Ik sta in de agenda voor 25/10. Ze hebben het maar druk die artiesten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:11 schreef Franknfurter het volgende:
Jaa op de conventie in Venray (8 of 9 oktober) mag ik waarschijnlijk weerBen nu aan het mailen met Xander Mulder om mezelf eens even van een fijn verjaardagscadeautje te gaan voorzien
Ook bij Xander? 👍quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik sta in de agenda voor 25/10. Ze hebben het maar druk die artiesten.
4 uur is goed te doen..ik vond dat het maar die 4 uur minder leuk werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knap, ik ga 2 sessies van 4 uur krijgen als het goed is.
Bij de eerste was ik met een kleine 3 uurtjes klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
4 uur is goed te doen..ik vond dat het maar die 4 uur minder leuk werd
Zal vast een beetje flauw zijn, maar ik wil het pas zeggen/laten zien alstie gezet is.quote:
Nee hoor niet flauwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast een beetje flauw zijn, maar ik wil het pas zeggen/laten zien alstie gezet is.
Relieken van de dood?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:35 schreef FreekVonk het volgende:
Ik wil binnenkort graag mijn eerste tattoo laten zetten. Het idee is om het onderstaande symbool op mijn pols te laten tattooeren, nu vroeg ik mij af of jullie een kleine indicatie kunnen geven van hoe duur dit ongeveer zou zijn, en hoe lang dit ongeveer gaat duren. (Aangezien dit mij een vrij makkelijke tattoo lijkt)
[ afbeelding ]
Master of Death?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:35 schreef FreekVonk het volgende:
Ik wil binnenkort graag mijn eerste tattoo laten zetten. Het idee is om het onderstaande symbool op mijn pols te laten tattooeren, nu vroeg ik mij af of jullie een kleine indicatie kunnen geven van hoe duur dit ongeveer zou zijn, en hoe lang dit ongeveer gaat duren. (Aangezien dit mij een vrij makkelijke tattoo lijkt)
[ afbeelding ]
Rechte lijnen op een (uiteraard niet 100% recht) lichaam is niet 'vrij makkelijk'. Maar omdat het niet zo groot zal zijn.. ¤100-¤150quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:35 schreef FreekVonk het volgende:
[ afbeelding ]
25/10quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nee hoor niet flauwben benieuwd, wanneer ga je?
Toch wel een feyenoord logo he? anders ben ik diep teleurgesteld in je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast een beetje flauw zijn, maar ik wil het pas zeggen/laten zien alstie gezet is.
Dan vrees ik dat je nu diep teleurgesteld bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch wel een feyenoord logo he? anders ben ik diep teleurgesteld in je.
Dit dus. Heb genoeg tatoeages gezien die "simpel" zouden zijn, maar compleet verneukt worden door golvende lijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:11 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Rechte lijnen op een (uiteraard niet 100% recht) lichaam is niet 'vrij makkelijk'. Maar omdat het niet zo groot zal zijn.. ¤100-¤150
Tip: zoek een serieuze artist, ook omdat je pols ontzettend zichtbaar is. Bunker, in Breda, bijvoorbeeld.
overigens niet de eerste keer dat ik dat in je ben,...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je nu diep teleurgesteld bent.
origineel manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus. Heb genoeg tatoeages gezien die "simpel" zouden zijn, maar compleet verneukt worden door golvende lijnen.
Zie bijvoorbeeld het verschil tussen deze 2 (gevonden via google):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dat pleit in mijn voordeel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
overigens niet de eerste keer dat ik dat in je ben,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |