als ik jouw naam op mn voorhoofd zet mag ik dan bij jouw notariskantoor werkenquote:
wat voor werk wil je doenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik jouw naam op mn voorhoofd zet mag ik dan bij jouw notariskantoor werken
Ik ga lekker nog paar uurtjes chilling mss ff f1 kijken nogquote:
Misschien is Inso wel net als Mike van Suitsquote:Op zondag 10 juli 2016 12:15 schreef Vidura het volgende:
[..]
oke is goed maar dan mag niemand t weten want je bent eigenlijk niet bevoegd voor de wet
ben niet zo slimquote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is Inso wel net als Mike van Suits
ja kan zeker, had hem bij hunkemoller gekocht en binnen een paar weken schoot die beugel eruit, hebben ze het gratis gerepareerd. Daarna nog met dezelfde de andere kant en dat kostte minder dan vijf euro om te laten makenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ja? Dan ga ik dat ook even doen voor ik investeer in een nieuwe
aftersunquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doen jullie op jullie huid als jullie verbrand zijn?
after Sun en misschien daarna Body lotion?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doen jullie op jullie huid als jullie verbrand zijn?
even zoekenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
after Sun en misschien daarna Body lotion?
je kunt het ook koelenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn arm is op moment namelijk echt tegen het paarse aan
Ik WEET dat de mrs ARGANOLIE in dr kast heeft staan.quote:
iets zonder parfum, dus denk arganolie nietquote:
Oh nais. Dan ga ik even kijken of ik dat ook ergens kan laten doen. Ik heb het met eentje van de esprit.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan zeker, had hem bij hunkemoller gekocht en binnen een paar weken schoot die beugel eruit, hebben ze het gratis gerepareerd. Daarna nog met dezelfde de andere kant en dat kostte minder dan vijf euro om te laten makenverder nooit met een andere bh gehad eigenlijk.
Het kan wel afhankelijk van soort olie of gewoon met plakjes komkommer koelen of iets van aloe vera zoeken.quote:
ik HOOP voor je dat het WERKTquote:Op zondag 10 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik WEET dat de mrs ARGANOLIE in dr kast heeft staan.
hou op met ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |