Vertel wie is dat piemel en kontje?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef Vidura het volgende:
[..]
Er is wel een piemel en een kontje waarvoor ik daarheen zou komen, de rest is al voorzien of hoef ik niet.
Dus ik blijf lekker hier.
Johannes is altijd zo accepterend en lievvquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat toch gewoon lekker over homo dingen, hier wordt ook vaak genoeg over voetbal gepraat terwijl dit geen vbl is.
De jouwe.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vertel wie is dat piemel en kontje?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij hoort ook nog van mij vanavond ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Hoi :3quote:
quote:
'Dat kan, kom je nu naar het homotopic?'quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Wauw
Wat moet ik hierop zeggen?
haha jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:59 schreef Vidura het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe vies gespierd ik nu ben
morgen weer trainen
Wahaha. Oké dat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:59 schreef Vidura het volgende:
[..]
'Dat kan, kom je nu naar het homotopic?'
doe norquote:
Soowwww. Shade.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:00 schreef Vidura het volgende:
[..]
doe nor
volgens mij eergister 15 gehad. weet niet precies.
maar heb wel vies spierpijn nukan al 3 dagen niks met mn armen.
Hoeveel kg.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Soowwww. Shade.
Ik druk jullie er allemaal uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet geen ruzie zoeken met mij
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:03 schreef Vidura het volgende:
[..]kan niet zien op werk, met je 26 cm armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet geen ruzie zoeken met mij
heb ik voor niks een pic gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan niet zien op werk, met je 26 cm armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel al wat maanden terug. Ben nu iets groter
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Dang.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
je bazelt rare dingenwellicht is dat het stemmetje in die dikke kop van je
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
jezus christSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel al wat maanden terug. Ben nu iets groter
dat wil ik dan weer niet.
Dikke kopquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
je bazelt rare dingenwellicht is dat het stemmetje in die dikke kop van je
Wat wil je niet?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
jezus christ
dat wil ik dan weer niet.
Volgens mij ben jij 90% arm 10% bodyquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dikke kopik heb een prachtig modellenhoofdje, kijk m'n fobo maar. Gespierde arm alles.
Ik heb gereageerd met een complimentje.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dikke kopik heb een prachtig modellenhoofdje, kijk m'n fobo maar. Gespierde arm alles.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat wil je niet?
[..]
Volgens mij ben jij 90% arm 10% body
:squote:Op donderdag 7 juli 2016 13:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd met een complimentje.
Nee. Mesje ertussen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie zijn vast erg goed in het openen van potjes appelmoes
Dat jij enkel fapt om te trainenquote:
ALLEGEDLY! You're being ignorant! *Michael Jackson stemmetje*quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Mesje ertussen.
[..]
Dat jij enkel fapt om te trainen
hehe kek. SOUTHPARK OP.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ALLEGEDLY! You're being ignorant! *Michael Jackson stemmetje*
Nieuwe game soonquote:
Ja_O_quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nieuwe game soonNieuw seizoen ook.
Ik wacht op de knappe vrouwen. Beetje posten met faggots heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Er zijn weinig mensen die GRTD hebben... Jammer
Terechte klacht.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:01 schreef Toto69 het volgende:
facking kutvolk aan de telefoon ook, beetje doen alsof ik een of andere debiel ben met een iq van 10 of zo
Wie belt jou dan?quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:01 schreef Toto69 het volgende:
facking kutvolk aan de telefoon ook, beetje doen alsof ik een of andere debiel ben met een iq van 10 of zo
Ey Wietje, tijd niet gezien man. Alles goed?quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook maar niet servicemedewerker zijn
srryquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:01 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |