Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
moet ik je ff ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik zit vast in Amsterdam want er rijden GEEN TREINEN TERUG NAAR GRONINGEN GODVERDOMME
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou naar Zwolle kunnen en dan vragen of iemand je komt oppikken
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja zit nu in zwolletrein en we proberen nu iemand te fixen die ons wil ophalen
Wss komt vriendje van meisje hier ons ophalen pfieuww
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezetquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden ook gewoon bussen ingezet. Misschien ook wel naar Groningen
Dat staat ook niet op 9292quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Jezus wat ben jij dom.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee we hebben al naar 9292 gekeken, wordt niks ingezet![]()
Maar mn batterij is bijna leeg enzo dag allemaal xoxo
Wil je niet zo over de zoon van God praten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom.
Je krijgt altijd vervangend vervoer.
Bus of taxi.
Jezus.
haha insgelijksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zou niet ergens anders willen zijn
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manletquote:
wat voor paupertenten ga jij heen danquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manlet
oh slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |