Ook echt nooit van gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het redelijk bekend was
Veel flyers en reclame maar er zaten ook oreo koekjes, macaroni, make-up remover, blikjes drinken en zo in
Zat ook een radler en wingman condoom in jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast een stadsplattegrond, een gratis-biertje-kaart, een festivalfolder en een condoom
Ben jij soms alfaman in de Apenheul?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks bananen, sterker nog, op werk hebben we bananentijd ingesteld
Is dat laatste al gebruikt?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zat ook een radler en wingman condoom in ja
Sorry, sorry dat je bloederige ontlasting hebt, sterkte.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje medeleven was leuk geweest, maar dit onthoud ik wel weer hoor
Neehquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ik vroeg of je wat persoonlijker wou worden had ik niet dit in gedachten
Ik ook :$ Heb ook nectarinesquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geil echt op aardbeien/fruit ;$
ja met mr ex-opsoquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat laatste al gebruikt?
quote:
We gebruiken wel een andere danquote:
Jawel, maar wordt steeds erger.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetjealtijd al zo heftig geweest?
Maar je kon niet meer herinneren dat je dat ding erin gedaan had? Huehuehuequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat menstruatiecups?
Zoiets kwam een keer uit mijn studentendoos, ik vond het maar een walgelijk idee
Wel eens aan spiraaltje gedacht?quote:
Wow ja hoor helemaal gratis waar kan ik er eentje ophalenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het redelijk bekend was
Veel flyers en reclame maar er zaten ook oreo koekjes, macaroni, make-up remover, blikjes drinken en zo in
Zal volgende condoom uit studentendoos bij jou uittesten, don't worry.quote:
Jelly beanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |