Precies. Of daar wonen en in Amsterdam studeren. Heeft een huisgenoot van mij ook gedaan. Half uurtje met de trein en je bent er.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dan ga je lekker in Leiden studeren. Maar stop met zeiken.
M'n beste vriendin woont in Amsterdam en gaat nog even 2 jaar in Leiden studeren. Zie je niet vaak he?quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Precies. Of daar wonen en in Amsterdam studeren. Heeft een huisgenoot van mij ook gedaan. Half uurtje met de trein en je bent er.
Heb account aangemaakt en geboekt. Wel 300 euro duurder geworden (had ook cookies verwijderd), maar goed. Alsnog 200 euro bespaard dan wat ik had begroot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou, dan maak je dus ook een account aan voor star alliance milles. Al weet ik niet of daar condor onder valt.
Alleen al op de helft van de prijs voor een chille stoel wist ik het al welgewoon een bed
alles prio
lounge
Nu al genaaid waar je bijstaat, goed beginquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:21 schreef Vidura het volgende:
[..]
Heb account aangemaakt en geboekt. Wel 300 euro duurder geworden (had ook cookies verwijderd), maar goed. Alsnog 200 euro bespaard dan wat ik had begroot.
Thanks
Er stond alleen dit wel bovenaan:
'Special services: Due to technical reasons your booking could not be completed. Please contact our Contact Center'
En daaronder stond mijn ticket gewoon?En het is al van mn CC afgeschreven. Vreemd.
Ohja, en19 euro
extra
kosten
als je een CC wil gebruiken
en iDEAL kan niet eens.
Tja, het was dat of 2500 bij KLM.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nu al genaaid waar je bijstaat, goed begin
Maar alsnog wel nice gedaan qua voordeel enzo.
Vol = vol he, dus zou maar opschieten als ik jou wasquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Een Gay pride recruitment event
Wat is deze
Etsu?
Waarom wanprestatie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Henrys het volgende:
Heb een juridisch geschil met Capita Selecta, heb al meerder malen gezegd dat ik weiger te betalen op basis van wanprestatie en dat ik dat ook kan bewijzen, nu dreigen ze met een incassobureau maar ik wacht net zo lang tot het voor de rechter komt. Zelfs als ik verlies zijn die incassokosten de ervaring wel waard
Dwaling zou wellicht ook kunnen. Had die cursus Europees Recht gevolgd maar na de 1e les was al duidelijk dat deze helemaal was afgestemd was op de oude manier van tentaminering en de docent helemaal niet bekend was met de nieuwe stijl van tentamens. Verder stond het lesmateriaal vol met inhoudelijke en taalfouten.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:40 schreef Vidura het volgende:
[..]
Vol = vol he, dus zou maar opschieten als ik jou was
Ik ook dan heb ik mijn bachelor binnen, hoor trouwens dat inzage van handelsrecht vorig jaar pas na de vakantie was, maken ze een uitzondering als dat je laatste vak is?quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:09 schreef Accursius het volgende:
Bestuurs-3 gehaald
nu nog wachten op Handelsrecht
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ook dan heb ik mijn bachelor binnen, hoor trouwens dat inzage van handelsrecht vorig jaar pas na de vakantie was, maken ze een uitzondering als dat je laatste vak is?
Stel je mist de inschrijven voor de master en op de inzage na de vakantie blijken ze iets fout te hebben nakijken, wat dan? pech?quote:
Claimen. Deed het meisje van de EUR ook.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stel je mist de inschrijven voor de master en op de inzage na de vakantie blijken ze iets fout te hebben nakijken, wat dan? pech?
Claimen idd. Maar ga maar vanuit dat ze geen fouten maken, ze zijn nogal volhardend bij de vakgroep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stel je mist de inschrijven voor de master en op de inzage na de vakantie blijken ze iets fout te hebben nakijken, wat dan? pech?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga maar vanuit dat het september wordt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:53 schreef Vidura het volgende:
[..]
Claimen idd. Maar ga maar vanuit dat ze geen fouten maken, ze zijn nogal volhardend bij de vakgroep.
Mededeling van vorig jaar:3e kans aanvragen kan voor die tijd wel toch? Neem aan dat het er niet op aankomt omdat ik het antwoordenmodel vrijwel perfect geproduceerd heb voor de meeste vragen maar wil toch op alles voorbereid zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ga maar vanuit dat het september wordt.
Zou ik ze toch nog eens bellen hoor, want hij is nog steeds 980 bij mij https://goo.gl/No7I1Qquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:21 schreef Vidura het volgende:
[..]
Heb account aangemaakt en geboekt. Wel 300 euro duurder geworden (had ook cookies verwijderd), maar goed. Alsnog 200 euro bespaard dan wat ik had begroot.
Thanks
Er stond alleen dit wel bovenaan:
'Special services: Due to technical reasons your booking could not be completed. Please contact our Contact Center'
En daaronder stond mijn ticket gewoon?En het is al van mn CC afgeschreven. Vreemd.
Ohja, en19 euro
extra
kosten
als je een CC wil gebruiken
en iDEAL kan niet eens.
Komt nog wel een opslagje bij als je het voor de rechter verliest he...quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Henrys het volgende:
Heb een juridisch geschil met Capita Selecta, heb al meerder malen gezegd dat ik weiger te betalen op basis van wanprestatie en dat ik dat ook kan bewijzen, nu dreigen ze met een incassobureau maar ik wacht net zo lang tot het voor de rechter komt. Zelfs als ik verlies zijn die incassokosten de ervaring wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |