Ja man, elke dag. 24/7quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je weer mensen ban aansmeren met je zielige gejank?
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroformquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft niemand drug gezien, of is die al op vakantie?
iewhl nee ze is mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zeg je? hoor je niet over je gesteun en gekreun uit van het wandelen naar de koelkast
dan heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.
in m'n natte dromen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.
Deed je dat maar veel vaker.quote:
sharen is carenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl nee ze is mijn vriendinnetje
Behalve dat ik typ, heb je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weeeeehweeeeehweeeeeehweeeeehweeeeeh
dat zeg jij
Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehequote:
Behoorlijk, maar ze zou er wel om kunnen lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehe
De beste tostimaker van Nederland is toevallig aanwezig in dit topic. Met extra gezonde bacteriën meegeleverd vanaf het aanrecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |