Ja ik heb wel veel boeken zelf, helaas kunnen ze niet allemaal in mijn kamer. Ik heb twee kasten nu, eentje met dubbele rijen en thuis nog 3 kasten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Lijkt me wel nice om later zo`n super mooie boekenkast te hebben.Trouwens. Die hele muur omvat. Chille leesstoel er naast.
Dit wil ik ook wel ja. Maar eigenlijk wil ik ook een Home Cinema hebben later, met zo'n hele wand met films en series in de kast. Al koop ik die eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Lijkt me wel nice om later zo`n super mooie boekenkast te hebben.Trouwens. Die hele muur omvat. Chille leesstoel er naast.
Ik heb thuis bij m`n ouders nog zo`n 300 dvds liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel ja. Maar eigenlijk wil ik ook een Home Cinema hebben later, met zo'n hele wand met films en series in de kast. Al koop ik die eigenlijk nooit
Stelde niet zoveel voor geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vonden jullie je diploma uitreiking ook zo genant?
Hoe kom je aan zoveel dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb thuis bij m`n ouders nog zo`n 300 dvds liggenAls ik dat hier moest stallen werd het echt een sbs6-huis
Naar voren komen met zo'n hele zaal met mensen die naar je keek en voor je ging klappen. Dan een speech aanhoren.quote:
Nee hoor. Het was alleen vreselijk heet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon gekocht in al die jaren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel dan.
Ik vind het echt zonde om een film te kopen vaak, dat kijk je dan één keer en daarna nooit meer. In de meeste gevallen dan, sommige films kan je blijven rewatchen.
Vroeger leen ik vaak dvd's van anderen. Nu download ik ze op illegale wijzequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel dan.
Ik vind het echt zonde om een film te kopen vaak, dat kijk je dan één keer en daarna nooit meer. In de meeste gevallen dan, sommige films kan je blijven rewatchen.
Bij mij was het tijdens een halve finale van het EK, dus ik baalde dat ik naar school moest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was alleen vreselijk heet.
Het punt met die dingen kopen als vast medium, is dat de ontwikkeling van het beeld zo snel gaat. Ik kan echt geen films meer kijken in dvd kwaliteit, dan stoor ik me echt ontzettend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon gekocht in al die jaren.
Maar ja, ze gaan ook wel de deur uit denk ik.
Je kan toch altijd wel van mensen hun verzameling overkopen mocht je het weer leuk vinden
Een vriend van me heeft al zijn dvd's verkocht op ebay en 2ehands... Die heeft er een pak geld voor gekregen. Natuurlijk minder dan dat je zou uitgevenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon gekocht in al die jaren.
Maar ja, ze gaan ook wel de deur uit denk ik.
Je kan toch altijd wel van mensen hun verzameling overkopen mocht je het weer leuk vinden
Ja dat, of Netflix.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vroeger leen ik vaak dvd's van anderen. Nu download ik ze op illegale wijze
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vroeger leen ik vaak dvd's van anderen. Nu download ik ze op illegale wijze
Denk dat ik er alsnog wel euro of 150 voor kan krijgen ja. Zitten wel paar mooie exemplaren tussenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft al zijn dvd's verkocht op ebay en 2ehands... Die heeft er een pak geld voor gekregen. Natuurlijk minder dan dat je zou uitgeven
Ik doe een cursus dus ik ga niet naar dat soort onzinnige nepceremoniën.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ook ja. En ik kijk tegenwoordig meeste in de bioscoop.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij was het tijdens een halve finale van het EK, dus ik baalde dat ik naar school moest.
[..]
Het punt met die dingen kopen als vast medium, is dat de ontwikkeling van het beeld zo snel gaat. Ik kan echt geen films meer kijken in dvd kwaliteit, dan stoor ik me echt ontzettend.
ik heb hier echt geen problemen mee. Eergisteren nog naar een oude film gekeken op video cassettequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij was het tijdens een halve finale van het EK, dus ik baalde dat ik naar school moest.
[..]
Het punt met die dingen kopen als vast medium, is dat de ontwikkeling van het beeld zo snel gaat. Ik kan echt geen films meer kijken in dvd kwaliteit, dan stoor ik me echt ontzettend.
Links is knapper.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt gelukkig niet zo op haar moeder
Geforceerd gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe een cursus dus ik ga niet naar dat soort onzinnige nepceremoniën.
Mensen die ook heel blij op fb een foto met zo'n lullig papiertje van HBO communicatie oid gaan posten met "eindelijk gehaald" erbijquote:
Ik kijk vooral series, dus Netflix genot.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja. En ik kijk tegenwoordig meeste in de bioscoop.
Dat zou ik alleen kunnen met oude vakantievideo's, maar niet met een gewone speelfilm.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb hier echt geen problemen mee. Eergisteren nog naar een oude film gekeken op video cassette
Nee man, kijk die kin.quote:
Ik zie het veel voorbij komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die ook heel blij op fb een foto met zo'n lullig papiertje van HBO communicatie oid gaan posten met "eindelijk gehaald" erbij
Rechts heeft dezelfde kin en een smerig ringetje door de neus.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, kijk die kin.
Zou haar dochter wel knuffelen.
[..]
Ik zie het veel voorbij komen.
Vooral mensen uit mijn klas die het erop zetten.
Kan je haar vastbinden aan die ketting.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rechts heeft dezelfde kin en een smerig ringetje door de neus.
En ja facebook
Ik kan me wel betere bedenken om aan de ketting te leggenxquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je haar vastbinden aan die ketting.
Zoals?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me wel betere bedenken om aan de ketting te leggenx
Jijweet mijn smaak toch welquote:
Omdat we in het remake-tijdperk leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:22 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom worden er remakes van klassiekers zoals Ben Hur en the Magnificent Seven uitgebracht?
Ook in het homo tijdperkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat we in het remake-tijdperk leven.
Misschien komt er ook wel een gay-remake van 7 years in Tibet met een verwijfde Dalai Lama die Brad Pitt oraal bevredigd in zijn tempelquote:
Niet zo prominentquote:
Dat was toch al een homofilm?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien komt er ook wel een gay-remake van 7 years in Tibet met een verwijfde Dalai Lama die Brad Pitt oraal bevredigd in zijn tempel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |