Heeft 'ie al weer verwijderd omdat 'ie er te goed in is.quote:
Hahaha godverdomme manquote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
En nu ga ik tukken, goodnight en tot van't weekend
je zult vast de enige zijnquote:
NOELquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelf
Ik had em opgestuurd en wat commentaar gekregen. Voordat ik dat ga wijzigen moet ik die man eerst eerst meten. Zijn agenda is druk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn scriptie afronden en opsturen voor afdrukken![]()
Hoe is het met die van jou afgelopen?
T boeit niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren? Wel erbij blijven heh Chai.
Iets over skaten, bouten en schaften?quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren? Wel erbij blijven heh Chai.
of goedkope seksquote:
Thnx.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Chai succes met je scriptie. Einde is al in zicht.
Ik heb met iemand geskyped op zondagochtend, omdat dat de snelste manier was om nog even een interview met hem af te nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had em opgestuurd en wat commentaar gekregen. Voordat ik dat ga wijzigen moet ik die man eerst eerst meten. Zijn agenda is druk.
Ben nog niet klaar lul.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gefeliciteerd chai. Tranen in m'n ogen, zo ver geschopt meid. zo trots op je man man man
the fackquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gefeliciteerd chai. Tranen in m'n ogen, zo ver geschopt meid. zo trots op je man man man
de enorme hoeveelheid die hij in een paar dagen postte kwam de kwaliteit ook niet echt ten goede.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
hoe was het bij de dokter?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |