abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7072476
Een van de meest gevraagde muziektitels op DVD komt er dan nu toch echt aan! Rechtstreeks van de Rogerwatersonline.com website:
quote:
LIVE AT POMPEII
DVD RELEASE
ROGER'S MANAGER CONFIRMS

Mark was able to confirm that the original 1972 film, Live at Pompeii will be released in March 2003. It will be the full cinematic version and be a 1 disc DVD. Mark has also promised us some sneak peaks of the art work which we will naturally share here. Watch this space.

.
pi_7072554
Nog meer goed nieuws!
quote:
PROJECT 030303
30 YEARS OF DARKSIDE OF THE MOON
ROGER'S MANAGER CONFIRMS

On the 3rd of March 2003, Dark Side of the Moon will be rereleased to celebrate it's 30th birthday. Mark was not able to confirm the releases exact content but rumours that it will be the full quad version (possibly on new DVD audio format) were not denied.

pi_7072778
Hehe....eindelijk....

nu Pulse nog

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_7073432
Het lijkt me ook cool om eens wat oude concerten te kunnen zien

The Wall hebben is iig getaped, verder weet ik het niet precies, maar er zullen vast wel hele mooie opnames uit begin 70 nog ergens liggen

pi_7073448
Live at Pompeïi
De groeten van Ben
pi_7073452
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:56 schreef madcap het volgende:
Hehe....eindelijk....

nu Pulse nog

Pulse vind/vond ik niet geweldig. Doe mij het oudere werk maar. Ik zou Meddle graag willen zien.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7073472
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:10 schreef Luigi het volgende:
Heel verhaal
Whoehoei!
pi_7074225
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:07 schreef Morf het volgende:
Het lijkt me ook cool om eens wat oude concerten te kunnen zien

The Wall hebben is iig getaped, verder weet ik het niet precies, maar er zullen vast wel hele mooie opnames uit begin 70 nog ergens liggen

Nee er zijn maar heeel weinig shows gefilmd. Er is een film van PF in KQED studio. Zonder lichtshow/publiek uit 1970.

Verder zijn er hier en daar van de 72, 73, 74, 75, 77 shows hier en daar wat stukjes amateurvideo. Meeste allemaal hele slechte kwaliteit en niet compleet.
Ik heb zelf 2 video's van The Wall. Eentje van Earls Court en eentje in Nassau Colisseum. Beide ook vrij slechte kwaliteit. Wel professioneel opgenomen maar ze hebben verkeerde film gebruikt ofzo waardoor alles veels te donker is geworden.
Ik begrijp ook nog steeds niet wrom niemand toch zo'n concert knap heeft opgenomen. *)7 Want daar waren ze toch meester in, live shows..

Hier wat screenshots van Wall show in Earls Court, Londen.
www.robiniscool.com/wall_earlscourt_80-08-09.jpg

Pompeii ga ik zeker kopen, heb'm al wel op video..hij's gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door Echoes op 30-11-2002 15:33]

pi_7074742
In de concertfilm van het Kralingen Festival uit '69 of '70 zit ook nog een stuk live-optreden van Pink Floyd, geen idee of 'ie ook op video of zelfs DVD verschenen is, maar ik heb het een paar jaar geleden van TV getaped.

Pompeii op DVD is ook leuk, zitten er nog extra's bij oid?

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7074776
Hebbuh!
  zaterdag 30 november 2002 @ 16:33:17 #11
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_7074861
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:24 schreef Pardonlul het volgende:
Hebbuh!
ZekerZ!!!!

Zie ook dit topic

Pink Floyd live in Pompeii

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_7074889
Frank Zappa en Wally Tax en Pink Floyd er zijn mindere ideen geboren om een dvd van te maken, maar Pompei op DVD is in Italië (uiteraard illegaal) al in de handel (volgens een Frans Muziek station)
42many
pi_7077237
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:27 schreef Echoes het volgende:

Ik heb zelf 2 video's van The Wall. Eentje van Earls Court en eentje in . Beide ook vrij slechte kwaliteit. Wel professioneel opgenomen maar ze hebben verkeerde film gebruikt ofzo waardoor alles veels te donker is geworden.

Nassau Colisseum heb ik ook, opname is slecht idd, maar ik vraag me wel af hoe het origineel is ipv kopie op kopie op kopie...
pi_7098147
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 20:40 schreef Morf het volgende:

[..]

Nassau Colisseum heb ik ook, opname is slecht idd, maar ik vraag me wel af hoe het origineel is ipv kopie op kopie op kopie...

Origineel is ook slecht, daarom hebben ze het nooit uitgebracht..tis te donker
pi_7098169
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:20 schreef Zander het volgende:
In de concertfilm van het Kralingen Festival uit '69 of '70 zit ook nog een stuk live-optreden van Pink Floyd, geen idee of 'ie ook op video of zelfs DVD verschenen is, maar ik heb het een paar jaar geleden van TV getaped.
1970 En tis te vinden op Stamping Ground video. Maar zijn maar 2 nummers. Zonder lichtshow oid. Op de video staan ook nog wat andere artiesten die op het festival speelden. 1 van weinige goede kwaliteit video's van die tijd.
pi_7104660
"London 66-67" van Pink Floyd bevat ook live beelden....toen nog met Syd Barret...

opgenomen in de UFO club in London....en de beelden zijn ook gebruikt in de film "Tonite Lets All Make Love In London" een film over het "Swingende" London van die tijd

staan trouwens maar 2 nummers op...."Interstellar Overdrive" bijna 30 minuten gloof ik ...en "Nicks Boogie"

kon geen groter plaatje vinden

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_7107701
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:39 schreef madcap het volgende:
"London 66-67" van Pink Floyd bevat ook live beelden....toen nog met Syd Barret...

opgenomen in de UFO club in London....en de beelden zijn ook gebruikt in de film "Tonite Lets All Make Love In London" een film over het "Swingende" London van die tijd

staan trouwens maar 2 nummers op...."Interstellar Overdrive" bijna 30 minuten gloof ik ...en "Nicks Boogie"

[afbeelding]

kon geen groter plaatje vinden

Inderdaad erg leuke video is dat! Alleen de live beelden bevatten geen originele muziek. Het wisselt af met beelden van hun in de studio spelend (die muziek klopt wel met het beeld)
Die video heeft trouwens ook beelden van The 14 Hour Technicolour Dream. Helaas zwart wit, en alleen paar shots van PF dat ze aankomen. Maar verder van dansende hippies enzo. Erg gaaf.
14 hour technicolour dream was HET hoogtepunt van hippietijdperk

Er zijn wel wat meer live beelden trouwens, maar geen complete concerten, en al helemaal niet in goede kwaliteit..helaas

maandag 2 december 2002 @ 23:16:04 #18
24606 edsuit
kind of blue
pi_7112909
erg coole video inderdaad!
maar ik heb 'em al, een keer opgenomen van TMF

de dvd komt ooit nog wel een keer

pi_7117696
Sommige delen van Pompeii video zijn volgens mij wel playback..
  maandag 18 augustus 2003 @ 15:43:00 #20
18992 2nosedT
Music-addict
pi_12525153
*hele harde schop omhoog*
zoo dvdtje is binnen dacht dattie pas volgende maand gereleased zou worden.. maar zag hem gister liggen tijdens Big Rivers festival in dordt.. superkick.. ook nog met de 2 nummers van 'Live in London 66/67' ga hem nu efkes opzetten.. genieten
pi_12529018
dordt? dordmunt?

Volgens mij is hij ook al in Frankrijk uit enzo ja. Wat staat er allemaal extra op in vergelijking met de video? En hoe is het geluid?

pi_12529934
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:00 schreef Echoes het volgende:
dordt? dordmunt?

Volgens mij is hij ook al in Frankrijk uit enzo ja. Wat staat er allemaal extra op in vergelijking met de video? En hoe is het geluid?

Ik weet het niet zeker hoor, maar vorige week op de platenbeurs in Eindhoven lag ie ook - en ik vond het er een beetje bootleg-achtig uitzien.... Niet dat ik een grote Pink Floyd fan ben (heb vandaag m'n eerste cd ontvangen -> SACD van DSotM), maar goed
Nee.
pi_12530002
Ik heb hem ooit op een video gezien en vond dat al geweldig, ik kan hem dus zeker op DVD aanschaffen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 18:47:17 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12530101
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:00 schreef Echoes het volgende:
dordt? dordmunt?

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Mijn video is meer ruis dan muziek.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:36:20 #25
18992 2nosedT
Music-addict
pi_12563204
Dordt als in dordrecht
nee maar dit zag er niet als bootleg uit.. en al zou het een bootleg zijn.. dan vinnik het een goede
geluid is best goed.. alhoewel ik door mijn tv-speakertjes niet echt de geluidskwaliteit goed kan beoordelen.. en het beeld weet ik niet hehe
m'n dvdspeler kan op een of andere manier niet met dvd's overweg die geen regiocode hebben tis nu z/w bij mij.. ff binnenkort met een andere proberen die ik hier nu in m'n kamer heb staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')