quote:
LIVE AT POMPEII
DVD RELEASE
ROGER'S MANAGER CONFIRMSMark was able to confirm that the original 1972 film, Live at Pompeii will be released in March 2003. It will be the full cinematic version and be a 1 disc DVD. Mark has also promised us some sneak peaks of the art work which we will naturally share here. Watch this space.
quote:
PROJECT 030303
30 YEARS OF DARKSIDE OF THE MOON
ROGER'S MANAGER CONFIRMSOn the 3rd of March 2003, Dark Side of the Moon will be rereleased to celebrate it's 30th birthday. Mark was not able to confirm the releases exact content but rumours that it will be the full quad version (possibly on new DVD audio format) were not denied.
The Wall hebben is iig getaped, verder weet ik het niet precies, maar er zullen vast wel hele mooie opnames uit begin 70 nog ergens liggen
quote:Pulse vind/vond ik niet geweldig. Doe mij het oudere werk maar. Ik zou Meddle graag willen zien.
Op zaterdag 30 november 2002 12:56 schreef madcap het volgende:
Hehe....eindelijk....nu Pulse nog
quote:Nee er zijn maar heeel weinig shows gefilmd. Er is een film van PF in KQED studio. Zonder lichtshow/publiek uit 1970.
Op zaterdag 30 november 2002 14:07 schreef Morf het volgende:
Het lijkt me ook cool om eens wat oude concerten te kunnen zienThe Wall hebben is iig getaped, verder weet ik het niet precies, maar er zullen vast wel hele mooie opnames uit begin 70 nog ergens liggen
Verder zijn er hier en daar van de 72, 73, 74, 75, 77 shows hier en daar wat stukjes amateurvideo. Meeste allemaal hele slechte kwaliteit en niet compleet.
Ik heb zelf 2 video's van The Wall. Eentje van Earls Court en eentje in Nassau Colisseum. Beide ook vrij slechte kwaliteit. Wel professioneel opgenomen maar ze hebben verkeerde film gebruikt ofzo waardoor alles veels te donker is geworden.
Ik begrijp ook nog steeds niet wrom niemand toch zo'n concert knap heeft opgenomen. *)7 Want daar waren ze toch meester in, live shows..
Hier wat screenshots van Wall show in Earls Court, Londen.
www.robiniscool.com/wall_earlscourt_80-08-09.jpg
Pompeii ga ik zeker kopen, heb'm al wel op video..hij's gaaf
[Dit bericht is gewijzigd door Echoes op 30-11-2002 15:33]
Pompeii op DVD is ook leuk, zitten er nog extra's bij oid?
quote:ZekerZ!!!!
Op zaterdag 30 november 2002 16:24 schreef Pardonlul het volgende:
Hebbuh!
Zie ook dit topic
quote:Nassau Colisseum heb ik ook, opname is slecht idd, maar ik vraag me wel af hoe het origineel is ipv kopie op kopie op kopie...
Op zaterdag 30 november 2002 15:27 schreef Echoes het volgende:Ik heb zelf 2 video's van The Wall. Eentje van Earls Court en eentje in . Beide ook vrij slechte kwaliteit. Wel professioneel opgenomen maar ze hebben verkeerde film gebruikt ofzo waardoor alles veels te donker is geworden.
quote:Origineel is ook slecht, daarom hebben ze het nooit uitgebracht..tis te donker
Op zaterdag 30 november 2002 20:40 schreef Morf het volgende:[..]
Nassau Colisseum heb ik ook, opname is slecht idd, maar ik vraag me wel af hoe het origineel is ipv kopie op kopie op kopie...
quote:1970
Op zaterdag 30 november 2002 16:20 schreef Zander het volgende:
In de concertfilm van het Kralingen Festival uit '69 of '70 zit ook nog een stuk live-optreden van Pink Floyd, geen idee of 'ie ook op video of zelfs DVD verschenen is, maar ik heb het een paar jaar geleden van TV getaped.
opgenomen in de UFO club in London....en de beelden zijn ook gebruikt in de film "Tonite Lets All Make Love In London" een film over het "Swingende" London van die tijd
staan trouwens maar 2 nummers op...."Interstellar Overdrive" bijna 30 minuten gloof ik ...en "Nicks Boogie"
kon geen groter plaatje vinden
quote:Inderdaad erg leuke video is dat! Alleen de live beelden bevatten geen originele muziek. Het wisselt af met beelden van hun in de studio spelend (die muziek klopt wel met het beeld)
Op maandag 2 december 2002 16:39 schreef madcap het volgende:
"London 66-67" van Pink Floyd bevat ook live beelden....toen nog met Syd Barret...opgenomen in de UFO club in London....en de beelden zijn ook gebruikt in de film "Tonite Lets All Make Love In London" een film over het "Swingende" London van die tijd
staan trouwens maar 2 nummers op...."Interstellar Overdrive" bijna 30 minuten gloof ik ...en "Nicks Boogie"
kon geen groter plaatje vinden
Er zijn wel wat meer live beelden trouwens, maar geen complete concerten, en al helemaal niet in goede kwaliteit..helaas
de dvd komt ooit nog wel een keer
Volgens mij is hij ook al in Frankrijk uit enzo ja. Wat staat er allemaal extra op in vergelijking met de video? En hoe is het geluid?
quote:Ik weet het niet zeker hoor, maar vorige week op de platenbeurs in Eindhoven lag ie ook - en ik vond het er een beetje bootleg-achtig uitzien.... Niet dat ik een grote Pink Floyd fan ben (heb vandaag m'n eerste cd ontvangen -> SACD van DSotM), maar goed
Op maandag 18 augustus 2003 18:00 schreef Echoes het volgende:
dordt? dordmunt?Volgens mij is hij ook al in Frankrijk uit enzo ja. Wat staat er allemaal extra op in vergelijking met de video? En hoe is het geluid?
quote:Ben ik ook wel benieuwd naar.
Op maandag 18 augustus 2003 18:00 schreef Echoes het volgende:
dordt? dordmunt?Volgens mij is hij ook al in Frankrijk uit enzo ja. Wat staat er allemaal extra op in vergelijking met de video? En hoe is het geluid?
Mijn video is meer ruis dan muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |