Majka had idd graag meegezeten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze groep is echt dramatisch voor mijn pooltje.
+Cherelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:45 schreef showtimer het volgende:
Sanchez, Clement, Voss, Matthews, Sicard, Van Baarle, Zakarin, Navarro, Dumoulin, Herrada, Stuyven, Poels
Je luistert toch niet voor je plezier naar Rene Schuurman of Andre Hazes jr...quote:
Ok.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gegrepen!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft nog contract nodig voor komend seizoen héquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die rijdt ook erg goed tot dusver.
Jawel. Niet gaan liegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar ben jij ook niet zelf op gekomen.
Sjefke is echt heel downquote:
Ik heb mijn pooltje eigenlijk al weer opgegeven nadat ik gisteren de hele middag zat te kijken in de veronderstelling dat ik Cummings had opgesteld, om er na de etappe achter te komen dat ik Pantano ipv Cummings had geselecteerdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zien? Ben je op de Tourmalet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:53 schreef Max23 het volgende:
Er zou toch niks gebeuren op de Tourmalet?
Ik vind dit toch best wel aardig om te zien
niet meer.quote:
erkende hardrijderquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 50 man in het peloton, onder leiding van Kiryienka
Wtf. Dat is niet veelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 50 man in het peloton, onder leiding van Kiryienka
of hij stapt gewoon af bij elke afdaling.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:58 schreef showtimer het volgende:
Pinot zal zich wel opblazen, labiel figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |