3 delen he. 1100 of 1300 zoiets.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is die zo lang dan? Heb m hier liggen.
Geen idee, iedereen moet toch doen waar hij zelf zin in heeft. Niemand verbiedt het je volgens mijquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen moet je dat elkaar niet op gaan dringen. Ik doe het niet in ieder geval.
Dan heb je alleen deel 1 waarschijnlijkquote:
Hafcfan vindt het niet leukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen moet toch doen waar hij zelf zin in heeft. Niemand verbiedt het je volgens mij
Lekker bundelen wordt dat dan. 3000 paginas ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:59 schreef JimmyDean het volgende:
ah ja, maar dan is ASOIAF ook een boek.
Snap ik ook wel hoor, niet iedereen zit met een trainersmap op schoot te kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan vindt het niet leuk.
Dropte zondag voor de gein de term halfspaces. Allemaal stom verbazing alles.
http://mentalfloss.com/article/21779/worlds-thickest-bookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker bundelen wordt dat dan. 3000 paginas ofzo
Trainersmap overdrijf je ook wel weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor, niet iedereen zit met een trainersmap op schoot te kijken.
Jezusquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://mentalfloss.com/article/21779/worlds-thickest-book
Je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trainersmap overdrijf je ook wel weer.
Ja ik heb wel veel boeken zelf, helaas kunnen ze niet allemaal in mijn kamer. Ik heb twee kasten nu, eentje met dubbele rijen en thuis nog 3 kasten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Lijkt me wel nice om later zo`n super mooie boekenkast te hebben.Trouwens. Die hele muur omvat. Chille leesstoel er naast.
Dit wil ik ook wel ja. Maar eigenlijk wil ik ook een Home Cinema hebben later, met zo'n hele wand met films en series in de kast. Al koop ik die eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Lijkt me wel nice om later zo`n super mooie boekenkast te hebben.Trouwens. Die hele muur omvat. Chille leesstoel er naast.
Ik heb thuis bij m`n ouders nog zo`n 300 dvds liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel ja. Maar eigenlijk wil ik ook een Home Cinema hebben later, met zo'n hele wand met films en series in de kast. Al koop ik die eigenlijk nooit
Stelde niet zoveel voor geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vonden jullie je diploma uitreiking ook zo genant?
Hoe kom je aan zoveel dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb thuis bij m`n ouders nog zo`n 300 dvds liggenAls ik dat hier moest stallen werd het echt een sbs6-huis
Naar voren komen met zo'n hele zaal met mensen die naar je keek en voor je ging klappen. Dan een speech aanhoren.quote:
Nee hoor. Het was alleen vreselijk heet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vonden jullie je diploma uitreiking ook zo genant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |