Geen idee amice. Misschien de Dijkhuizenfactorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
nac speelt JL toch, waarom doet ie dit
Allemaal van die "gerommel in de marge"-spelersquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer naar gae
V weert naar groningen
Stans naar jawel NAC
Auassar naar roda
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal van die "gerommel in de marge"-spelers
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Engelse competitie is helemaal lachwekkend bezig deze zomer.
Degradatiekandidaten die 30 miljoen voor spelers kunnen neerleggenEn dan winnen ze weer geen Europese beker, let maar op
Misschien een enorme noob vraag hoor maar ik heb me er nooit zo in verdiept. Dus alvast excuses.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles krijgt wel pittige loting, ben wel benieuwd daarnaar. Al is dat de jokerploeg die er toch wel uitgaat. AZ moet wel even weer goed jaartje draaien in Europa.
[..]
Hopelijk donderstraalt dat Excelsior er eens uit.
dit noteren wequote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.
Hopelijk zakken ze af naar de Tweede Divisie binnen een paar jaar, horen ze meer thuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wel mensen die excelsior overeind hielden. Nu wordt dat intens kut. Stijf onderaan.
Leicester deed het juist met creatief beleid, rijkdom maakt lui. En dan betalen ze maar net wat teveel voor een matige speler.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus?Man man man.
Wat bizar. Denken ze allemaal een Leicestertje te pullen ofzo?
[..]
Misschien een enorme noob vraag hoor maar ik heb me er nooit zo in verdiept. Dus alvast excuses.
Maar hoe weet je nou ongeveer of een heracles of een AZ een lastige of makkelijke loting krijgt?
Ik wil ook dat AZ goed seizoen draait in Europa. Maar ja dan moet de technische staf ook eens serieus kijken naar spelers binnenhalen of behouden.Vorig jaar ging Poulsen ook veel te simpel weg.
Jammer dat PL niet meer bij Fox is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ook zin in pl en liga. Volgende week wordt spaans schema bekend
Ahhh oke. Thanks voor je uitleg. Vroeg het me al een tijdje af.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester deed het juist met creatief beleid, rijkdom maakt lui. En dan betalen ze maar net wat teveel voor een matige speler.
AZ heeft goede Europese jaren gedraaid dus daar krijg je punten voor. Heracles heeft nooit Europees gespeeld, dus die hebben niks en zijn dus telkens ongeplaatst.
Wist je dat niet van die Europese coëfficientenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh oke. Thanks voor je uitleg. Vroeg het me al een tijdje af.
Ja ik weet wel van de coefficienten en ik wist ook dat die van Nederland drastisch daalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat niet van die Europese coëfficienten
Daarom is het belangrijk dat Nederland dit jaar een goed coëfficient haalt, want waarschijnlijk moet de kampioen binnen een paar seizoenen ook voorronde CL spelen.
Ah nou dat is ook voor de clubs dus, kan ook uitmaken in de poule met de pot waar je in komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet wel van de coefficienten en ik wist ook dat die van Nederland drastisch daalt.
Maar ik legde dan nooit de link naar bijv dus AZ en (redelijk) goede resultaten dus makkelijkere loting
Hehehe ja dat herinner ik me nog wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nou dat is ook voor de clubs dus, kan ook uitmaken in de poule met de pot waar je in komt.
Al kwam AZ paar jaar terug ook Anzhi met Eto'o tegen terwijl ze geplaatst waren. En toen vlogen ze eruit
Dat was zwaar onterecht dat ze toen verloren ja, zeker thuis. En ook uit de beste kansen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe ja dat herinner ik me nog wel.Ik ben ook echt niet te genieten als ik naar zo'n wedstrijd ben geweest. Vorig jaar met Augsburg me ook staan opvreten
Tsja. Sowieso was het elftal een puinhoop met of zonder een Janssen in topvorm.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was zwaar onterecht dat ze toen verloren ja, zeker thuis. En ook uit de beste kansen.
Tegen Partizan was ook kneuzig dat ze verlorenMaarja Janssen was toen nog niet in topvorm hè
Trusten Flipquote:Op vrijdag 8 juli 2016 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Sowieso was het elftal een puinhoop met of zonder een Janssen in topvorm.
Maar goed ik drink wat warme thee en ga slapen. Welterusten JR
ik vind dit een rare postquote:
nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
Stelling: binnen 10 jaar is er wereldwijde anarchie
Is niet nodig joh. Tenzij je van plan bent naar Syrië te verhuizen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik sla in elk geval een stel wapens in.
Is ook niet nodig maar wel lachen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet nodig joh. Tenzij je van plan bent naar Syrië te verhuizen ofzo.
Ik zat gister nieuwe Purge te kijken en ik vroeg me wel serieus af of niet heel veel mensen in Nederland daar actief aan mee zouden doen, zou me echt niks verbazenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
Stelling: binnen 10 jaar is er wereldwijde anarchie
Ik wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat gister nieuwe Purge te kijken en ik vroeg me wel serieus af of niet heel veel mensen in Nederland daar actief aan mee zouden doen, zou me echt niks verbazen
Ja. Hij is veel meer disturbed wat dat betreft. Lekker filmpje hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
Is het een goeie trouwens? Ik vond 2 toen wat minder dan 1.
Met wat? Moorden?quote:
Nicequote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel meer disturbed wat dat betreft. Lekker filmpje hoor.
Een aantal mensen geven wat ze verdienen.quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice
[..]
Een aantal mensen geven wat ze verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |