True that. Maar het is nog steeds een neequote:Op woensdag 6 juli 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij moet toch ook aan je trekken komen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
Sta stil voor de pont was natuurlijk de eerstvolgende auto maar dat kkding was vol en nu moet ie eerst heen en terug kutleven haha ok doei
is ie niet knap?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
True that. Maar het is nog steeds een nee
Goed verhaal. Doen we niks mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
Sta stil voor de pont was natuurlijk de eerstvolgende auto maar dat kkding was vol en nu moet ie eerst heen en terug kutleven haha ok doei
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
quote:
Niks mee te schaftenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt hè, gister was Moozy hier. Die is veel leuker dan Chai.
goeie zinquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.
Je hebt toch al een date met hem? Of was dat weer gelogenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn kk lekkere collega wordt overgeplaatst
Nee is iemand anders. De kk lekkere collega is gewoon om naar te kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch al een date met hem? Of was dat weer gelogen
dat is omdat jij contraproductief werktquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn kk lekkere collega wordt overgeplaatst
Hij heeft het zelf aangevraagdquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is omdat jij contraproductief werkt
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.quote:
Ik geloof dit bijnaquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.
Hehe, dus je ging voor minder?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is iemand anders. De kk lekkere collega is gewoon om naar te kijken.
Neeequote:Op woensdag 6 juli 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.
Had je al koffie opgedronken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:54 schreef Germano het volgende:
Nieuw record gevestigd trouwens. Was 10 minuten aan het werk toen ik moest kakken.
Wat boers zegquote:
Zou echt een keer gehosseld willen wordenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.quote:
Wat heeft ewa met saus te maken :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.
You tell me. Of wacht, nee. Hou gewoon je bek tegen me.quote:
Is ook lekker toch? Ik heb net een Cordon Blue op en Gebakken Aardappels.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.
Als je tegen zoveel mensen in een SC met regelmaat zegt dat ze hun bek moeten houden, dan wordt het misschien eens tijd om zelf op te rotten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You tell me. Of wacht, nee. Hou gewoon je bek tegen me.
Op wat? Opgegeten? :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is ook lekker toch? Ik heb net een Cordon Blue op en Gebakken Aardappels.
Zijn vriendin was op het werk?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neee![]()
Hij heeft niet gezegd waarom. Stond alleen met een doosje in de deuropening om gedag te zeggen.
Nee dat is een spraakgebrek van sommige mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja opgegeten.
Dacht dat "op" ook wel logisch was in die context
Mazzel dat ik net even wegga.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je tegen zoveel mensen in een SC met regelmaat zegt dat ze hun bek moeten houden, dan wordt het misschien eens tijd om zelf op te rotten.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mister-Bradge
toen was je veel leuker
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar is mijn vriendje drug, al poosje niet gezien
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft niemand drug gezien, of is die al op vakantie?
wat doe jij hierquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit, schobbejak.
ga je weer mensen ban aansmeren met je zielige gejank?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit, schobbejak.
Ja man, elke dag. 24/7quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je weer mensen ban aansmeren met je zielige gejank?
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroformquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft niemand drug gezien, of is die al op vakantie?
iewhl nee ze is mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zeg je? hoor je niet over je gesteun en gekreun uit van het wandelen naar de koelkast
dan heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.
in m'n natte dromen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.
Deed je dat maar veel vaker.quote:
sharen is carenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl nee ze is mijn vriendinnetje
Behalve dat ik typ, heb je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weeeeehweeeeehweeeeeehweeeeehweeeeeh
dat zeg jij
Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehequote:
Behoorlijk, maar ze zou er wel om kunnen lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehe
De beste tostimaker van Nederland is toevallig aanwezig in dit topic. Met extra gezonde bacteriën meegeleverd vanaf het aanrecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |