Wat quote je mij nou, mandril?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Omdat ik voorzichtig ben?
Ik ben wel een bestuurder die sportief rijd zo nu en dan, maar zeker met dingen als achteruit rijden, of parkeren doe ik er liever langer over. Heb geen zin in een deuk of een kras.
jij zit met je plezierritjes toch wel tegen een dieseltje aan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Diesel scheelt een cent of 25 - 30 geloof ik. Maar wegenbelasting kan zo 100-150 euro per kwartaal hoger zijn
Was gwn compliment, rustig. :Squote:Op woensdag 6 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben nog een newbie daarin, laat mij
Seksritjes bedoel je.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij zit met je plezierritjes toch wel tegen een dieseltje aan?
Godnondejuquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Diesel scheelt een cent of 25 - 30 geloof ik. Maar wegenbelasting kan zo 100-150 euro per kwartaal hoger zijn
Algemeenquote:
Lekker boeiend waar je makkelijker de hellingproef mee kan doen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Benzine.
Diesel is beter want meer koppel, pakt veel sneller op bij bijvoorbeeld een hellingproef. Maar ik vind Benzine veel fijner reageren op wat jij doet met je pedalen dan een diesel.
(Je kan met een diesel zonder gas geven al een hellingproef doen, bij benzine hoef je dat niet te proberen, tenzij je een sterke motor hebt, maar verder vind ik een benzine motor veel fijner)
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word je eindelijk volwassen en mag je geen transformers meer kijken
Als je van een dijk af schiet en bijna in het water ligt is het wel fien als je auto makkelijk weg kan komen uit die benarde positie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar je makkelijker de hellingproef mee kan doen._! Dit is Nederland kerel.
Geproestquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je van een dijk af schiet en bijna in het water ligt is het wel fien als je auto makkelijk weg kan komen uit die benarde positie.
Nee, serieus niet. Ben hier 4 jaar geleden komen wonen, maar de Nederlandse geschiedenis heeft me nooit geboeid.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit geschiedenisles gehad?
Ik zit wel tegen dat omslagpunt aan, maar ik wil niet gaan dieselen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij zit met je plezierritjes toch wel tegen een dieseltje aan?
Stop met deze act.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Ben hier 4 jaar geleden komen wonen, maar de Nederlandse geschiedenis heeft me nooit geboeid.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je van een dijk af schiet en bijna in het water ligt is het wel fien als je auto makkelijk weg kan komen uit die benarde positie.
Kan toch handig zijn als hij weer gaat colazuipen in Oberhausen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar je makkelijker de hellingproef mee kan doen._! Dit is Nederland kerel.
Ghehequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat omslagpunt is wat op jaar basis goedkoper voor jou is hè.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit wel tegen dat omslagpunt aan, maar ik wil niet gaan dieselen.
Wegenbelasting is voor mij in ieder geval te hoog, de brandstof is wel goedkoper, maar dat scheelt je per tank buurt ook maar hooguit 10-15 euro, dus wat rechtvaardigt dan die 150 euro extra wegenbelasting per kwartaal?
ja allemaal toestanden met ene alfred geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Ben hier 4 jaar geleden komen wonen, maar de Nederlandse geschiedenis heeft me nooit geboeid.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik loog. Dat was toch met Napoleon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |