Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickersquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
3 crates geopend, al gelijk een dubbele... 2x Pixel Fire
X-Devil Mk 2 doe ik ook niks mee. Nu maar hopen op een goeie ruil binnenkort.
Ik heb volgens mij de snakeskin voor die X-Devil, zal vanavond even voor je checken!quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickers
Kan em over 5 dagen ruilen ofzo, misschien kunnen we dan wel iets regelen :pquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickers
Hoe open je een crate? Ik heb er eentje gekregen en drukte hem toen weg.. Ik zie hem nu wel bij mijn inventory vanuit het hoofdmenu, maar ik zie niet hoe ik hem moet openen.. Moet ik er sleutels voor kopen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
Ja, je moet er sleutels voor kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe open je een crate? Ik heb er eentje gekregen en drukte hem toen weg.. Ik zie hem nu wel bij mijn inventory vanuit het hoofdmenu, maar ik zie niet hoe ik hem moet openen.. Moet ik er sleutels voor kopen?
laat dan maarquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ja, je moet er sleutels voor kopen.
Ik wil wel een crate (liefst #1) ruilen voor een key? Moeten we alleen even wachten, zal vanavond even weer keys halen.quote:
Dan heb ik een sleutel zonder crate?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:31 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ik wil wel een crate (liefst #1) ruilen voor een key? Moeten we alleen even wachten, zal vanavond even weer keys halen.
Die crates blijven wel droppenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan heb ik een sleutel zonder crate?Ook niet handig..
Wat heb ik aan zo'n crate btw..
Je hebt het dan over toon smoke, lightning boost, hearts en de frostbite neem ik aan? Die kunnen niet ingewisseld worden, echter zijn ze wel gewoon player-to-player te ruilen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:56 schreef Jiang153 het volgende:
Die zeer zeldzame boosts kan je ook inruilen zag ik nu. Iemand enig idee wat er uitkomt?
Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
Zojuist geprobeerd ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt het dan over toon smoke, lightning boost, hearts en de frostbite neem ik aan? Die kunnen niet ingewisseld worden, echter zijn ze wel gewoon player-to-player te ruilen.
[..]
Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen.Speel je via Steam? En als je interesse hebt in een ruildeal, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tegenbod?
Ah damn, ik heb zelf de Road Hog & X-Devil maar wil ze ook allemaal hebben.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd ja.
Gaar wil eigenlijk alleen die auto's van de boxes maar oke
Maar heb nog geen enkele autoquote:Op woensdag 14 september 2016 03:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah damn, ik heb zelf de Road Hog & X-Devil maar wil ze ook allemaal hebben.Geen interesse in crates zelf toevallig? Bijvoorbeeld 2 crates en een certified topper erbij?
De dubbele Pixel Fire is idd op mijn Steam account. Moet nog steeds een paar dagen wachten om te ruilen. Ben vooral op zoek naar de Dominus GTquote:Op woensdag 14 september 2016 03:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen.Speel je via Steam? En als je interesse hebt in een ruildeal, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tegenbod?
Als je die dominus gt hebt kan je een dan gebruiken of moet je eerst de originele dominus kopen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:26 schreef NanKing het volgende:
Jeeeeej Dominus gt certified uit een krat gehaald.
Je hebt de originele niet nodig. Verder is ie identiek qua hit box en draaicirkel.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je die dominus gt hebt kan je een dan gebruiken of moet je eerst de originele dominus kopen?
Mooi weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt de originele niet nodig. Verder is ie identiek qua hit box en draaicirkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 14-09-2016 20:12:55 (link verlopen) ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op woensdag 14 september 2016 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
Gisteren eindelijk gelukt om een soort kleine freestyle te maken
Zie spoiler:Ziet er Leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De eerste keer dat ik een freestyle doelpunt maakte hebben mijn buren t gehoord haha.
De laatste dagen bijna alleen maar aan t rumblen, goffer wat is dat grappig.ijs_beer fan!
Ik speels vooral Hoops sinds dat uit is en daarvoor voornamelijk Snow Day. Ik vind het kleine veld bij Hoops een erg groot voordeel. Met bijvoorbeeld de normale 3v3 heb ik soms echt de grootste moeite om die bal überhaupt naar voren te krijgen. Daarom vind ik Rumble al helemaal niet te doenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ziet er Leuk uit. De eerste keer dat ik een freestyle doelpunt maakte hebben mijn buren t gehoord haha.
De laatste dagen bijna alleen maar aan t rumblen, goffer wat is dat grappig.
Ja, als het goed is is de kans op items met een lagere rarity hoger. Voordeel is wel dat je de decals gewoon in kunt ruimen voor items van hogere waarde, via die weg is het nog steeds mogelijk om bijvoorbeeld aan auto's of speciale banden te komen.quote:Op woensdag 14 september 2016 04:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar heb nog geen enkele auto
Sowieso vind ik het een kut systeem aangezien 75% bs is zoals die stickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |