Bedankt. Jij ook hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:02 schreef NoXia het volgende:
Nog nooit van je gehoord. Welkom op Fok! iig.
Ik voel me meer welkom dan ooit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Welkom in KLB, apex gedeelte van FOK!
Zo ken ik KLB weer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:10 schreef Fushia2 het volgende:
Een van de grootste debielen van FOK!
Jammer dat je terug bent
Rot snel maar weer op met je semi grappig gevatte kutopmerkingen
doei
gr gr
gast ik had onmiddellijk haatgevoelens toen ik nog maar de eerste paar woorden uit je op gelezen hadquote:
We gingen er eigenlijk vanuit dat jij als ONZ gebruiker allang weet dat je een kut user bent die het levenslicht in de ogen niet waard isquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik voel me meer welkom dan ooit.
Eigenlijk is dit topic veel te positief voor KLB. Waar blijven de zeikstralen die zeggen dat TS een kutuser is en zo?
Zie OP; ben ontsnaptquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar ik dacht dat elfletterig je door de plee gespoeld had?
Allemaal de schuld van kdaalder. God hebbe zijn ziel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
je zal ook maar homijn heten. What the fucking fuck
Je bent ook gewoon een enorme homijn, geef maar toe. Niet dat dat uitmaakt, ik hou ook wel van dick op zijn tijd, maar doe er dan niet lullig over.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van kdaalder. God hebbe zijn ziel.
En jij lurkt je ongetwijfeld ook echt rot.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een enorme homijn, geef maar toe. Niet dat dat uitmaakt, ik hou ook wel van dick op zijn tijd, maar doe er dan niet lullig over.
Hahaha, lullig, snap je. Oooh, echt, ik ben me er een.
Als ik me niet rot ruk <3quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
En jij lurkt je ongetwijfeld ook echt rot.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:26 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Jammer, had je graag opgegeten.
Vrede zij met hem. De FOK!God wordt nog elke dag gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van kdaalder. God hebbe zijn ziel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |