Misschien kan jij de PT waar ik vandaag gesprek mee heb gehad wel betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas vanaf vanmiddag vakantie, dus nog niet.
Owja, had je het laatst over he.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan jij de PT waar ik vandaag gesprek mee heb gehad wel betalen
1680 euro voor 3 maandenHelemaal gek
Hij claimde dat hij 1 jongen had die al 2 weken bij hem bezig was. Maar kan het me nauwelijks voorstellen. Het is Basic Fitquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, had je het laatst over he.
Dat is wel vies veel geld. Zou hij veel klanten hebben?
Ik ben vandaag lekker wezen opruimen en schoonmaken. Kasten uitruimen, boeken wegdoen, kleren wegdoen etc.
Ben nu helemaal bij met de was en de afwas. Heb een stapel spullen die naar de rommelmarkt mogen. Voelt goed dat ik zo productief ben geweest. Beter pak ik dit door komende week als ik sportschool ga doen.
Ik heb net ook mijn kamer opgeruimdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, had je het laatst over he.
Dat is wel vies veel geld. Zou hij veel klanten hebben?
Ik ben vandaag lekker wezen opruimen en schoonmaken. Kasten uitruimen, boeken wegdoen, kleren wegdoen etc.
Ben nu helemaal bij met de was en de afwas. Heb een stapel spullen die naar de rommelmarkt mogen. Voelt goed dat ik zo productief ben geweest. Beter pak ik dit door komende week als ik sportschool ga doen.
Beter dan zaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net ook mijn kamer opgeruimd
Vies veel stof ingeademd
Regelmatig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adem jij wel eens rondvliegend zaad in dan?
U wot m8. What the fuckquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan jij de PT waar ik vandaag gesprek mee heb gehad wel betalen
1680 euro voor 3 maandenHelemaal gek
Ja, ik dacht ook whutttquote:
quote:
Zou je best betalen als de PT Ronaldo was, toch?quote:
Wat bijzonder. Weet je ook waarom hij dat waard is? Als in een reputatie of iets?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook whuttt
Mja, hij was heel serieus
Als de pt Ronaldo was geweest dan zou ik het wel doen ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zou je best betalen als de PT Ronaldo was, toch?
Wat zou dan ongeveer zijn uurloon zijn daarvoor?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook whuttt
Mja, hij was heel serieus
Nee denk het niet. Gewoon iemand die zijn eigen tarief mag berekenen dus jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Weet je ook waarom hij dat waard is? Als in een reputatie of iets?
[..]
Als de pt Ronaldo was geweest dan zou ik het wel doen ja.
Ik ben stieken best jaloers op dat selfie nemend publiek. Man man man. Ik wil ook
2x per week een uur dus. Dure jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou dan ongeveer zijn uurloon zijn daarvoor?
Alles is racistisch, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT: Het was toch racistisch toen het geschreven was(1920's)??
Graziquote:
is toch niet erg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |