zou dat terug moeten komen dan?quote:
maar leven zonder haar is makkelijkquote:
wink ;pquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan je op twee manieren lezen.
Hehehhequote:Op woensdag 6 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH!!1!1!!1!111quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er niet zo mee bezig nog eigenlijk. Jij wel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dag Haags,
heb je zin in vanavond?
Niet echt, kijk meer uit naar morgenquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er niet zo mee bezig nog eigenlijk. Jij wel?
Ik ook. Vanavond zal wel weer een gelijkspel worden over 90 min.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet echt, kijk meer uit naar morgen
Knotsgekquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Vanavond zal wel weer een gelijkspel worden over 90 min.
Tyfus Portugezen. Vergallen het hele EK met dat anti voetbal van ze.quote:
Gisteren bij Studio Frans, poll van wat Nederlanders vinden van Portugal:quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tyfus Portugezen. Vergallen het hele EK met dat anti voetbal van ze.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren bij Studio Frans, poll van wat Nederlanders vinden van Portugal:
Arrogant, Ronaldo, laf
Nederlands publiek
Gisteren was het weer Co-llegequote:Op woensdag 6 juli 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Heb het gemist gister. Leuke tour etappe trouwens vandaag.
loller.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was het weer Co-llegeTour wordt wel leuk ja, hopen op Alaphilippe
Eergister alleen finish gezien, gisteren wat meer. Viel tegenquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
loller.
Ga voor het eerst kijken vandaag. Afgelopen dagen nauwelijks kunnen zien. Heb ook niet veel gemist geloof ik.
Eerste week is altijd wel aids om te zien bijna.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eergister alleen finish gezien, gisteren wat meer. Viel tegen
Als er een ploeg full retard gaat vandaag kan het wel leuk worden met steile klimmetjesquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste week is altijd wel aids om te zien bijna.
Yep, vooral het laatste deel van de etappequote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een ploeg full retard gaat vandaag kan het wel leuk worden met steile klimmetjes
Dit valt mij toch een beetje tegen van je.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie elkaars benen ook scheren of niet? faggots
full naked tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
vast iets met suikerfeest/ vreetfestijnquote:
Of die een goed suikerfeest heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast iets met suikerfeest/ vreetfestijn
Scheer jij je benen niet dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb wel eens een harsstrip op m'n been gehad. hele zomer met een enorm rechthoekig glad vlak op m'n been gelopenquote:
Eerst ook hoor, maak je niet druk jongen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben de 50k posts gepasseerd, nu hoor ik er echt bij
Ja daar heb ik dus geen last van, scheer ze altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een harsstrip op m'n been gehad. hele zomer met een enorm rechthoekig glad vlak op m'n been gelopen
Dat bepaal ik wel, ja?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eerst ook hoor, maak je niet druk jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |