurk aan had, was het een stuk beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Gilly ook cute. Ondanks dat ze niet enorm aantrekkelijk is
Maar dat komt misschien meer omdat ik telkens Cassie voor me zien
Zo goed gecast als oma van Margaery. Ze lijken gewoon echt op elkaar.quote:
wow JRquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze eenmaal gewassen was en een jurk aan had, was het een stuk beter.
En ze houdt wel van een beetje stevig blijkbaar, dus je hebt kans Fokkie
Diana is veel knapper.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo goed gecast als oma van Margaery. Ze lijken gewoon echt op elkaar.
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienenquote:
Arya is knappe dame geworden jaquote:
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.quote:
misschien is dat dan wel je repliek. Bij jou valt er tenminste nog iemand op je. Bij hem nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Wel leuk, maar niet mijn type.quote:
Och ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Necrofielquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
Jij bent alleen geen koning.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophiequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Willem Alexander disagreesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zo koning als dat je je zelf voelt.
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nogquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophie
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |