Nogal nat daar jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:47 schreef rajknier het volgende:
Volgens mij best wel lastig dit in de regen / gladde ring

Wat gaan ze doen als dit zo blijft? Beste X naar finale?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog niemand over kwalificatie-eis van 75m voor finale
Straks 110m horden en hoogspringen voor zevenkamp, lekker in dit weer

Sowieso beste 12 naar finale, alleen wanneer er meer dan 12 kwalificatie-eis gooien dan mogen die allemaal naar finalequote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:55 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen als dit zo blijft? Beste X naar finale?

heywoodu

heywoodu

En daar zijn veel kogelstoters terecht nog steeds best boos over. Het is al niet het meest populaire onderdeel, maar op die manier is er echt totaal geen aandacht voor (want het grote publiek kijkt natuurlijk niet naar wedstrijden uit de Hammer Challenge).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:55 schreef zorro28 het volgende:
Overigens maakt kogelslingeren ook geen deel uit van de Diamond League als enig baanonderdeel (meerkamp uitgezonderd).

Ja, je sluit eigenlijk één groep atleten buiten. En dat terwijl er zeker bij de vrouwen heel goed geslingerd wordt de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar zijn veel kogelstoters terecht nog steeds best boos over. Het is al niet het meest populaire onderdeel, maar op die manier is er echt totaal geen aandacht voor (want het grote publiek kijkt natuurlijk niet naar wedstrijden uit de Hammer Challenge).

Het slaat ook volledig nergens opquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar zijn veel kogelstoters terecht nog steeds best boos over. Het is al niet het meest populaire onderdeel, maar op die manier is er echt totaal geen aandacht voor (want het grote publiek kijkt natuurlijk niet naar wedstrijden uit de Hammer Challenge).

heywoodu

heywoodu

Maar Gatlin mag toch ook gewoon meedoen aan toernooienquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:00 schreef heywoodu het volgende:
Nou is het feit dat mensen als Tikhon hier weer meedoen natuurlijk ook niet bevorderlijk voor het hele imago van het kogelslingeren
 Of gepakte kogelstoters. Enz., enz.
 Of gepakte kogelstoters. Enz., enz.

heywoodu

heywoodu

Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar Gatlin mag toch ook gewoon meedoen aan toernooienOf gepakte kogelstoters. Enz., enz.

heywoodu

heywoodu

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
{ATHLETE_NAME}, baas is dat.
 Zal wel een test zijn ofzo.
  Zal wel een test zijn ofzo.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

twee keer strompelend over de horden, eind carričre dusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:12 schreef zorro28 het volgende:
Dat was niet goed genoeg van Sedoc
Bijna de gehele eerste serie door

ik denk eerder dat het met ticketverkoop te maken heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan kogelslingeren niet op museumplein worden gehouden?

Kogelslingeren verkoopt nauwelijks tickets, dus dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het met ticketverkoop te maken heeft

Ja vind ik ook. Gister werden sommige onderdelen ook pas uitgezonden een uur nadat ze klaar waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:28 schreef Riofan83 het volgende:
Jammer dat er weinig (of zeg maar geen) beelden zijn van het hoogspringen in de meerkamp. Belangrijk onderdeel. Vetter eerste hoogte gehaald!

?? Ze was op 1.62 begonnen, nu over 1.68quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Vetter nog niet over de aanvangshoogte?
 Gaat de goede kant op.
 Gaat de goede kant op.

Mja ik volg het even niet allemaal. Maar de commentator bracht het zo dramatisch. Al is 1.62 wel lollerhoogtequote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
?? Ze was op 1.62 begonnen, nu over 1.68

Season best in Gotzis 1.71, net over 1.68 bij derde pogingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik volg het even niet allemaal. Maar de commentator bracht het zo dramatisch. Al is 1.62 wel lollerhoogte

Okee. Ja, commentatoren moet je niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik volg het even niet allemaal. Maar de commentator bracht het zo dramatisch. Al is 1.62 wel lollerhoogte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |