Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is sowieso niks te beleven op TV
Heb je inderdaad helemaal gelijk in, kijk ik nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.
Maar dat is sport en dat ken je niet natuurlijk.
Hier ook beftquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier ook alles beft.
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik met mijn vinger in je wang drukken?
Waarom maak jij je druk over het buitenland?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In Limburg zijn 600 bevers die voor een ton schade per jaar zorgen.
Mag ik ook je neusje aanraken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden
HAHA.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk over het buitenland?
Ja wat is het nou :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Asians hebben altijd perzikhuidje ga weg ;s
Nee blijf tell me ur secret
Euh.. Neinquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik ook je neusje aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |