Het voelt zuur, dat is het natuurlijk ook, maar het zou veel vaker voorkomen als er geen penalty aan vast zat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan gaan mensen extra weg bedoel je.
Nu voelt het wel zuur als de match nipt is iemand het opgeeft en je vervolgens van de ratings valt.
Net ff gespeeld, wel leuk voor de afwisseling. Had 130 killsquote:
Sowieso leuker dan die vorige special brawlquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:48 schreef 2dope het volgende:
Sinds lange tijd vanavond Overwatch weer opgestart, zie Ana en Eichenwalde nu voor 't eerst.
Zou bijna vergeten hoe briljant deze game is
[..]
Net ff gespeeld, wel leuk voor de afwisseling. Had 130 kills
Niet echt voor (veel) herhaling vatbaar verder.
Ik had de Reinhardt skin. Maar ik ben slecht met Reinhardt en speel hem nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
de eerste halloween box bij level up die ik krijg heeft gelijk die reaper skin
Nee, foutieve weergave. Patch is 75 MB ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Sombra maar wel een patch van 12 gig als ik het spel opstart hmmn..
Makkelijk op te pakken, moeilijk te masteren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:42 schreef Fipotje het volgende:
Hoe lastig is het spel nu op te pakken? Loop je ver achter of maakt dat helemaal niks uit.
Heb genoeg ervaring met TF2 als dat er toe doet
Twijfel al sinds de launch om het spel aan te schaffen namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |