als jij mijn naam op je penis gaat tattoeren, dan zou ik wel graag daar bewijs van willen zien jaquote:
Wat neem jequote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef Flippiee het volgende:
Kek. Als ik eindelijk beslis welke artist dan neem ik ook een tat.
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.quote:
Maar wat wordt het?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdquote:Op zondag 10 juli 2016 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.
Heb jij van die grote borsten dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdno way dat ik dat ga doen
Ik ook niet. Het lijkt me erg ongemakkelijk ondanks dat een BH niet meest comfortabele kledingstuk is. Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdno way dat ik dat ga doen
nou, niet erg groot, maar het voelt HEEL ERG ongemakkelijk en soms nog wel pijnlijk zonder bh.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij van die grote borsten dan?
Met kleinere borsten is dit goed te doen, heb ik van horen zeggen.
ik vind bh's dragen echt geen probleem. Ik heb er geen last van, vind het wel lekker zitten hahaquote:Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lijkt me erg ongemakkelijk ondanks dat een BH niet meest comfortabele kledingstuk is. Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.
Niets mis mee. Ik vind alleen die beugels af en toe vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind bh's dragen echt geen probleem. Ik heb er geen last van, vind het wel lekker zitten haha
het bungelt dan zo ergquote:Op zondag 10 juli 2016 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik vind alleen die beugels af en toe vervelend.maar altijd minder vervelend dan niks dragen.
Dat kan ja? Dan ga ik dat ook even doen voor ik investeer in een nieuwequote:Op zondag 10 juli 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
het bungelt dan zo ergik had wel een bh waarvan die beugel eruit kwam
maar heb dat gewoon laten maken
ja zeker waarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |