Oehh een date^^quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:04 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou haast zeggen, kom volgende week eens op mijn verjaardag, kun je zien wat sommige vriendinnen met hun partner doen, mijn broer heeft namelijk een echte vampier aan de haak geslagen, ze zuigt hem financieel leeg, wil niet werken, hangt de hele dag op bed mijn broer is 30 en ziet er inmiddels uit als 45 en broodmager van zij vond hem te dik.
Bedenk dat een vriendin hebben niet zaligmakend is, er zitten ook veel nadelen aan.
Daarbij zit geen vrouw op een wanhopige man te wachten, ja als ze andere doelen heeft zoals mijn schoonzus, maar geen vrouw wil een man die aan haar gaat hangen, probeer eerst eens aan jezelf te werken, hoe zeggen ze dat als je niet van je zelf kan houden, hoe moet een ander dan van je houden.
Psychologen doen en kunnen geen fuck...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:42 schreef Hexagon het volgende:
Dit lijkt me wel een gevalletje van hulp gaan zoeken TS. Ik denk dat je ergens een beetje een afslag gemist hebt en qua ontwikkeling een beetje de modder in bent gereden. Een psycholoog kan je helpen om weer op het rechte spoor te komen en dan lukt het mogelijk wel een keer.
Blijf niet doorgaan maar doe jezelf een lol en bel die psycholoog.
Voor sommigen welquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
Psychologen doen en kunnen geen fuck...
Ze geven advies en bieden een luisterend oor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
Tja een psycholoog kan hier niet veel mee, ja luisteren en de rekening uitschrijven. Maar TS moet gewoon zich erbij neerleggen en normaal doen en niet als een gefrustreerde wanhopige pipo zich gedragen, daar houden andere mensen niet van.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:42 schreef Hexagon het volgende:
Dit lijkt me wel een gevalletje van hulp gaan zoeken TS. Ik denk dat je ergens een beetje een afslag gemist hebt en qua ontwikkeling een beetje de modder in bent gereden. Een psycholoog kan je helpen om weer op het rechte spoor te komen en dan lukt het mogelijk wel een keer.
Blijf niet doorgaan maar doe jezelf een lol en bel die psycholoog.
Ja dit probeer ik ook te doen als dingen tegen zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:24 schreef Droopie het volgende:
Wat ik me afvraag bij sommige mensen, waarderen jullie wel eens dat jullie gezond zijn en een dak boven je hoofd hebt.
Dat er weinig mensen zijn met echt veel goede vrienden en ook mensen met relaties andere problemen hebben waar ze snachts van wakker liggen.
Betekent absoluut niet dat je je moet neerleggen bij je huidige situatie als je je daar onprettig bij voelt, maar het gras bij de buren etc etc.
Ik moet mijzelf er soms ook even toe verzetten om te waarderen wat ik heb en minder naar andere hun leven te kijken (waarbij je ook niet weet wat er achter de voordeur of in het hoofd speelt).
dat is het 'voordeel' als jezelf ernstig ziek bent geweest of andere shit..je hoeft niet te denken andere mensen, je kijkt naar je eigen verleden..dat is stukken realistischer en makkelijker te behappen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dit probeer ik ook te doen als dingen tegen zitten.
Dat ik tegen mezelf zeg van "ach andere mensen hebben bijna niets te eten, of hebben schulden, of geen leuke woning/buurt, of een enge ziekte".
Het werkt een beetje maar vaak niet altijd. Je hebt nu eenmaal verlangens naar bepaalde dingen. Het kan je flink ongelukkig maken als je het niet hebt.
Ik heb het idee dat TS al zo ver van het rechte spoor is geraakt dat hij wel wat hulp kan gebruiken om weer gedrag te vertonen dat nodig is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja een psycholoog kan hier niet veel mee, ja luisteren en de rekening uitschrijven. Maar TS moet gewoon zich erbij neerleggen en normaal doen en niet als een gefrustreerde wanhopige pipo zich gedragen, daar houden andere mensen niet van.
Door eerst van jezelf te houden dan zullen andere mensen je ook gaan waarderen.
Moest lachenquote:
Onzin.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
quote:
Gewoon balans toch ying yangquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
2NutZ doet alleen maar alsof. Eigenlijk is het een vriendelijke vent.
Blijkbaar kan TS niet normaal meer functioneren, vanwege deze gevoelens. Dan kan een psycholoog wel degelijk hulp bieden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja een psycholoog kan hier niet veel mee, ja luisteren en de rekening uitschrijven. Maar TS moet gewoon zich erbij neerleggen en normaal doen en niet als een gefrustreerde wanhopige pipo zich gedragen, daar houden andere mensen niet van.
Door eerst van jezelf te houden dan zullen andere mensen je ook gaan waarderen.
Bovendien, als zijn complete verwrongen beeld van vrouwen niet wordt gecorrigeerd dan wordt het ook nooit meer wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:19 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Blijkbaar kan TS niet normaal meer functioneren, vanwege deze gevoelens. Dan kan een psycholoog wel degelijk hulp bieden.
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:40 schreef Andromache het volgende:
Zeg tien keer inmde spiegel tegen jezelf 'ik ben mooi' en ga lekker dansen. En minstens vijf vrouwen aanspreken. Jij gaat turven, durven, doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |