waarom niet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, gisteren een brief gekregen dat ik de grading van vorige week niet heb gehaald.
LEZEN JULLIE DIT?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
Joh.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, gisteren een brief gekregen dat ik de grading van vorige week niet heb gehaald.
Stond er niet bij. Maar niet goed genoeg is niet goed genoeg hequote:
Verrassend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga zo kibbeling eten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb visfiguurtjes in de oven gedouwd
dat was meteen afwijzing voor de opleiding dan? er is niet nog een herkansing, of cursus oid?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stond er niet bij. Maar niet goed genoeg is niet goed genoeg heNet te veel buiten de marges gevlogen.
Hbo denk ik.
visfiguurtjes?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb visfiguurtjes in de oven gedouwd
Zo, die zit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha.
Voelde je je geroepen door de TT?
Hahahahhaha kindje toch, raakt het je wat ik zeg?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahahahhaha kindje toch, raakt het je wat ik zeg?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahahahhaha kindje toch, raakt het je wat ze zegt?
Ja afwijzing voor de opleiding. T was de selectie. Herkansing kan nadat havo/is afgerond. Anders kun je blijven herkansen tot je er doorheen komt en dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was meteen afwijzing voor de opleiding dan? er is niet nog een herkansing, of cursus oid?
[..]
visfiguurtjes?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij enig diploma behaald hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik lok haar uit en ze hapt toe. Echte hbo.
Staat in mn foboquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte Hier uw advertentie tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |